jipenjanneke
door jipenjanneke Nov 23, 2013 om 02:37
Computers & telefonie

Google doodles

Hallo,

Belangrijk is het niet, maar wel erg leuk: de Googles Doodles waar je iets mee kunt doen. Maar hoe komt het dat ze bij mij nooit werken??? Ik krijg er geen beweging in. Ligt dat aan instellingen? Zo ja, wat moet ik doen om het te laten werken?

m.vr.gr.
Marjan

2902 10 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Nov 23, 2013 om 02:59
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Dit kan vele oorzaken hebben, van 'n afstand eigenlijk niet te bepalen. Helemaal zonder enige noodzakelijk technische gegevens.

Maar het meest waarschijnlijke is dat je IE gebruikt en deze dit blokkeert/dat slechte beveiligingssoftware dit doet/deze geen melding geeft dat je Flash moet hebben (al lijkt dit laatste tot mijn verbazing niet noodzakelijk).

jipenjanneke
door jipenjanneke - Nov 23, 2013 om 03:47
143 Antwoorden / 78 Vragen

Wat gegevens:
- ik heb windows XP
- ik gebruik inderdaad IE
- heb goede beveiligingsoftware
- heb Flash

m.vr.gr.
Marjan

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 23, 2013 om 07:09
7241 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo jipenjanneke,

een mogelijkheid,
extra, internetopties, geavanceerd.
Vink bij "multimedia" animaties op webpagina's afspelen aan.

Vr. gr. sjoppie

edrick3
door edrick3 - Nov 23, 2013 om 10:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jipenjanneke,

Bij mij werkt het perfect met Firefox.
Kijk eens of dat bij jou ook wél werkt.
Voor FF klik hier.

Suc6

zoekster
door zoekster - Nov 23, 2013 om 10:37
10966 Antwoorden / 34 Vragen

Ik denk dat je IE te oud is, je zult hem moeten updaten. Zelf heb ik IE 9 daarmee werkt hij wel, dus installeer die.

Maar ik maak meestal gebruik van Google Chrome, daar lukt het altijd mee. Die kun je ook installeren, net als met FF.

Vooral deze van Dr Who is erg leuk. Valt me mee dat hij er nog staat, zal wel snel verdwijnen.

jipenjanneke
door jipenjanneke - Nov 23, 2013 om 20:38
143 Antwoorden / 78 Vragen

Bedankt voor de tips. Edricks raad opgevolgd en Firefox opnieuw (erbij) geinstalleerd,
en nu werkt het inderdaad wel. Ook Dr.Who !!

m.vr.gr.
Marjan

li
door linseyk - Nov 23, 2013 om 21:00
8 Antwoorden / 1 Vragen

Flash plugin downloaden?

edrick3
door edrick3 - Nov 24, 2013 om 11:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=jipenjanneke schreef op zaterdag 23 nov 2013, 20:38]Bedankt voor de tips. Edricks raad opgevolgd en Firefox opnieuw (erbij) geinstalleerd,
en nu werkt het inderdaad wel. Ook Dr.Who !!

m.vr.gr.
Marjan

Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

lu
door luxenburg - Nov 25, 2013 om 16:50
45 Antwoorden / 0 Vragen

de googledoodles kan je altijd weer terug zien door op ik doe een gok te klikken zonder iets in het zoekvenster te hebben getypt.

edrick3
door edrick3 - Nov 25, 2013 om 17:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=luxenburg schreef op maandag 25 nov 2013, 16:50]de googledoodles kan je altijd weer terug zien door op ik doe een gok te klikken zonder iets in het zoekvenster te hebben getypt.

Da's een goeie. Klopt inderdaad.
Of klik hier.

Met vr.gr.