he
door hennymaas Oct 24, 2005 om 16:51
Computers & telefonie

Gemaakte film in studio versie 9 na elkaar op dvd branden

Ik maak vakantiefilms en brand deze op dvd via Studio versie 9. Als ik probeer op een dvd rw een vervolg te branden, geeft Studio aan dat dan de eerste film overschreven wordt. Tot op heden heb ik dan maar weer een nieuw dvd schijfje genomen, maar dat is de bedoeling niet. Wie helpt?

161 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 24, 2005 om 17:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe dat in Studio Versie 9 gaat weet ik niet, maar in Nero moet je in 1e instantie aangeven dat het om een multisessie-cd / dvd gaat. Deze zul je moeten importeren in NERO waarna je de volgende film er achteraan kunt branden.

Indien je dit importeren van de sessie niet doet, gaat het er daar ook overheen. Ik ga er vanuit dat dit in Studio 9 ook het geval is.
Ga dus ergens zoeken bij CD / DVD en kies dan iets als :  sessie importeren... multisessie cd / dvd

Suc6

ve
door verwijderd - Nov 16, 2005 om 13:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

dit is namelijk heel simpel

probeer het filmpje er terug aftehalen en dan de rw leeg te maken

daarna brand je terug de 2 filmpjes er op

mvg Toon Gielen

ve
door verwijderd - Apr 25, 2006 om 10:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Pinnacle wil een DVD maken die je kan afspelen in de DVD speler.
2 DVD sessies kunnen niet op 1 schijfje staan.
Dat zou je DVD speler nooit begrijpen.
Je kan wel ipv DVD mpeg video's laten maken door Pinnacle Studio, en die dan vervolgens met een programma als Nero op een multisessie DVD zetten.
Veel Succes!

ve
door verwijderd - Apr 25, 2006 om 10:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo kenvr de vragen waarop je momenteel antwoord geeft zijn uit 2005. Dus redelijk achterhaald.

Als je bij de oorspronkelijkvraag even naar de datum kijkt voor kom je dit. En is er meerplaats voor nieuwe vragen.

Gr. hans

ve
door verwijderd - Apr 25, 2006 om 17:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

hartelijk dank, heb dit geprobeerd, lukte ook niet, maar blijf proberen.

ve
door verwijderd - Apr 25, 2006 om 17:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

ook bedankt allemaal, heb momenteel nog geen film, maar ga het zeker uitproberen!!! groeten van henny