ta
door tarwe15 Apr 19, 2023 om 12:49
Computers & telefonie

Heb Email app Fast +secure

Versie 1.46.13. Deze geeft mijn mappen  weer die ik ook op mijn  pc heb staan.
Heb 2 mappen   geopend, maar deze blijven  nu in hoofdmenu staan, bij inbox etc. Hoe kan ik deze weer terugzetten naar map "menu"??
De toelichting is alleen  in Engels. Wie heeft een vertaling, je kunt Nederlands niet invoeren.
Bvd gr tarwe15

997 10 Rapporteer

sira
door sira - Apr 19, 2023 om 12:52
2345 Antwoorden / 24 Vragen

Ik ken het in ieder geval niet, ik hou mij liever bij de gangbare, maar misschien reageren er nog anderen die het wel kennen en u verder kunnen helpen.

ta
door tarwe15 Apr 19, 2023 om 13:00
93 Antwoorden / 62 Vragen

Dat weet ik maar ik vind er geen andere die goed werkt, en met mappen, zie mijn vorige  vraag.

sira
door sira Apr 19, 2023 om 13:05
2345 Antwoorden / 24 Vragen

Wacht dan even andere reacties af, misschien komen die met andere opties. Iedereen zit nu te eten of ze houden siësta ;-))

Thecla58
door Thecla58 - Apr 19, 2023 om 13:57
856 Antwoorden / 3 Vragen

Bij je eerdere vraag heb ik aangegeven dat elke android telefoon een vooraf geïnstalleerd email programma heeft. In ieder geval Samsung. Omdat ik moeilijkheden had met Outlook Mobile heb ik, zoals in je eerdere vraag aangegeven, dat eraf gegooid en nu gebruik dat mailprogramma van (zeg maar)Samsung en data heeft precies dezelfde weergave als Oulook Mobile... en mappen zijn prima te verplaatsen.

ta
door tarwe15 - Apr 19, 2023 om 16:06
93 Antwoorden / 62 Vragen

Thecla, ik  krijg de Samsung app niet gedownload, had al geprobeerd, voor ik de vorige vraag  plaatste.

Thecla58
door Thecla58 Apr 19, 2023 om 17:05
856 Antwoorden / 3 Vragen

Die app hoef je niet te downloaden, die staat - als het goed is - al standaard bij de andere apps die Samsung op de telefoons installeert.

Kijk eens bij instellingen --> apps -->email of dat erbij staat. Het is een rood vierkantje met een wit envelopje...

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Apr 19, 2023 om 17:05
2065 Antwoorden / Vragen

Waarom zou je zo'n buitenissige app gebruiken, en dan nog eens in het Engels dat u blijkbaar niet machtig bent, wat is er mis de standaard mail app van de telefoon of de Outlook app of Gmail app?

ta
door tarwe15 - Apr 19, 2023 om 18:09
93 Antwoorden / 62 Vragen

Misschien  eens goed lezen!!!
Zoek een app die ook de mappen van Outlook  mail weergeeft!!!

rj
door rjw Apr 19, 2023 om 22:57
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Waarom dan niet gewoon Outlook gebruiken? Ik heb op al mijn devices Outlook staan en ik heb overal toegang tot dezelfde informatie, en ook nog op dezelfde manier.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Apr 20, 2023 om 11:03
2065 Antwoorden / Vragen

Alle drie genoemde apps zouden dat moeten doen. Zo niet is er iets aan de hand dat een of andere vreemde app ook niet op gaat lossen.

ennoborg
door ennoborg - Apr 20, 2023 om 10:10
24 Antwoorden / 3 Vragen

Doet de Outlook app dat dan niet goed, die mappen weergeven?

ta
door tarwe15 - Apr 20, 2023 om 17:13
93 Antwoorden / 62 Vragen

Ik zal printscreen toevoegen.
Eerste  mail, verzend vaker geen mails, mappen  functioneren  goed. Heel vaak problemen

Tweede is Engelstalig, mappen moeilijk te openen, wie heeft ervaring met deze app.
Gaarne advies, bvd

Wie kent een  app voor outlook, of live mail
met mappen, welke ook op PC staan.
Bvd Groetjes.

ta
door tarwe15 - Apr 20, 2023 om 17:15
93 Antwoorden / 62 Vragen

Ik zal printscreen toevoegen.
Eerste  mail, verzend vaker geen mails, mappen  functioneren  goed. Heel vaak problemen

Tweede is Engelstalig, mappen moeilijk te openen, wie heeft ervaring met deze app.
Gaarne advies, bvd

Wie kent een  app voor outlook, of live mail
met mappen, welke ook op PC staan.
Bvd Groetjes.

ta
door tarwe15 - Apr 20, 2023 om 18:23
93 Antwoorden / 62 Vragen

Krijg screenshots  niet gedownload,
1 ste heet E mail voor Outlook en andere van Craigpark Limited

2de E mail Fast en Secure  van  } is screenshots.
Edison  software = Engelstalig.
Bv veel dank

rj
door rjw Apr 20, 2023 om 18:26
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Als je met je applicaties net zo onduidelijk omgaat als dat je het probleem probeert te beschrijven snap ik wel dat er niets lijkt te werken....

Thecla58
door Thecla58 Apr 20, 2023 om 18:43
856 Antwoorden / 3 Vragen

dikke plus voor jou @RJW

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Apr 21, 2023 om 14:55
2065 Antwoorden / Vragen

@TARWE15
Zoek hulp, laat je helpen door iemand die wél begrijpt hoe eea werkt, en dan niet op afstand maar ter plaatse.

Thecla58
door Thecla58 - Apr 20, 2023 om 18:37
856 Antwoorden / 3 Vragen

Laatste reactie van mij...

Ga naar Google playstore, zoek daar op outlook mobile app for android, installeer dat ding, voeg je e-mailaccount toe en dan zou het moeten werken.  Gooi dat Fast +secure van je telefoon af