el
door elsdankers Oct 1, 2011 om 00:26
Computers & telefonie

Geheugenprobleem en printerlampje knippert

Hallo ,

Mijn groene printerlampje knippert ( type HP Deskjett 3740 )

Dus ik kan niet printen. Er zit sinds 3 afdrukken een nieuwe inktcartridge in. (Ik heb niet uitgelijnd,omdat alle 3 de dokumenten goed afgedrukt waren.

Ook heeft schijf C nog maar een heheugen van 101 MB.
Schijfopruiming heb ik al 3 keer gedaan . Wat nu ???/Graag een oplossing . Bedankt Els Dankers

998 10 Rapporteer

rj
door rjw - Oct 1, 2011 om 07:12
3308 Antwoorden / 5 Vragen

Volgens de handleiding kan een knipperen lampje het volgende betekenen:

- de printer cover is open
- papier is ok
- paper jam in de printer of een probleem met een print cartridge

Als de c-schijf volloopt kan je 2 dingen doen:
- bestanden backup op een extern medium (cd-rom, dvd, externe harddisk, liefts 2 maal) en verwijderen.
- een grotere harddisk laten plaatsen (ook dan eerst alles backuppen...).

gsm
door gsm - Oct 1, 2011 om 11:08
5940 Antwoorden / 47 Vragen
ro
door ron530 - Oct 1, 2011 om 13:13
4084 Antwoorden / 17 Vragen

De hp 3740 is al een oud beestje en duidelijk aan vervanging toe, de harde schijf trouwens ook, 101 MB vrije ruimte kun je niets meer mee de pc moet wel zo traag zijn als een slak in een teerton vandaar dat Els niet kan reageren. Opstarten alleen al duurt waarschijnlijk dagen. Dus Els gooi er een paar centen tegenaan en laat de pc upgraden, die printer kan naar de kringloop.

diumenge
door diumenge - Oct 1, 2011 om 13:17
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Als ze een vraag kan stellen, kan ze ook reageren.

gsm
door gsm - Oct 1, 2011 om 14:47
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Reageren kan tegenwoordig zelfs ook via het menu links op pagina: mijn vragen.

gsm
door gsm - Oct 3, 2011 om 00:12
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=dirck schreef op zaterdag 1 okt 2011, 12:32]Beste mevrouw Els Dankers,

Ik heb zonet even een stuk of tien andere vragen van u bekeken en het viel mij op dat u nooit eens de moeite neemt om terug te reageren!

Ook op een tegenvraag van een beantwoorder geeft u dus nooit antwoord terug, op deze manier blijft het dus alleen maar giswerk in de hoop dat er iemand een goed antwoord gegeven heeft.

Op uw vorige vraag geeft u helemaal geen informatie over het merk en typenummer van de printer, ook geeft u niet aan of het om een originele of een imitatie cartridge gaat, of dat de originele cartridge bijgevuld is.
Wordt er vervolgens een tegenvraag gesteld, dan blijft het stil aan uw kant, dus is er volgens mij ook geen beantwoorder meer die nog moeite wil nemen om verder te reageren.

Precies hetzelfde met deze vraag over het geheugenprobleem met uw harde schijf.
3 pagina's met antwoorden en tegenvragen, maar helemaal geen reactie meer van uw kant.

Nu stelt u dus wéér een vraag over het printerprobleem en over het geheugenprobleem met uw harde schijf dat kennelijk dus nog steeds niet opgelost is, ondanks de 3 pagina's waar voldoende goede oplossingen tussen staan!

Ik hoop dat u daarom nu toch de moeite wilt nemen om op eventueel aangedragen oplossingen of tegenvragen te willen reageren.

Met vriendelijke groet, Dirck
@elsdanker
Voor als het toch te moeilijk zou zijn om je vragen terug te vinden:
De eerder gestelde vragen kun je terug te vinden via "mijn pagina" (rechts boven) en "mijn vragen". Je kunt daar reageren op de gegeven antwoorden.

gsm
door gsm - Oct 4, 2011 om 23:32
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Printer:
Papierresten in de papierbaan, of slechte inktpatroon, of gebroken aandrijving voor printkopreiniging (boven het inktopvangreservoir). In het laatste geval is een nieuwe printer de oplossing.

Het eenvoudigst kun je de locatie van de gegevens in de map Mijn Documenten veranderen. Dat doe je door met de rechter muisknop op Mijn Documenten te klikken en dan Eigenschappen te kiezen.
Verander achter Doel: de drive letter in een letter van een partitie die groot genoeg is voor de inhoud van Mijn Documenten.
Verander bijvoorbeeld:C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten in D:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten.
Klik daarna op: Verplaatsen...
Geef aan dat de inhoud van Mijn documenten moet worden verplaatst als dat gevraagd wordt.
Het verplaatsen kan even duren, afhankelijk van de grootte van de totale inhoud van Mijn Documenten

Andere mogelijkheid:
Wanneer je nog een D: partitie hebt, met voldoende ruimte, dan kun je de C: partitie eenvoudig (laten) vergroten. Eerst wordt D: kleiner gemaakt en opgeschoven, waarna C: de vrijgekomen ruimte kan innemen.
Een nieuwe harde schijf is dus vaak helemaal niet nodig.

dirck
door dirck - Oct 4, 2011 om 23:38
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Beste mevrouw Els Dankers,

Ik heb zonet even een stuk of tien andere vragen van u bekeken en het viel mij op dat u nooit eens de moeite neemt om terug te reageren!

Ook op een tegenvraag van een beantwoorder geeft u dus nooit antwoord terug, op deze manier blijft het dus alleen maar giswerk in de hoop dat er iemand een goed antwoord gegeven heeft.

Op uw vorige vraag geeft u helemaal geen informatie over het merk en typenummer van de printer, ook geeft u niet aan of het om een originele of een imitatie cartridge gaat, of dat de originele cartridge bijgevuld is.
Wordt er vervolgens een tegenvraag gesteld, dan blijft het stil aan uw kant, dus is er volgens mij ook geen beantwoorder meer die nog moeite wil nemen om verder te reageren.

Precies hetzelfde met deze vraag over het geheugenprobleem met uw harde schijf.
3 pagina's met antwoorden en tegenvragen, maar helemaal geen reactie meer van uw kant.

Nu stelt u dus wéér een vraag over het printerprobleem en over het geheugenprobleem met uw harde schijf dat kennelijk dus nog steeds niet opgelost is, ondanks de 3 pagina's waar voldoende goede oplossingen tussen staan!

Ik hoop dat u daarom nu toch de moeite wilt nemen om op eventueel aangedragen oplossingen of tegenvragen te willen reageren.

Met vriendelijke groet, Dirck

el
door elsdankers - Oct 4, 2011 om 23:38
10 Antwoorden / 28 Vragen

[quote=gsm schreef op zaterdag 1 okt 2011, 14:45][quote=dirck schreef op zaterdag 1 okt 2011, 12:32]Beste mevrouw Els Dankers,

Ik heb zonet even een stuk of tien andere vragen van u bekeken en het viel mij op dat u nooit eens de moeite neemt om terug te reageren!

Ook op een tegenvraag van een beantwoorder geeft u dus nooit antwoord terug, op deze manier blijft het dus alleen maar giswerk in de hoop dat er iemand een goed antwoord gegeven heeft.

Op uw vorige vraag geeft u helemaal geen informatie over het merk en typenummer van de printer, ook geeft u niet aan of het om een originele of een imitatie cartridge gaat, of dat de originele cartridge bijgevuld is.
Wordt er vervolgens een tegenvraag gesteld, dan blijft het stil aan uw kant, dus is er volgens mij ook geen beantwoorder meer die nog moeite wil nemen om verder te reageren.

Precies hetzelfde met deze vraag over het geheugenprobleem met uw harde schijf.
3 pagina's met antwoorden en tegenvragen, maar helemaal geen reactie meer van uw kant.

Nu stelt u dus wéér een vraag over het printerprobleem en over het geheugenprobleem met uw harde schijf dat kennelijk dus nog steeds niet opgelost is, ondanks de 3 pagina's waar voldoende goede oplossingen tussen staan!

Ik hoop dat u daarom nu toch de moeite wilt nemen om op eventueel aangedragen oplossingen of tegenvragen te willen reageren.

Met vriendelijke groet, Dirck
@elsdanker
Voor als het toch te moeilijk zou zijn om je vragen terug te vinden:
De eerder gestelde vragen kun je terug te vinden via "mijn pagina" (rechts boven) en "mijn vragen". Je kunt daar reageren op de gegeven antwoorden.

el
door elsdankers - Oct 4, 2011 om 23:50
10 Antwoorden / 28 Vragen

http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadet...en-printerlampje-knippert/?vHash=c749c73j#718014

Ik krijg om 2338 bovenstaande link. Als ik erop klik zie ik de oude antwoorden , maar geen nieuwe.
Dat snap ik even niet. Gr Els