ta
door tarwe15 Aug 4, 2017 om 21:52
Computers & telefonie

Hoe kan ik OUTLOOK opvolger van Windows live mails naar map verplaatsen?

Hoe kan ik in Outlook zoals voorheen mails van een afzender, verplaatsen naar een map??Ik zie die functie nu niet meer... BVD gr tarwe

6624 16 Rapporteer

gsm
door gsm - Aug 4, 2017 om 23:32
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Misschien is Microsoft opnieuw in de fout gegaan, net als toen in 2011:

http://www.nu.nl/internet/2414271/e-mails-verdwenen-hotmail.html

marita5
door marita5 Aug 4, 2017 om 23:39
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@Gsm , ik gebruik outlook webversie  ( owa ), om een mail te verplaatsen klik ik op de 3 puntjes , bij de app mail klik ik gewoon met rechts en dan komt een balk omhoog waar je kunt klikken op verplaatsen ( windows 8.1 ) . Ts heeft al vaker èèn vraag over outlook gesteld maar nooit vermeld welke versie hij / zij gebruikt .

gsm
door gsm Aug 5, 2017 om 10:52
5940 Antwoorden / 47 Vragen

@Marita5 Antwoord/opmerking staat bij verkeerde vraag helaas :-).

marita5
door marita5 - Aug 4, 2017 om 23:32
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Tarwe15 ,

Welk besturingssysteem heeft u , en welke versie van outlook gebruikt u ?

Cookies
door Cookies - Aug 5, 2017 om 00:39
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Klik met je rechter muisknop op het bericht dan opent een nieuw venster met o.a. de optie 'verplaatsen'. Klik daar op met je linker muisknop dan opent een venster met mappen en klik daar dan op de map waar je de mail in wilt zetten.

Maakt niet uit welke Outlookversie je precies bedoeld, werkt hetzelfde.

edrick3
door edrick3 - Aug 5, 2017 om 10:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Slepen?

Cookies
door Cookies Aug 5, 2017 om 10:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Klopt, kan ook gewoon, maar niet iedereen is daar handig in.

ta
door tarwe15 - Aug 5, 2017 om 11:47
93 Antwoorden / 62 Vragen

Slepen werkt in ieder geval niet. Voorheen kon je met filter boven mails alle mail van een adres bij elkaar zetten,dan drukte je op verplaatsen en dan kwamen alle mappen tevoorschijn en helemaal beneden stond de regel,verplaats alle mail van dat adres naar de aangeklikte map.

Cookies
door Cookies - Aug 5, 2017 om 11:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tarwe15: Natuurlijk werkt slepen naar een andere map wel. Doe dat regelmatig. Maar als slepen jou niet lukt, volg dan de door mij genoemde andere methode. Dat is een simpele methode.

diumenge
door diumenge - Aug 5, 2017 om 12:12
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Slepen werkt bij mij bij in zowel de webversie van Outlook als de app 'Mail'. Ook kan je in de app sorteren op naam, de te verplaatsen mail selecteren en dan voor verplaatsen kiezen.

Het is mij niet helemaal duidelijk waar het nu om gaat? Outlook via de browser (webversie), de app 'Mail' of echt het mailprogramma Outlook?

Cookies
door Cookies Aug 5, 2017 om 12:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Diumenge, in iedere Outlookversie kun je slepen en / of verplaatsen met rechtermuisknop. En natuurlijk werkt slepen, maar tarwe15 lukt het blijkbaar niet, waardoor hij dan maar concludeert dat het helemaal niet werkt.

diumenge
door diumenge Aug 5, 2017 om 13:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Carola.83, dat weet ik. Maar als we weten om welke variant het gaat dan is het wellicht wat makkelijker om de alternatieve mogelijkheden uit te leggen...

Cookies
door Cookies Aug 5, 2017 om 13:13
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Andere mogelijkheden aangeven, laat ik dan maar aan jou of anderen over. Twee oplossingen vind ik voldoende.

ta
door tarwe15 - Aug 5, 2017 om 15:26
93 Antwoorden / 62 Vragen

Het gaat om de webversie van Outlook,maar werk met Linux. in Chromium dat is het zusje van Chrome voor Linux kan ik wel via filter mails van dezelfde afzender  bij elkaar zetten maar dan niet zoals omschreven,naar verplaatsen gaan,en dan beneden onder alle mappen stond dan,alle mails van.. verplaatsen naar   ....die map,dat mis ik nu. BVD

gerbera
door gerbera - Aug 5, 2017 om 15:44
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Ga op het bericht staan, sleep het, met ingedrukte rechter muisknop naar betreffende map, laat de muisknop los er komt dan een rol menu met, verplaatsen, kopiëren en annuleren. (aan u dan de keus wie van de drie)

reflecs
door reflecs - Aug 5, 2017 om 18:01
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Ziet u ditzelfde beeld?
Grotere afbeelding:https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/uploads/answers/g_bfd52300a2bcf2d007c8845936cadfd6d728e7a8.jpeg

Kunt u ze naar geen enkele map verplaatsen of niet naar de door u gewenste map?

ta
door tarwe15 Aug 7, 2017 om 16:52
93 Antwoorden / 62 Vragen

Nee dat beeld zie ik niet meer heb gebeld met Microsoft dit is in de gratis versie niet meer mogelijk. Dank aan alle mensen voor hun reacties Gr tarwe

re
door red1 - Aug 7, 2017 om 10:31
329 Antwoorden / 1 Vragen

misschien kopieren en plakken ??

ta
door tarwe15 - Aug 7, 2017 om 15:27
93 Antwoorden / 62 Vragen

Beste reflec 5 dank voor je reactie,ik herken het beeld wel ,maar bij mij staat dit niet meer boven outlook.

Ik kan ze wel naar een gewenste map verplaatsen maar dan een voor   een,en niet meer zoals ik beschreef alle mails van

.... verplaatsen naar  een map .  Gr  tarwe

vedion
door vedion - Aug 7, 2017 om 16:13
54 Antwoorden / 3 Vragen

Gewoon met links slepen naar de map

reflecs
door reflecs - Aug 7, 2017 om 17:31
1859 Antwoorden / 4 Vragen

tarwe15 schrijft:

ta
door tarwe15 7 aug. 2017 om 16:52
39 Antwoorden / 28 Vragen

Nee dat beeld zie ik niet meer heb gebeld met Microsoft dit is in de gratis versie niet meer mogelijk. Dank aan alle mensen voor hun reacties Gr tarwe

reflecs
door reflecs - Aug 7, 2017 om 17:33
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Graag gedaan.

Als u nog Windows op uw computer heeft staan, dan zou u met b.v. Internet Explorer naar Outlook.com kunnen gaan. Of op een andere computer.
Of een Regel maken voor die afzender dat de mail automatisch naar een map verplaatst wordt. Die mogelijkheid zou u moeten kunnen zien als u met rechts op het bericht klikt. Tenminste; meestal is dat zo.

ta
door tarwe15 - Aug 8, 2017 om 14:09
93 Antwoorden / 62 Vragen

Heb geen Windows meer op Pc staan!!  Vraag gesloten bedankt allen.