ck
door ck Jun 17, 2004 om 20:29
Computers & telefonie

Harry potter

weet iemand een site waar je harry poter en de gevangene van azkaban kan downloaden

ck

626 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 18, 2004 om 08:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een site zal je hiervoor niet vinden! Voor films moet je newsgroepen lezen (usenet) of kazaa gebruiken.

ve
door verwijderd - Aug 22, 2004 om 08:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt ook eerst een demo downloaden. Die is vast wel te vinden via google.

ve
door verwijderd - Oct 7, 2004 om 23:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het downloaden van spellen zoals deze is over het algemeen illegaal. Je zou dus of goed moeten gaan zoeken of iemand kennen die je daarbij helpt.

Persoonlijk zou ik zo'n vraag dus niet beantwoorden omdat ik me dan wel op heel gevaarlijk ijs zou bevinden. Daarnaast het ontwikkelen van spellen kost geld, dus als je wil dat er in de toekomst ook spellen gemaakt blijven worden dan koop je het spel (of vraag je het aan sinterklaas).

ve
door verwijderd - Oct 10, 2004 om 00:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

moeten ze die spellen niet zo duur maken,wordt er ook meer legaal gekocht

ve
door verwijderd - Nov 10, 2004 om 12:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

"moeten ze die spellen niet zo duur maken,wordt er ook meer legaal gekocht"

Computerspellen zijn maar tijdelijk heel duur. Na een aantal weken/maanden worden ze vaak al tot de helft afgeprijsd.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2004 om 13:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo biertje, Dat spellen en films  zo duur zijn is de vaste
klacht van mensen die per definitie nergens voor willen betalen. Een
goede PC is ook behoorlijk aan de prijs en gaat u die dan ook maar
ergens stelen ? Als u een wat smalle beurs heeft kijk dan eens op 2e
hands sites waar Harry Potter fims etc. worden aangeboden  - PML

ve
door verwijderd - Jan 23, 2005 om 12:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou flashfxp downloaden, en zoeken bij google naar een ftp-board. Zo kom je makkelijk en op de snelste manier aan spellen.

ve
door verwijderd - Apr 6, 2006 om 14:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

mag nie he..

marja je vindt vast wel wat leuks met bittorrent

ve
door verwijderd - Apr 6, 2006 om 14:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

wou je trouwes het boek, de film of de game, je kan ze volges mij alle wel vinde met  bittorent, maarv als jem koopt heb je over et algemeen meer kwaliteit en zekerheid, of hure he!

ve
door verwijderd - Apr 6, 2006 om 14:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is een vraag uit 2004!!!!!!!!!!!!!!!!!