fe
door femmyhvb May 11, 2009 om 15:32
Computers & telefonie

Heeft iemand ervaring met Cowparade.nl

Op 21 april 2009 heb ik een cadeau besteld via de site www.cowparade.nl. Op de site staat een levertijd van 1-2 dagen. Tot op heden (11 mei) heb ik het cadeau echter nog steeds niet ontvangen. Ik heb al meerdere mails gezonden via de site, meerdere malen gebeld naar de Kunstpoort (hier is het geld naar over geboekt) en ik heb een brief gezonden. Nergens krijg ik een reactie op, en op de site staat de status van mijn bestelling nog steeds op "wachtend". Hebben je ervaring met deze site of advies wat ik nog verder kan doen om mijn spullen of geld terug te krijgen? Ik hoor het graag.


Alvast bedankt fhvb

1014 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kv
door kvanmourik - Jun 16, 2009 om 18:21
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook ik heb een bestelling lopen via cowparade.nl. Op 26mei heb ik een bestelling geplaatst en tot op heden (16juni) heb ik nog geen enkele reactie van hun ontvangen. De bestelling heb ik wel betaald. Telefoon nemen ze niet op, op mailtjes reageren ze niet. Ik heb geen enkel idee hoe ik mijn bestelling of mijn geld terug zou moeten krijgen. Heeft U Uw bestelling ondertussen al binnen? Zo niet, welke stappen heeft u nog ondernomen? Als U de bestelling wel binnen heeft gekregen zou ik dan mogen weten wanneer en of u contact met hun heeft gekregen?


Alvast bedankt voor Uw antwoord.
Mvg.
Karen

kiran
door kiran - Jun 18, 2009 om 19:34
2791 Antwoorden / 0 Vragen
0

@femmyhvb


Wat kan ik doen, product wordt maar niet geleverd


Toch nog maar eens proberen met bellen of bestoken met mailtjes. En een laatste afleverings-datum prikken. Zie verder link. (brieven: aangetekend! anders grote kans op geen reaktie, ivm: 'we hebben niets ontvangen')

fe
door femmyhvb - Jun 18, 2009 om 19:40
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste Karen,


Ik heb een aangetekende brief verzonden naar de kunstpoort. Uiteindelijk kreeg ik hier onderstaande reactie op:


==============================================


Bedankt voor uw brief.
Ik was zelf helaas niet op de hoogte van het probleem met uitlevering.
We hebben deze diensten en de communicatie tot 2 weken geleden uitbesteed aan een extern bedrijf en die zijn helaas failliet gegaan kortgeleden.
Ik zal uitzoeken of de deurmat in voorraad is en deze zsm uitleveren. Tevens willen we graag de gemaakte kosten voor de aangetekende brief aan u terugstorten, ikweet uit ervaring dat dit onnodig veel geld kost.

IK zal u vandaag nog een bevestiging sturen of deze deurmat nog leverbaar is en anders een alternatief aanbieden.

MvG Danielle Pandt

Directrice De Kunstpoort

Kunt u uw replys rechtstreeks naar mijn emailadres sturen?
danielle@dekunstpoort.nl
================================================


Misschien dat je danielle zelf kunt mailen en het probleem voor kan leggen. Mijn deurmat is overigens niet meer leverbaar.


Succes! Mvg Femke

jo
door joanhein - Nov 13, 2010 om 13:33
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kan iemand mij vertellen hoe deze verhalen uiteindelijk zijn afgelopen?
VR GR,
Joan

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer