lo
door lonneke1 Dec 29, 2008 om 19:54
Computers & telefonie

Hoe kom ik af van telefonische verkopers

Mijn nummer is op de een of andere manier terecht gekomen op een callcenter lijst .. wordt de hele dag door plat gebeld .. Hoe stop ik dit. Gaat om een mobiel nummer!

Bedankt

812 8 Rapporteer

jcjoppe
door jcjoppe - Dec 29, 2008 om 19:59
279 Antwoorden / 59 Vragen

hoi, meld je aan bij www.infofilter.nl en het wordt echt stukken minder, groet, Johan

lo
door lonneke1 - Dec 29, 2008 om 20:04
2 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel. Ga ik meteen doen. Is namelijk erg irritant ..!

Groet

Lonneke

hutch
door hutch - Dec 29, 2008 om 20:17
4521 Antwoorden / 29 Vragen

Er zijn echter vele MALAFIDE bedrijven, die hier niet aan mee werken. Dit zijn dus echt onbetrouwbare bedrijven...... pas op voor dit geteisem!!!!

Wordt u dus over, pakweg, 1 a2 maand(en) gebeld door een bedrijf, weet u gelijk wat u aan dit ***bedrijf heeft.

Sterkte verder..... gr. Hutch

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Dec 29, 2008 om 20:24
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Ik vraag altijd VRIENDELIJK of de persoon een aantekening wil maken dat ik uitermate agressief en onvriendelijk was aan de telefoon. Alleen de NEM blijft desondanks bellen! Werkt prima bij mij.

lo
door lonneke1 - Dec 29, 2008 om 20:26
2 Antwoorden / 1 Vragen

thanx ... wordt mijn back-up plan ....

edwardus
door edwardus - Dec 30, 2008 om 01:28
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Wat ook kan is ze zo lang mogelijk aan de praat houden. Tikt lekker aan met zo'n 06 nummer. Wat zegt u? Ogenblikje (gaat naar wc) ... Bent u daar nog? Ja het zit namelijk zo, oh ogenblikje, de bel! (strijkt een blouse) ... enz. enz.
en maar doorvragen en geen ja zeggen.
Volgens mij word je dan wel overgeslagen de volgende keer.

go
door gonzalem - Jan 3, 2009 om 00:05
5 Antwoorden / 5 Vragen

ik word ook alsmaar gebeld door telefonische verkopers en dan zeg ik dat ik geen interresse heb en dan vragen ze nog door van u weet niet waar ik over ga praten.als ik geen belangstelling heb moeten ze niet doorvragen.ik word daar erg moe van.want ze bellen je op momenten dat je rustig thuis zit. ik heb mij op die site afgemeld en toch bellen nog steeds.  Welke site is het precies.want nu is er wet dat ze niet mogen opbellen als  je zelf niet wil.

Groetjes en alvast bedankt

go
door gonzalem - Jan 3, 2009 om 00:09
5 Antwoorden / 5 Vragen

ik ga het proberen maar volgens mij heb ik ook op www.infofilter.nl.afgemeld.maar ik probeer het nog een keer. Alvast bedankt