lampje1watt
door lampje1watt May 30, 2015 om 22:02
Computers & telefonie

Gefeliciteerd met 25 jaar KASSA

Heel leuk de quiz.

Echter na vraag 2 bleef de pagina staan en daardoor vraag gemist, moest nog 13 keer handmatig herladen omdat de pagina steeds weer bleef staan en nog 2 vragen gemist omdat het niet snel genoeg werkte.
:(
nog een minpuntje, 2 x wel gekozen binnen de tijd, pagina zegt "geen keuze gemaakt"

984 12 Rapporteer

zoekster
door zoekster - May 30, 2015 om 22:32
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Potverdrie, nu bent u 5 weken gratis winkelen misgelopen!

lampje1watt
door lampje1watt - May 31, 2015 om 00:10
35 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=zoekster schreef op zaterdag 30 mei 2015, 22:32]Potverdrie, nu bent u 5 weken gratis winkelen misgelopen!

;)
"computer says,
No"

lampje1watt
door lampje1watt - May 31, 2015 om 00:20
35 Antwoorden / 2 Vragen

had al teveel fout
:/

maar zijn er meer die dit hadden?
(en mogelijk echt de prijs misgelopen)
met 'gewone' live Kassa werkt het wel goed

aurora1
door aurora1 - May 31, 2015 om 00:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heb er niet aan meegedaan, misschien had het wel gewerkt met een andere browser?

ge
door gerrit250 - May 31, 2015 om 01:10
37 Antwoorden / 4 Vragen

Ik vond aan die quiz niets aan. Saai. Niet de uitzending waarvoor ik naar Kassa kijk. Heb 2 keer even gekeken en maar weer omgeschakeld naar National Geografic. Veel interessanter.

door 1953 - May 31, 2015 om 03:48
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Zo interessant was het nou ook weer niet te noemen. Keek eerst naar de FA-Cupfinal op BBC1.

Ze hadden beter de prijs 25 weken gratis boodschappen kunnen vertalen voor de voedselbank.

ge
door gerrit250 - May 31, 2015 om 09:15
37 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=1953 schreef op zondag 31 mei 2015, 03:48]Zo interessant was het nou ook weer niet te noemen. Keek eerst naar de FA-Cupfinal op BBC1.

Ze hadden beter de prijs 25 weken gratis boodschappen kunnen vertalen voor de voedselbank.

OK Nog iemand die dit vond. Goed bedoeld en veel energie ingestopt, maar voor mij was dit programma een echte misser. Men had een gewoon programma moeten brengen en dan wellicht een quiz met 10 vragen; als men dat zo wou.

zoekster
door zoekster - May 31, 2015 om 10:18
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik vond er ook niets aan. Eerst lekker Mr Selfridge gekeken en toen nog het laatste van Kassa. Het ging allemaal weer zo schreeuwerig, niets gemist zag ik.

ge
door gerrit250 - May 31, 2015 om 10:22
37 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 31 mei 2015, 10:18]Ik vond er ook niets aan. Eerst lekker Mr Selfridge gekeken en toen nog het laatste van Kassa. Het ging allemaal weer zo schreeuwerig, niets gemist zag ik.

Inderdaad. Deze Kassa zullen we maar gauw vergeten. Een quiz van 13 in een dozijn.

tenormin
door tenormin - May 31, 2015 om 16:06
16836 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 31 mei 2015, 10:18]Ik vond er ook niets aan. Eerst lekker Mr Selfridge gekeken en toen nog het laatste van Kassa. Het ging allemaal weer zo schreeuwerig, niets gemist zag ik.

Beetje late reactie, maar als er tegenover kassa nu Mr. Selfridge staat, of Downton Abbey, tja, dat kijk ik dat ook. Laatste staartje "meegekregen" maar alweer: mij kon het niet echt boeien.

ge
door gerrit250 - May 31, 2015 om 16:13
37 Antwoorden / 4 Vragen

Beetje late reactie, maar als er tegenover kassa nu Mr. Selfridge staat, of Downton Abbey, tja, dat kijk ik dat ook. Laatste staartje "meegekregen" maar alweer: mij kon het niet echt boeien.

Ben benieuwd hoe Brecht van Hulten, die anders toch wel goed bezig is, daar nu zelf op deze misser terugkijkt.

door 1953 - May 31, 2015 om 16:27
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=gerrit250 schreef op zondag 31 mei 2015, 09:15][quote=1953 schreef op zondag 31 mei 2015, 03:48]Zo interessant was het nou ook weer niet te noemen. Keek eerst naar de FA-Cupfinal op BBC1.

Ze hadden beter de prijs 25 weken gratis boodschappen kunnen vertalen voor de voedselbank.

OK Nog iemand die dit vond. Goed bedoeld en veel energie ingestopt, maar voor mij was dit programma een echte misser. Men had een gewoon programma moeten brengen en dan wellicht een quiz met 10 vragen; als men dat zo wou.

Had het gevoel dat Brecht de 'Joker-van-dienst' was. Gelukkig was de FA-cup op BBC1 veel leuker om te zien en de sfeer erom heen - in Dolby Digital 5.1 - begon met gezang 'Abide with me' en daarna werd HRH The Duke of Cambridge aan de spelers voorgesteld, voor de aftrap nog even 'God save The Queen' gezongen.

Had de uitzending wel opgenomen doch direct daarna gelijk gewist. Zonde van de zendtijd!