il
door ilonka1970 Feb 7, 2007 om 11:12
Computers & telefonie

Hoe kan het dat mijn mobiel zonder dat ik het weet naar een 06 nummer belt..?

Geplaatst op 07 Feb 2007 11:04 door Verstuur mail ilonka1970
Afgelopen week kreeg ik een telefoonrekening en specificatie van mijn provider Vodafone,de rekening bedroeg bijna 1400,- euro,terwijl ik normaal voor 25,- euro bel.......
Bij het nakijken van de specificatie bleek dat mijn telefoon elke 5/6 minuten belde naar een 06-24000927 nr.dat 24 uur per dag een maand lang !
Ik gebruik  de simpelste Sony Ericsson.
Ik heb geen idee hoe dat kan,heb ook nooit gemerkt dat dit gebeurde.
Waarschijnlijk belt dit nummer naar een internetsite..
Heb vodafone een brief geschreven,heb aangifte gedaan bij de politie,maar heb er nog geen reactie op gekregen.
Ik ben onderhand radeloos en vraag me echt af hoe het mogelijk is.
Wie o wie heeft advies voor mij?
Alvast mijn dank

1082 5 Rapporteer

freya
door freya - Feb 7, 2007 om 11:29
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo ilonka,

Lees onderstaand topic eens door en met name de laatste reaktie.
Heb zelf geen verstand van internet via de telefoon dus kan je er verder niet bij helpen.

m.vr.gr. Freya

ro
door ronanita - Feb 7, 2007 om 11:36
7 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Ilonka,

Het enigste waar ik antwoord op kan geven is dat het nummer toebehoort aan T-zones van T-mobile. Kijk ook op http://www.myfone.nl/forums/ShowPost.aspx?PostID=62

Dit zal in je telefoon uitgeschakeld moeten worden.

Verder advies kan ik je helaas niet geven.

Ron

il
door ilonka1970 - Feb 7, 2007 om 11:36
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel Freya,met haar heb ik al contact gehad ,zij is inderdaad medegedupeerde !

ro
door ronanita - Feb 7, 2007 om 11:37
7 Antwoorden / 1 Vragen

@Freya

Zag dat je me voor was

Ron

il
door ilonka1970 - Feb 7, 2007 om 11:46
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel ,dat wist ik niet !

Gr ilonka