ha
door hasi30 Jul 18, 2008 om 14:10
Computers & telefonie

Handtekening in Windows Live Mail

Hallo

Om een handtekening te maken in Windos Live Mail mét een plaatje heb je een HTML-bestand nodig. Ik heb alleen JPEG of GIF-bestandjes en dat werkt niet. Hoe kan ik van een gif of jpeg-bestand een html-bestand maken zodat ik die kan gebruiken in Windows Live Mail.

Aan een Outlook Express-oplossing heb ik niets.

Groeten: Hans

955 2 Rapporteer

ja
door janb0 - Jul 18, 2008 om 14:26
6 Antwoorden / 0 Vragen

Je zou het plaatje kunnen plakken in een Word document en dit daarna opslaan als HTML bestand

ha
door hasi30 - Jul 18, 2008 om 17:53
9 Antwoorden / 8 Vragen

Beste JanB0

Bedankt voor je oplossing. Het werkt prima zo

Groeten: Hans