maart_1
door maart_1 Aug 30, 2005 om 21:49
Computers & telefonie

Gsmnummer

ik heb een nieuwe gsm aanschaft......die heb ik bij bel company.Met een abonnement van 2 jaar...oke,tot zo ver prima.Maar nu komt het,ik wou mijn eigen gsmnummer houden...dat kon...moest ik 2 maanden alleen een ander nummer gebruiken,en dan zou op de afgesproken datum..hun nummer vervallen..en mijn oude nummer op de nieuwe gsm gaan.....niet dus!!!!!!!Vergeten door te geven....zeggen ze bij Bel Company....ik gebelt naar Telfort(waar mijn oude nummer eerst van was)kon alleen mijn oude nummer terug krijgen als ik weer bij hun een 2 jaar abonnement nam.Bel weer trug naar Bel Company....we gaan het uit zoeken mevrouw,kreeg ik als antwoord...1 keer bellen ,2 keer bellen,3 keer bellen....steeeds het zelfde antwoord.....Nou is mijn vraag wat kan ik hier aan doen....en kan dit zo maar!!!!!!

594 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sunset_1
door sunset_1 - Sep 1, 2005 om 21:47
265 Antwoorden / 22 Vragen
0

Als je vermeld bij welk netwerk je je nieuwe contract hebt aangevraagd komen we misschien verder... Dat de winkel BelCo is zegt niet genoeg (behalve dat het prutsers zijn)

maart_1
door maart_1 - Sep 1, 2005 om 21:49
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

ik kreeg bij bel company.....een kpn abonnement

lo
door loonster161 - Sep 6, 2005 om 13:50
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het probleem zit hem denk ik in het feit dat de belco jou aanvraag voor nummerbehoud niet goed of niet heeft doorgegeven aan Telfort. Of dat hebben ze wel gedaan, maar TElfort is het kwijt of niet ontvangen. Ik weet niet of je copie van het nummerbehoud aanvraag formulier hebt gekregen. Ik zou me anders wenden tot het hoofdkantoor van Belco of de klachten lijn. Zei kunnen vast wel uitzoeken waar de fout zit. Als blijkt dat de belco het nooit heeft aangevraagd zal belco het moeten oplossen en/of oplossing komen. Blijkt dat Belco het wel heeft aangevraagd dan kan je je tot TElfort wenden, maar het zou service zijn van Belco als zei dit voor je konden doen

maart_1
door maart_1 - Sep 6, 2005 om 19:19
2 Antwoorden / 2 Vragen
0

harstikke bedankt....ik ga hier zeker mee aan het werk!!

sunset_1
door sunset_1 - Sep 7, 2005 om 15:46
265 Antwoorden / 22 Vragen
0

Een nieuw abonnement bij KPN met behoud van je nummer bij Telfort? Als een verkooppunt bij KPN een aanvraag indient met behoud van nummer en dit lukt niet, dan zit je helemaal nergens aan vast.


Bij KPN neem je namelijk een contract met OF een nieuw telefoonnummer OF behoud van je eigen nummer.


Dat betekent dat wanneer je je handtekening hebt gezet onder een contract met een nieuw telefoonnummer het een moeilijk verhaal wordt... In dat geval zul jij bij BelCo verhaal moeten gaan halen, maar dat wordt dan dus een welles/nietes spelletje.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer