gu
door gumzie Mar 3, 2005 om 20:23
Computers & telefonie

Habbohotel

hoi,

Ik doe al heel lang habbohotel en vind het erg leuk.Ik heb veel meubels en maak maar heel soms vervelende habbo's mee.

Maar op deze site heb ik alleen maat hele negatieve reacties gehoord.Ik snap dat niet echt al is dat verbannen soms heel raar. toch ben ik  erg positief en vind ik alleen jammer aan habbohotel dat het een klein beetje verslavend is.

Is er iemand met mij eens of juist helemaal niet  geef dan een reactie, want ik ben al best goed in habbohotel.

ik help graag, Gumzie

292 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 3, 2005 om 21:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Gumzie,

Natuurlijk is het niet alleen maar negatief wat habbohotel betreft en zullen er ongetwijfeld heel veel tevreden gebruikers zijn. Maar de opzet van deze rubriek is juist om mensen met problemen te helpen. (voor zover mogelijk) Vandaar dat je hier veel negatieve dingen leest, maar je doet er goed aan om ook eens te laten horen dat er tevreden gebruikers zijn.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Mar 4, 2005 om 15:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,  sinds dinsdag was mijn zoon verbannen van Habbo hotel.

Ik ben zeer correct behandeld en als het goed is heeft hij straks weer toegang.  Dus ik ben nu ook weer tevreden

ve
door verwijderd - Mar 4, 2005 om 17:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi Freya

Ik snap dat daarom deze rubriek is maar als je een vraag hebt..... stel maar en ik vind het wel leuk om hier wat te discuseren...

ve
door verwijderd - Mar 4, 2005 om 17:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

@gumzie: Als het er om gaat om ervaringen uit te wisselen en er over te praten, dan kun je beter naar de rubriek FORUMS gaan en daar een nieuw topic beginnen over habbohotel. Dan krijg je denk ik meer reakties dan hier. suc6, Freya

ve
door verwijderd - Oct 30, 2006 om 14:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op zich is zo'n soort programma leuk voor kinderen. Het is echter belachelijk hoeveel ze je ervoor laten betalen. Maar als jij tevreden bent hoef je je toch geen zorgen te maken?

ve
door verwijderd - Oct 30, 2006 om 14:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

voedzoeker dee vraag is van maart 2005 .Rechts boven elke vraag staat een datum. En veel vragenstellers zijn dan al geholpen of niet meer aktief op deze rubriek.