ro
door roweng Sep 12, 2005 om 23:45
Computers & telefonie

Geld terug?

Als je een online game speelt bv world of warcraft waar je een
maandelijkse bedrag voor betaald en je hebt subscription vormen zoals 1
maand , 3 maand en 6 maand.



Je neemt een 6 maand subscription en dan gebeuren er dingen waar door
je ontevreden bent met de service die je afneemt. Deze dingen hebbn
allemaal oorzaak bij de leverancier en gaan voor dagen/weken door
zonder dat het echt opgelost wordt.



Kan ik dan geld terug eisen over de maanden die ik niet gebruikt heb? De service die ze beloven geven ze nammelijk niet.

367 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

hoffie1965
door hoffie1965 - Sep 12, 2005 om 23:59
126 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je bent erg duidelijk moet ik zeggen, je legt heel leuk uit wat voor abo's je kan nemen, maar de problemen doe je af met "is fout van hun"


Misschien dat een beetje meer info het allemaal wat duidelijker zou maken, vooral gezien de miljoenen mensen over de hele wereld die dit spel wel met veel pleizer kunnen spelen

ro
door roweng - Sep 13, 2005 om 11:10
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Het problem dat zij hebben is niet echt belangerijk, het probem ligt bij hun en ik wil alleen weten als je niet de service krijgt die zij beloven of er een mogelijkheid is om geld terug te krijgen.


Verander world of warcraft in een andere multi player online RPG het gaat mij om het princiepe, niet krijgen van de beloofte service.


BTW kijk even op EU site van world of warcraft en dan vindt je een helehoop ontevreden gebruikers. Dat ze de grootse zijn wil niet zeggen dat iedereen tevreden is. EU heeft vooral te kampen met problemen vanaf het begin nu 7 maand geleden. En de laatse 2 week is het weer extreem.


Maar zoals ik zij het gaat mij om het princiepe van niet beloofde service van welke mmorpg ook.


 


 

michiel007
door michiel007 - Oct 22, 2005 om 17:43
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

hoi,


als je erstige problemen wow hebt, dan mag je het terug brengen, en krijg je je geld terug, ook voor de subscribtion van je account, maar er zit een addertje onder het gras,


ik zei al, erstige problemen, dat hij het helemaal niet doet, geen beeld, en andere technise problemen, maar je krijgt je geld dus mooi niet terug als je het niet leuk vind, of het gaat te schokkerig, het loopt niet vloeiend, enz.


als je subscribt, zeggen ze wel dat in speciale terms dat je je geld niet terug kan krijgen als je eenmaal gesubscribed hebt, zit je er dus aan vast, dus je hebt gelijk, het is niet de service die ze beloofd hadden, groeten


michiel

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer