P.
door P. Dillingh Jul 14, 2017 om 16:03
Computers & telefonie

Hoe foto's van iPhone5s opslaan op HP-computer?

Onlangs heb ik een iPhone4 vervangen door iPhone 5s. Voordien kreeg ik mijn foto's gemakkelijk binnen op mijn computer middels Droppbox. Nu lukt dat niet meer. Ze staan nu wel op iCloud. Ik krijg ze daar nu ook wel afzonderlijk van af, maar dat is vrij omslachtig.

Vooral omdat ik meende dat iCloud-web, zou synchroniseren met iCloud-computer. Ik kan de oplossing niet vinden, en kom er niet uit. Heeft iemand de oplossing hiervoor?

1080 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jul 14, 2017 om 16:07
11536 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo P.Dillingh ,

Misschien heeft u hier iets aan , klik op de rode regel .

https://support.apple.com/nl-be/HT201302

Ge
door Genee - Jul 14, 2017 om 16:56
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Voor windows 7 kunt u het programma Windows live photo gallery gebruiken wat standaard in windows 7 zit.
Wanneer u de iphone op de computer aansluit zal deze de driver ervoor eerst gaan installeren, rechtsonder in taakbalk te zien.
Daarna moet u op de iphone nog op 'deze computer vertrouwen' klikken.
Kan zijn dat u meteen een popup menu krijgt voor het importeren, anders Windows Photo Gallery starten en links boven op Importeren klikken, de rest volgt vanzelf.

Voor windows 8.1 en 10, Dezelfde methode maar daar heeft u het programma Foto's.
Hier moet u rechtsboven in dat programma zijn, op het import symbool (weet niet of de tekst Importeren er bij staat) klikken, enz.

gsm
door gsm - Jul 14, 2017 om 22:38
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Google photo's app installeren vanuit de Appstore. Hiermee sla je d.m.v. synchronisatie de foto's op bij Google (gratis en onbeperkt).
Vanuit je Computer(s) en ieder Android of IOS apparaat kun je ze bekijken en lokaal opslaan.

cr
door creepy - Jul 15, 2017 om 03:03
1 Antwoorden / Vragen

Met photosync rechtstreeks naar Dropbox .