me
door meneerRick May 23, 2018 om 14:36
Computers & telefonie

Geldrop gratis Chromecast van KPN

Begin april 2018 kregen wij bericht dat onsbrabantnet overgenomen zou worden door KPN. Onsbrabantnet houdt op met bestaan. Afspraken werden in Geldrop ingepland en overal zie je KPN auto's de aansluitingen omzetten. 17 mei kreeg ik een kaart in de bus waarop staat:
'In Geldrop nu tijdelijk een Google Chromecast cadeau bij Internet óf Internet en TV van KPN'
De monteur kon me niet helpen en adviseerde mij KPN te bellen. Deze gaf aan dat omdat de pakketten al in april zijn afgesloten, deze actie niet hiervoor geldt. Ook via de chatfunctie waarmee ik een klacht hierover wilde doorgeven kreeg ik het antwoord dat er niets mee gedaan zou worden (overigens wel eerlijk van de chatmedewerker).
Bij mij voelt het alsof Geldrop een vals cadeau wordt voorgehouden. Het is alsof je een briefje van 25 Gulden voor je verjaardag krijgt, je wordt lekker gemaakt, maar je kunt er niets mee.
Om iemand hierover te spreken die er wel iets over te zeggen heeft is kennelijk ook niet mogelijk.
Ik stel voor dat er meer mensen met dezelfde situatie (uit Geldrop) een klacht proberen in te dienen bij KPN.

1437 12 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 23, 2018 om 14:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Het is alsof je een briefje van 25 Gulden voor je verjaardag krijgt, je wordt lekker gemaakt, maar je kunt er niets mee.
Klopt, doe mij maar euro's! ;-)

marita5
door marita5 - May 23, 2018 om 14:42
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Meneerrick ,

Lees hier het gegeven antwoord van moderator Jasper , klik op de rode regel .

https://forum.kpn.com/internet-9/uitgesloten-voor-het-krijgen-van-de-chromecast-451124

edrick3
door edrick3 - May 23, 2018 om 14:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ik stel voor dat er meer mensen met dezelfde situatie (uit Geldrop) een klacht proberen in te dienen bij KPN.
Oproep plaatsen in plaatselijk huis-aan-huis-blad? Dat lijkt me meer kans op succes dan hier op dit forum.

gerard van tol
door gerard van tol - May 23, 2018 om 14:45
26 Antwoorden / Vragen

Typisch KPN actie, veel beloven en weinig doen.

simon55
door simon55 - May 23, 2018 om 14:51
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Gulden is oertijd, en biljetten hebben we niet van € 25.

Is t kop of munt ( thee )

edrick3
door edrick3 May 23, 2018 om 16:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Een kop muntthee. -)
Afbeeldingsresultaat voor kop muntthee

tijger1
door tijger1 - May 23, 2018 om 14:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U wordt als klant gewoon overgeheveld, dus u bent niet echt “nieuw”. Nieuwe klanten krijgen vaak extraatjes.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 23, 2018 om 15:33
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Als u op 17 mei een kaart in uw brievenbus krijgt met de actie en vervolgens zou die niet meer gelden is er m.i. sprake van (zeer) misleidende reclame en mijn advies is een klacht inndienen bij consuwijzer.nl.

Hoe dan ook lijkt het zinvol dat u in uw omgeving meer mensen benaderd en de klacht ondersteunen.
Uiteraard ook zelf een klacht indienen bij KPN en dan schriftelijk, aangetekend, gericht aan de directie, met de klacht en de vraag om restitutie van de briefkosten.
Per telefoon of chat krijgt u contact met een call/chat center.

ti
door tilpend May 23, 2018 om 16:02
132 Antwoorden / 0 Vragen

Het aanbod is alleen voor nieuwe klanten. TS is was klant bij Onsbrabant en dat wordt overgenomen door KPN. TS is in die zin geen nieuwe klant en heeft dus ook geen recht op de aanbieding. Er is dan ook geen sprake van misleidende reclame en een klacht indien is zinloos.

kc
door kcdb May 23, 2018 om 17:24
113 Antwoorden / 2 Vragen

Uit alleen de term: "In Geldrop nu tijdelijk een Google Chromecast cadeau bij Internet óf Internet en TV van KPN" maak ik niet op de dit alleen voor nieuwe klanten zou gelden. In die zin moet ik TS gelijk geven. Wordt in de kaart die TS in de bus heeft gekregen naar evt. voorwaarden verwezen om voor die Chromecast in aanmerking te komen, dan gelden die voorwaarden wel degelijk. Misschien daarop dus eerst controleren en doorlezen van die voorwaarden, voordat zinloos een klacht wordt ingediend.

Ge
door Genee - May 23, 2018 om 16:18
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Vindt u de maandelijkse korting van € 17,50 voor het eerste jaar bij de overstap naar KPN niet genoeg?
Daarbij ook nog gratis bij het abonnement 2x HDTV ontvanger en opnemen pakket of is dat in Geldrop allemaal niet?

ne
door neodutchio - May 23, 2018 om 16:35
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Als u als nieuwe klant een nieuw abonnement afsluit in een bepaalde periode krijgt u een gratis Chromecast. U hebt voor de actieperiode de overstap gemaakt. Klanten die niet bij KPN zitten kunnen wel deze actie krijgen.

Als u op zaterdag een tros bananen koopt en vanaf maandag erop blijkt dat de tweede tros gratis is heeft u daar ook geen recht op.

diumenge
door diumenge - May 23, 2018 om 17:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je besteld toch geen Internetpakket of Internet en TV bij KPN, dus dan heb je helemaal geen recht op die Chromecast. Misschien KPN dan maar opzeggen en opnieuw aanvragen...

sy
door sylvia_71 - May 23, 2018 om 17:47
288 Antwoorden / 0 Vragen

Elke actie heeft voorwaarden waar je aan moet voldoen om in aanmerking te komen voor het aanbod. Ook deze actie van KPN. Maar nee, men leest alleen maar actie / aanbieding / korting / gratis dit / gratis dat! enz. enz. De rest wordt niet gelezen. Maar niet getreurd, ik heb even Google geraadpleegd. Kijk eens, dit zijn de actievoorwaarden:

De Google Chromecast-actie geldt voor nieuwe klanten die Internet of Internet en TV afsluiten in de actieperiode én voor klanten die naast KPN Mobiel ook Internet of Internet en TV afsluiten binnen de actieperiode. De promotie loopt van 17 mei t/m 30 mei 2018 en zolang de voorraad strekt.  Je ontvangt een Chromecast bij het afsluiten van een van de volgende abonnementen:

  • Internet

  • Internet en TV basis

  • Internet en TV

  • Internet en TV 4K

panter22
door panter22 - May 23, 2018 om 18:21
6599 Antwoorden / Vragen

Wat mis je nu? Een chromecast van €29 die je toch niet gebruikt.