wmdeheer
door wmdeheer Apr 2, 2010 om 23:09
Computers & telefonie

Het Parool

Ik heb het Parool de volgende vraag/klacht voorgelegd;
"Geachte administratie,

Ik word nu al enige dagen hardnekkig belaagd door een elektronische mevrouw, die mij via de telefoon sommeert op korte termijn 10 euro over te maken aan het parool, afd. abonnementen, wegens een (inmiddels beëindigd) proef-abonnement op Uw krant.

Vanmiddag was het wat mij betreft de laatste keer; Ik heb het bedrag van 10 euro (Waar praten we over) binnen de geldende betalingstermijn overgemaakt. En ik wens verder niet door uw administratie te worden lastig gevallen.

Ik kan U uiteraard het betalingsbewijs doen toekomen, maar ik neem aan dat een en ander berust op een misverstand.
Ik hoop echter wel dat u eventuele nieuwe abonnees op een wat klantvriendelijker manier bejegent".

Mijn vraag:
Hebben meer mensen hier mee te maken gehad?

399 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 3, 2010 om 08:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Maak even een kopie van betalingsbewijs of print dit uit. Of maak er een digitale foto van.

Stuur het als bijlage in een e-mail naar

administratie@parool.nl

Maak een afdruk van deze e-mail + bijlage.
Bewaar dit in een dossier gedurende 5 jaar.

Mocht er een onterechte incasso procedure volgen dan heeft u bewijsmateriaal bij de hand om e.e.a. te weerleggen.

Ik ben 9 maanden gestalkt met onterechte facturen door een provider.
De financiële administratie van een bedrijf faalt soms.

ve
door verwijderd - Apr 3, 2010 om 14:26
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

wmdeheer

Het is hier natuurlijk wél de vraag of je dat proefabonnement formeel korrekt hebt beëindigd. Als je dat namelijk niet of onvoldoene kunt bewijzen, dan wordt zo'n abo meestal automatisch omgezet in een normaal (jaar)abonnement. Neem dus kontakt op met de afdeling abonnementen van deze krant. Als er sprake is van een automatische omzetting, dan moet je alsnog opzeggen op de eerstvolgende vervaldatum. Doe dat wél schriftelijk, aangetekend en met bewijs van ontvangst.

Sukses en groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - Apr 3, 2010 om 15:16
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo ReadAC,

Bedankt voor je reactie,

Het gaat er niet om, of het proefabonnement is beëindigd, maar of het is betaald.
De administratie van Het Parool heeft zich er kennelijk niet van vergewist of dit het geval is. Er is dus sprake van mis-communicatie op de afdeling.
De reactie naar mij is vervolgens onterecht.

Met vriendelijke groet,
wmdeheer

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - Jul 1, 2024 om 17:59
Garantie & verzekeringen

Lekkage huurwoning en novilon.

Ik heb een fikse lekkage gehad in mijn huurwoning.
In de berging waar ook de cv ketel hangt lag novilon en toen deze was opgepakt kwam het water omhoog uit de vloer.
De novilon ligt aan een stuk door mijn woning.
De firma die de lekkage heeft verholpen attendeerde mij erop dat de novilon van de gang en keuken waarschijnlijk ook aan de onderkant nat is.
De vloer in de badkamer d ... Lees meer

q.
q.zonneveld - Jul 1, 2024 om 12:48
Elektronica & tv

Hoe zit het met terugleverkosten voor zonnenpanelen als de teruglevering regelmatig wordt geblokkeerd door overbelasting van het net?

Mijn omvormer valt regelmatig uit door overbelasting op het net. Dat scheelt wel 30% t.o.v. de situatie bij mijn vriendin die elders woonachtig is.(zonnenpanelen en installatie zijn identiek). De terugleverkosten zijn bij mij echter veel hoger dan bij haar , terwijl de opbrengst bij haar ruim 20% hoger is dan bij mij, omdat haar dak zuid-west is en bij mij zuid-oost.
, Lees meer

Kimmy1997
Kimmy1997 - Jul 1, 2024 om 16:35
Geldzaken & recht
Verhuurder wil borg niet terug geven

Verhuurder wil borg niet terug geven

Beste lezers.

Ik heb een vraag en hoop echt antwoorden te krijgen

ik en me gezin zijn 1 mei vanuit een appartement naar een grotere woning gegaan.  Paar belangrijke punten 

~ geen voorinspectie geweest 
~ een expatverhuurder bedrijf deed de eindinspectie 
~geen foto's gemaakt toen we er in kwamen door verhuurder of expatdesk
~eindinspectie staat ... Lees meer