to
door tomb2006 Jan 13, 2011 om 10:32
Computers & telefonie

Hoe ik krijg ik mijn geld terug van Chear?

Begin december kocht ik een desktop pc bij de internetwinkel Chear! Na 5 crashes in de 1e week stuurde ik op 15/12 de pc conform de Chear-voorwaarden retour naar hun bedrijf in Den Bosch. Ook volgens Chear!-voorwaarden zou vervolgens uiterlijk na 10 werkdagen het retour bedrag (ca 900 Euro) op mijn bankrekening teruggestort worden. Echter: eerst was de teruggestuurde pc ruim een week bij Chear! zoek. BIj hun excuses daarover op 28/12 tevens hun belofte dat het retour-bedrag nu "met spoed" aan mij overgemaakt zou worden. Echter, vandaag 13 januari, ruim 2 weken en vele telefoontjes en mails later heb ik nog steeds mijn geld niet terug en men blijft me aan het lijntje houden. Thuiswinkel.org ondersteunt mijn verzoek maar ook dat schiet allerminst op.
Welke stappen zou ik nu kunnen ondernemen om mijn geld alsnog zsm terug te krijgen?

607 4 Rapporteer

sonjaatje
door sonjaatje - Jan 13, 2011 om 10:47
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Ik denk dat er niks is dat je kunt ondernemen. Als zij het niet storten storten ze het niet.
Je zou een aangetekende brief kunnen sturen waarin je sommeert dat ze binnen 5 dagen het geld overmaken, maar nogmaals, doen ze het niet, dan doen ze het niet.

to
door tomb2006 - Jan 13, 2011 om 11:07
15 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=sonjaatje schreef op donderdag 13 jan 2011, 10:47]Ik denk dat er niks is dat je kunt ondernemen. Als zij het niet storten storten ze het niet.
Je zou een aangetekende brief kunnen sturen waarin je sommeert dat ze binnen 5 dagen het geld overmaken, maar nogmaals, doen ze het niet, dan doen ze het niet.

Die aangetekende brief hebben ze al sinds gisteren.

sonjaatje
door sonjaatje - Jan 13, 2011 om 11:16
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Oke, ja of het zal helpen.
Ben je niet in staat om langs te gaan of is het te ver.
Adres staat op de site.

to
door tomb2006 - Jan 13, 2011 om 11:20
15 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=sonjaatje schreef op donderdag 13 jan 2011, 11:16]Oke, ja of het zal helpen.
Ben je niet in staat om langs te gaan of is het te ver.
Adres staat op de site.

Dank voor je reacties! Het is in Den Bosch en ik woon in Amsterdam, een uurtje rijden dus maar zonodig zal ik dat zeker doen!