ja
door jalpa Jan 17, 2006 om 00:41
Computers & telefonie

Hoe kom ik aan gratis anti-spywareprogramma's?

Wie weet hoe je via internet aan gratis anti-spyware programma's kunt komen? Hoe moet ik deze op mijn compiuter installeren en verder gebruiken?

Bedankt, voor de reacties.

1219 33 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 17, 2006 om 12:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Welke Windows versie gebruik je?

Microsoft AntiSpyware, HitMan en Ad-Aware SE kun je niet op Windows 98 gebruiken.

ve
door verwijderd - Jan 17, 2006 om 12:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Dirck, bedankt voor de toevoeging, had ik even niet aan gedacht. 1 correctie echter: Ad Aware SE draait wel op Win98 en Win98SE (athans, op mijn oude PC-tje thuis).

Brynnar

ve
door verwijderd - Jan 17, 2006 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Brynnar,

Ik heb net weer geprobeerd om Ad-Aware SE op mijn ouwe Multitainer te
installeren, installeren lukt wel maar bij het aanklikken krijg ik
meteen een fout. (ongeldige bewerking en wordt afgesloten)

Bij mijn ouders (ook Windows 98SE) precies hetzelfde, daarom staat daar
nog een ouwe versie van Ad-Aware op, maar die kun je niet meer updaten.

Bestaat er ook een aparte SE versie voor 98 dan?

ve
door verwijderd - Jan 17, 2006 om 13:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Dirck,

Ik heb thuis toch echt AdAware SE draaien op mijn Win98SE-tje, zonder problemen. Vreemd dat hij het bij jou niet doet.

Nog even gekeken op hun site en inderdaad, daar staat ook dat hij voor Win98 geschikt zou moeten zijn:

Features
   Languages: Catalan, English, Danish, Dutch, Finnish,
    French, German, Hungarian, Italian, Norwegian, Polish,
    Portuguese, Spanish, Swedish, Turkish
   File size: 2,7 MB
   Delivery: Internet download only (no CD)

Requirements
   Processor: P166
   RAM: Operating system + 24 MB
   Browser: Internet Explorer 5.5 or higher
   Operating system platforms: Windows 98/98se/Me/NT4
    Workstation/NT4 Server/2000 Pro/2000 Server/XP
    Home/XP Pro/ XP 64-Bit Edition/Terminal Services

Waarom hij bij mij wel en bij jou niet werkt, dat antwoord moet ik je schuldig blijven. Ik ben daar niet technisch genoeg voor.

Brynnar

ve
door verwijderd - Jan 17, 2006 om 13:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb net 1.06 gedownload en zal even proberen of die wel werkt.

Werkt ook niet, krijg precies dezelfde foutmelding.

ve
door verwijderd - Jan 17, 2006 om 14:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lees deze site maar eens, staat wel wat info voor je op.....

http://users.telenet.be/marcvn/spyware/

ve
door verwijderd - Jan 17, 2006 om 19:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een handige applicaties die allerhande anti-spyware applicaties gebruikt is hitman pro. Meer info en downloads via www.hitmanpro.nl

ve
door verwijderd - Jan 17, 2006 om 21:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Dirck,

Ik heb het zojuist thuis even gecontrolleerd, maar ik heb onder WIn98SE toch echt AdAware SE 1.06 draaien. Het enige probleem wat zich voordoet is dat de computer wat trager wordt als de scan wordt uitgevoerd, maar verder geen noemenswaardige klachten.

Ik vrees dat er dus wat niet helemaal in de haak is op de PC. Maar wat? Dat weet ik niet. Wellicht als je deze vraag stelt in deze rubriek dat iemand je hiermee kan helpen ;-)

Brynnar

ve
door verwijderd - Jan 18, 2006 om 11:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hitman Pro niet gebruiken, slecht programma!

ve
door verwijderd - Jan 18, 2006 om 20:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt inderdaad gelijk, heb vanmiddag Ad-Aware SE 1.06 bij mijn ouders geinstalleerd (W98SE) zonder problemen.

Maar op mijn ouwe Multitainer lukt het niet, maakt ook niks uit, dat ding gebruik ik toch bijna nooit meer.

ve
door verwijderd - Jan 20, 2006 om 15:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Jalpa,

Ga naar de site:   www.gratissoftwaresite.nl

Je vind daar niet alleen anti-spywaresoftware (zonder spyware!!)maar ook software op allerlei gebied(kantoor,beeld,geluid,enz.)

Bovendien is alles GRATIS!!!!!!!

N.B.  Je kunt er ook terecht voor gratis PC-hulp!!(via e-mail)

ve
door verwijderd - Jan 20, 2006 om 17:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

wouteroud is misschien te oud of kan alleen maar

negatief reageren. Hitmanpro werkt voortreffelijk op een

normaal XP-systeeem

ve
door verwijderd - Jan 20, 2006 om 17:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ondanks een antwoord waarin Hitman Pro wordt afgekraakt, kan ik u zeggen dat ik daar bij zweer. Bovendien wordt daarbij dan ook automatisch Ad Aware ge?nstalleerd.

Succes

ve
door verwijderd - Jan 20, 2006 om 18:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

GA NAAR STARTPAGINA.NL,EN TYP IN ZOE SPYWARE,

AANRADER IS ADWARE,VAN WWW.LAVASOFT.COM

 DE MEESTGEBRUIKTE IS HITMANPRO.EXE,DIT IS EEN BUNDELVERSIE,WAAR ADWARE,SPYSEEPER SPYBLSTER IN ZIT,NADDE MEER DAN 2 ANTY SPYPROGRAMMA KAN CONFLIKTEN GEVEN.,VAK ZIJN ER VRUSPAKKETTEN VAN NOTHONE INCLUSIEF SPYWARE,EN ANDERESCANNERS,DIE JE PC ZAL BEVEILIGEN,LEES DE DIGITALE CONSUMENT VAN JAN 2006,VOOR DAT JE ACTIE ONDERNEEMT,.

MAAR KIJK UIT ER ZIJN FIRMAS DIE WILLEN UITSERT HUN BEST DOEN OM HUN ANTIESPYWARE AAN DE MAN TE BRENGEN DOE DIT NIET,WANT DAT HEB JE DE SPY AL OP JE PC ZITTEN.

2DE,TIP IS,MAAR DIE KOST WEL 29EURO&95EUROCENT,MAAR DAAR IS OOK EEN PROBEERVERSIE VAN TE DOWNLOADEN,

IN HET ENGELS WORDT HET OOK TRIAL VERSIE. GENOEMD.

IK HOOP DAT IK DE VRAAG VAN JOU,GOED  HEBT BEANTWOORD,EJN ER WAT MEE KAN>>>>

ve
door verwijderd - Jan 20, 2006 om 18:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

ALS SPYWARE NIET WERKT,IS HET MISSCIEN EEN EEN VERBORGEN VIRUS OP JE PC,HET BESTE IS EEN BACKUP TE MAKEN EN DAARNA EENS ALLES OPNIEUW TE INSTALLEEREN, GA NAAR WWW.SYMENTEC.NL EN ZOEK FREE SCAN,EN TEST JE PC OP WORMEN,NEEM OOK EE VX2CLEANER,MOGELIJK DAT DAARNA HITMAN PRO OOK WEER DRAAID,HET IS EEN OPTIE HOOR!!!!!!!!!

ve
door verwijderd - Jan 20, 2006 om 19:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik Adaware SE Personal. Goed programma en gratis. Effe googelen om bij hun site te komen. Suc6!

ve
door verwijderd - Jan 20, 2006 om 19:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

klik op www.download.com en je hebt daar een aantal ant. spy progr.ik persoonlijk gebruik gratis beta versie van microsoft antispyware en is de hele tijd actief + hitman pro maar de laatste raad ik je niet aan als je een trage pc hebt.ik heb vroeger bij de zelfde pagina gedownload "all in one secretmaker" en later ook spybot-search&destroy en vooral het laatste in combinatie met ad-aware se-personal zijn de  aller beste.

PS.ik draai zelf windows xp dus ik weet het niet of al die prog. ook met windows 98 mee draaien

ve
door verwijderd - Jan 20, 2006 om 20:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is een gemakkelijke vraag; www.hitmanpro.nl biedt een compleet pakket van alle denkbare, elkaar aanvullende, spywareprogramma's. Ga naar de site, kies downloaden en de rest gaat (bijna) volledig automatisch en wijst zichzelf.

Ook Microsoft heeft een goed werkend antispyware programma, te downloaden van de Microfoftsite, wwww.microsoft.nl of www.microsoft.com/downloads.

Tot slot, de meeste providers bieden de mogelijkheid om shareware te downloaden en te gebruiken. Op www.hetnet.nl/shareware vindt u een uitgebreide keus aan diverse software voor alle mogelijke doeleinden.

ve
door verwijderd - Jan 20, 2006 om 22:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ccleaner is een erg goed en gratis programma, mochten er vragen zijn neem eens een kijkje in het www.breekpunt.nl forum, daar zitten mensen met erg veel verstand van pc's ze zoeken erg lang tot men tevreden is en gaat redelijk snel allemaal.

ve
door verwijderd - Jan 20, 2006 om 22:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

ga naar www.seniorenweb.nl

1]aanklikken rubriek software

2]aanklikken beveiliging

dan zie je de gratis beveiligingssoftware

succes, dubois

ve
door verwijderd - Jan 20, 2006 om 23:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je windows XP? dan is hitman pro werelds. Heb altijd gewerkt onder windows ME en had daar verschilende antispyware software voor in gebruik maar had toch regelmatig last van die rotzooi die ik er niet meer af kreeg.

Ging daarna over op XP, had binnen de kortste keren weer spyware en downloade Hitman pro. Alles opgelost. perfect. Nooit meer last. Wouteroud, ik weet niet wat jij hebt gedaan, maar iedereen die i9k ken gebruikt het en is er lyrisch over en jij bent de eerste die ik er iets negatiefs over hoor zeggen. Welke windows versie gebruik je en besef je wel dat op een wat verouderde pc dit programma erg veel rekencapaciteit verbruikt......................?

dus hitmanpro downloaden, thats it

Carlo

ve
door verwijderd - Jan 21, 2006 om 08:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

download hitman pro via http://www.hitmanpro.nl/

ve
door verwijderd - Jan 21, 2006 om 09:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jan 21, 2006 om 09:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jan 21, 2006 om 10:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb 2 hele goede A.S.P. progs.:

HitMan Pro 2.3.1

en

CCleaner 1.26.281

ve
door verwijderd - Jan 21, 2006 om 10:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zelf heb ik veel last van Odessey Client (is niet verwijderbaar), dit heeft bij mij gezorgt voor geen verbinding via draadloos internet. Nu staat hij er nog op maar doet niets meer.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2006 om 10:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer het eens te verwijderen in de veilige modus.

Trouwens, Odyssey Client is geen spyware.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2006 om 11:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hitmanpro is werkelijk een prachtig en goed werkend programma, mits je het in een keer, zonder storing, gedownload en geinstalleerd hebt.

Om zeker te zijn, dat je al je troep (ook Trojan Horses) kwijt bent, moet je housecall van Trend Box op je PC draaien. Het is een gratis online programma. Het duurt echter een paar uur voordat hij je hele PC doorzocht heeft en de rommel heeft verwijderd.

ECHT een AANRADER ook door providers als Tiscali en Planet internet

Wesseltje

ve
door verwijderd - Jan 21, 2006 om 14:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er kan iets aan je versie mankeren.. de nieuwe werken niet op jou computer, haal de oudere versie bij www.oldversion.com met erg veel oudere versies van programma's.

suc6

ve
door verwijderd - Jan 22, 2006 om 23:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga naar

http://www.paretologic.com

klik op products en download de gratis versie van XoftSpy 4.21

Moet je je wel even registreren,maar is ook gratis.

Of ga naar http://www.itips.nl daar heb je echt gratis software.

Kun je nog een e-mail krijgen of er nog meer bij gekomen is.

Groet.

ve
door verwijderd - Jan 23, 2006 om 01:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op advies in deze volgorde:

Ccleaner; Spybot S&D; Lavasoft adaware; Microsoft Antispyware; Ewido.

Alles te vinden via google.nl door bovenstaande zoektermen in te voeren.

ve
door verwijderd - Jan 26, 2006 om 10:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer Spamihilator,het is gratis en als je onderdeel training aankliktkun je zelf bepalen watgeenen wel spam is.Ook kun je spamwoorden opgeven,die het programma onthoud.