Hi prepay sim kaart vernietigt en toch contact
Mijn vraag is hoe het kan dat mijn, hi prepay sim kaart met nr 06-23097547, die ik 11-09-04 j.l heb vernietigt en in de kliko heb gedumpt omdat ik er gestoort van werd van de nieuwe service van kpn.
Dat als je dit nr nu belt nog steeds verbinding met mijn voicemail krijgt, en je dat 12 euro cent kost, terwijl als je 2a3 weken daarvoor belde en ik had mijn toestel uit staan, dus ook geen verbinding had, je een vrouwe stem kreeg die melde dat de persoon in kwestie niet bereikbaar is en dat je het later nog een keer moet proberen, en dat was gratis omdat je geen verbinding had gemaakt.
Mijn vraag is nu ook of andere hi prepay gebruikers dit ook hebben, als ze hun gsm uit hebben staan, en met een ander mobieltje naar je gsm bellen of er dan ook 12 euro cent betaalt moet worden voor GEEN VERBINDING, want het zou weleens kunnen dat ze dit ook service noemen bij kpn, ik noem het in iedergeval oplichting.
Ik hoor graag u reactie.
kpn heeft zins kort de voicemail geupdate en hierdoor de voicemail standdaard ingeschakeld.
hier zijn al veel klachten over geweest over het niet uit kunnen schakelen van de voice-mail.
kassa heeft hier afgelopen zaterdag een onderwerp aan besteed en laten zien hoe je hem kunt uitschakelen.
aangezien jij je simkaart hebt vernietigd kun je hem niet meer uitzetten totdat je je bel tegoed zou moeten opwaarderen of een nieuwe simkaart aanvraagt.
waardeer je de kaart niet op voor de door kpn vast gesteld termijn( ik meen een half jaar)opwaardeerd vervalt je nummer.
opdat moment kan dit nummer weer verkocht worden bij aanschaf van een nieuweprepaykaart of abbonnement.
de gebruiker kan dan via zijn telefoon en de simkaart de dienst uitschakelen.
Dat de service bij kpn per 23-8-04 veranderd is weet ik, en dat je voicemail er sindsdien standaard in staat weet ik ook, en hoe je de voicemail er uit moet zetten via menu 333 weet ik ook al, maar dat is niet helemaal mijn vraag, misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest, en kassa heb ik ook gezien en daar is alleen in besproken hoe je de voicemail er uit moet zetten, hoelang het duurt om de voicemail uit teschakelen en wat het kost, en dat weet ik wel, maar ik bedoel als je, je voicemail of je afwezigheids melding er op hebt staan, en je schakelt je gsm sávonds UIT zonder je voicemail er af tezetten, of dat dan normaal is dat je voicemail of afwezigheids melding aktief blijft, ik heb mijn gsm tenslotte toch uit geschakelt.
En dat bedoel ik dus met mijn verwijderde sim kaart die in de kliko ligt, dan staat hij toch UIT.
In ieder geval bedankt voor je reaktie, ik weet wat je bedoeld maar is dat normaal altijd zo bij uitschakeling.
In ieder geval bedankt voor je reaktie.
Je voicemail wordt juist ingeschakeld op het moment dat jij je toestel uitschakeld (of niet opneemt cq de beller wegdrukt)
Dat is nu juist het "nut" van voicemail cq afwezigheidsmelding.
Of wellicht in jouw beleving, de nutteloosheid.
Is nooit geweest bij kpn, is in jou beleving normaal, dat mensen ongevraagt voicemail of afwezigheids melding krijgen, en dan de beller laten betalen voor geen contact.
Deze keuze moeten de mensen zelf kunnen maken of ze voicemail of afwezigheidsmelding willen hebben, en niet opgedrongen worden door kpn.
Maar het valt mij op dat jij de enige bent op dit forum die iets verdedigt terwijl iedereen alleen maar klachten heeft over kpn, volgens mij ben jij een werknemer van kpn, of iemand die alles goed vindt en over zich laat lopen, dit is mijn beleving over jou.
Heb ook sinds 23 augustus voicemail op mijn hi prepay telefoon
heb gebeld met kpn om dit eraf te halen (kan wel bij bv. T-mobile) maar dit kan niet bij kpn, je kan alleen een "afwezigheidsmelding" inspreken waar automatisch naar wordt doorgeschakeld als de telefoon niet na 6 keer overgaan wordt opgenomen. Ik wil dit helemaal niet, wil gewoon dat hij overblijft gaan tot ik opneem of de andere kant ophangt. telefoon zit namelijk altijd in mijn tas en voordat ik hem hoor en daar uit heb gehaald is het meestal al te laat. moet ik weer terugbellen, kost dus alleen maar geld.
Volgens kpn is dit een nieuwe "service" en een klantvriendelijkere manier van telefonie. volgens mij is iets pas klantvriendelijk als de klant het ook wil ........... maar helaas!!!
Karin
Gewoon overstappen naar t-mobile, heb ik ook gedaan en bevalt mij uitstekend, dan moet je ook wel 1x bellen naar de klanten service om je voicemail er af te laten zetten, en eventueel welk pakket (bel tarief ) je wil, maar dat is zo gepiept.
Dus vlug weg bij kpn met hun ..... service.
Succes ermee
Gewoon intoetsen: **004*33306# klaar is kees. Geen meldingen meer en de beller betaalt ook geen kosten. Voila.
Wil je de voice mail toch weer inschakelen, intoetsen: ##004# , en hij staat weer aan.
En zo denken de jongeren dus over hun oudere collega,s.
Zelf ben ik 42 jaar werkzaam geweest in de zorg en heb mij tot de laatste dag voor 100% ingezet en met veel plezier.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen
Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Berkenbosch Mode
Goedendag,
Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer