be
door bernadette3 Jan 15, 2008 om 20:03
Computers & telefonie

Goedenavond

Ik heb een vraag over het installeren van NIS 2008.

Ik gebruik al een aantal jaar Norton Internet Security. Ieder jaar kocht ik een nieuwe upgrade welke ik gewoon over de oude heen installeerde (dus zonder de vorige eerst te verwijderen). Tot nog toe heb ik ook nooit problemen met NIS gehad. Nu heb ik de volledige pack NIS 2008 (dus geen upgrade) gekocht en hoorde ik dat je eerst de oude versie moet verwijderen. Is het echt nodig om 2007 eerst te verwijderen, zo ja, waarom?

Alvast bedankt voor de reacties.

203 1 Rapporteer

driemaaldrie
door driemaaldrie - Jan 16, 2008 om 14:22
229 Antwoorden / 15 Vragen

Goede middag,
Het installatiepakket van NIS vraagt of je eerst de oude wilt verwijderen.
Doe dat dan als je de internet verbonding hebt afgesloten( stekker eruit) en ga verder met de installatie van jouw nieuwe pakket.