ka
door kalender Mar 28, 2010 om 14:53
Computers & telefonie

Google toolbar

Ik heb google toolbar geinstalleerd, staat ook op configuratiescherm maar ik zie hem niet staan in de werkbalk, staat ook aangevinkt. Ik heb internet explorer 8 zou dat daaraan liggen? Om een of andere reden is hij niet te vinden. Wat zou de oorzaak daarvan zijn, wie weet het.

472 3 Rapporteer

drstrangelov
door drstrangelov - Mar 28, 2010 om 15:39
11 Antwoorden / 2 Vragen

Als je op de menubalk van IE8 rechts klikt, zie je dan een schermpje met daarin de werkbalken die je kunt activeren door ze aan te vinken waaronver de Google Werkbalk.

Anders IE8 afsluiten, de Installatie ongedaan maken via Software-configuratie scherm en dan opnieuw installeren.

ka
door kalender - Mar 28, 2010 om 16:09
26 Antwoorden / 53 Vragen

[quote=drstrangelov schreef op zondag 28 mrt 2010, 15:39]Als je op de menubalk van IE8 rechts klikt, zie je dan een schermpje met daarin de werkbalken die je kunt activeren door ze aan te vinken waaronver de Google Werkbalk.

Anders IE8 afsluiten, de Installatie ongedaan maken via Software-configuratie scherm en dan opnieuw installeren.

Google werkbalk staat een vinkje bij, dus? En inm configuratiescherm staat hij er ook al in. Heel vreemd

edrick3
door edrick3 - Mar 28, 2010 om 18:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo kalender,

En als je IE8 er nu eens afgooit en opnieuw (hier) installeert?
Suc6