druifje01
door druifje01 Jul 7, 2011 om 21:50
Computers & telefonie

Goedkoop bellen?

Zal het toeval zijn? Steeds als ik een nationaal telefoon-nummer met 0900-1999 probeer te bereiken krijg ik bij de eerste poging geen kontakt maar de seconden tikken wel. Bij de tweede poging lukt het wel al is er een ongewoon lange pauze tussen het kiezen van het nummer en het kontakt ermee. Niet dat die paar centen mij iets kunnen schelen, ik vind het alleen flauw als dit bewust gedaan is. Zou het kunnen?

636 5 Rapporteer

druifje01
door druifje01 - Jul 7, 2011 om 21:56
1712 Antwoorden / 140 Vragen

0900-1999 = goedkoop nationaal bellen, maar dat zal wel duidelijk zijn.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 8, 2011 om 14:59
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Je hebt een PC, misschien zelfs een koptelefoon? Dan zou ik adviseren om via voip te bellen, bijvoorbeeld met een van de de diensten van Betamax.

Ik weet niet om welk land het gaat, maar waarschijnlijk kun je ook nog gratis* naar dat land bellen voor een x aantal dagen. Zie voor een duidelijk overzicht bovenstaande link.

*Uiteraard dien je wel btg aan te schaffen (12 euro 50) maar dat is onbeperkt geldig.

druifje01
door druifje01 - Jul 8, 2011 om 17:53
1712 Antwoorden / 140 Vragen

@lekkerisdat. Dat had ik al een tijdje in gedachtenen ben nu voornemens een microfoon aan te schaffen, Altijd handig. Een uitstapje: is er nog advies voor aanschaf van een microfoon? Bv Logitech Desktop Microfoon (met of zonder usb). Ziet er wel mooi uit.

edrick3
door edrick3 - Jul 8, 2011 om 18:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@lekkerisdat,

.....Ik weet niet om welk land het gaat.....

TS geeft aan: .....0900-1999 = goedkoop nationaal bellen,.....

Voor buitenlands bellen: zie o.a ook deze tip. met het daarbij gegeven commentaar.

Met vr.gr.

druifje01
door druifje01 - Jul 8, 2011 om 18:35
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Ik zal een nieuw topic beginnen als het nog over microfoon-advies moet gaan.