propkuh
door propkuh May 31, 2004 om 01:03
Computers & telefonie

Hoe krijg ik dit terug?

Mijn vraag is het volgende, hoe krijg ik deze verloren dll terug op mijn pc. C:\windows\system32\bridge.dll    Ik heb ook het programma PC Bugg Docter, maar die zet deze dll niet terug. Maar een andere dll wel. Waarschijnlijk is deze dll verwijderd met Norton Virus scanner of met Reg ScrubXP. Wie kan mij hierbij helpen.

415 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 31, 2004 om 16:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

De vraag is: wil je hem wel terug...?
Bridge.dll hoort bij een 'browser hijacker' te weten 'CoolWebSearch' en waarschijnlijk krijg je nu de melding van de 'missing bridge.dll' omdat je al hebt geprobeerd om deze hijacker te verwijderen?!
Het is zaak om alle restanten van deze hijacker te verwijderen zodat hij ook niet meer om de bridge.dll vraagt.
Download het programmaatje CWShredder om eventueel CoolWebSearch te verwijderen als dit nog niet is gedaan.
Hier: http://www.computercops.biz/downloads-cat-14.html

Is CoolWebSearch al wél verwijderd dan moet je zelf in het register zoeken naar vermeldingen met: bridge.dll en CoolWebSearch.

Om dit te doen ga je naar 'start/uitvoeren' en type je 'regedit' >ok.
Hiermee open je de register-editor. Toets nu 'CTRL+F' en open de zoekfunctie.
Type in het venster de te zoeken termen en als je een vermelding vind verwijder deze. Toets F3 om de volgende te zoeken, net zolang tot je geen vermeldingen meer vind.

Wil je toch Bridge.dll terug willen zetten, wat ik overigens afraad ga dan naar de volgende site en download bridge.dll.
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?bridge

Lukt het niet, dan horen we het nog wel. Succes alvast

ve
door verwijderd - May 31, 2004 om 16:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Thanks Captain of the Enterprise. Ik ben verlost van de melding bridge.dll, het was wel ff zoeken, maar de melding is weg.

ve
door verwijderd - May 31, 2004 om 19:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dus....Captain to the bridge...?  ;-)

Graag gedaan.