gerardk
door gerardk Oct 20, 2005 om 14:45
Computers & telefonie

Heeft iemand ervaring met de SIMPC

Ik wil voor mijn moeder, een pc en internet rookie, de SIMPC aanschaffen. Dit is een pc met eenvoudige bediening en beperkte mogelijkheden - zie www.simpc.nl - heeft iemand ervaring met deze pc?

Gerard.

2373 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 20, 2005 om 14:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

In het laatste(?) ComputerTotaal magazine stond een vergelijking tussen twee van deze PCs, o.a. deze SimPC.

ve
door verwijderd - Oct 21, 2005 om 08:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Gerard,

Indien je handig gebruik maakt van een zoekmachine op internet en hierbij zoekt op de termen "Ervaring simPC", dan komt de informatie zo naar je toe.

Google

Brynnar

ve
door verwijderd - Oct 21, 2005 om 19:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Brynnar,

Zoeken op letterlijk "Ervaring simPC" geeft geen resultaat , je bedoeld waarsschijnlijk zoeken op ieder van deze woorden. Ik zoek  een reactie van iemand die ZELF ervaring heeft met de simpc en niet allemaal gezwets van betwetertjes.

ve
door verwijderd - Oct 21, 2005 om 21:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb er geen ervaring mee, maar vind hem persoonlijk te duur en te beperkt; ookj voor een leek. mijn moeder is 70 en voor haar heb ik een gewone pc gebouwd. ze kan er vrij goed mee overweg. heb wel alles op papier gezet; doe dat voor dit , doe dat voor dat,enz.

ve
door verwijderd - Oct 21, 2005 om 23:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

deheugden,

De prijs is tov een gewone PC over een periode van 3-5 jaar nauwelijks hoger als je meerekent dat je geen extra kosten hebt voor virus en spam detectie en ook geen abonnement op virus- en firewall-updates hoeft te nemen. Mijn moeder woont niet om de hoek zodat ik niet iedere dag voor ondersteuning langs kan en dan lijkt mij die simpc een goede oplossing..

ve
door verwijderd - Oct 23, 2005 om 14:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste GerardK,

Als je hier wilt wachten tot je een ons weegt, totdat er iemand langsfietst in deze rubriek, toevallig met ervaring met SimPC en die ook nog toevallig deze ervaring wil delen: be my guest. Ik kan je nu alvast melden dat de reacties praktisch nihil zijn. Wat ik wilde melden, dat je de meeste informatie kunt vinden door zelf op zoek te gaan. Maar als dat teveel gevraagd is, prima, even goede vrienden.

Veel wachtplezier,

Betweter Brynnar

ve
door verwijderd - Oct 27, 2005 om 15:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

miojn moeder woont ook 200 km van mij vandaan verder zijn er zat gratis tools die ook goed zijn zoals bij. avast als anti virus. eventueel kun je ook remote een pc via internet overnemen.