kevinfl
door kevinfl Jun 27, 2005 om 22:29
Computers & telefonie

@home

Mijn buren hebben een abonnement op home genomen.
Dit was een aanbieding 2 maanden voor 35 euro en dan de snelheid van breedband , na de twee maanden gingen ze automatische over naar basis (zo staat het in het contract en zo is het afgesproken).

Maar naar de eerste maand kregen ze al een rekening van 47.95  de maand erna weer 1 van 47.95 .
natuurlijk hebben ze zoals afgesproken maar 1x 35 euro betaald en daarna zijn ze de basis bedragen zijn betalen maar krijgen de rekeningen van breedband.
naar een paar keer gebeld te hebben beloofden ze dat ze het op zouden lossen.


2 maanden naar het begin van het contract heb ik een mail gestuurd naar de klanten service om te vragen hoe dit zat en wanneer ze er wat aan gingen doen .
zij hebben mij via de mail gestuurd dat dit op de volgende factuur recht getrokken werd.

Maar de volgende factuur kwam en nee hoor weer een hoge rekening en geen creditnota.
Wel een melding dat het aan het incasso bureau werd gegeven .
Daarna hebben ze de verbinding verbroken zodat hun 2 dagen niet op internet konden.


ik er heen gemailt en ze beloofde me dit te vergoeden (deze staan zwrt op wit)


Maar nu is er nog niets gebeurd.


Mijn vraag is dus kan dit zomaar en kan ik met de mailtjes met beloftes iets doen , juridisch of via kassa?


MVG Kevin (namens de buren)

252 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

NatureTravel
door NatureTravel - Jun 29, 2005 om 04:46
646 Antwoorden / 8 Vragen
0

De mailtjes waar de beloftes in staan moet u zorgvuldig bewaren. Mocht er een incassobureau bij uw buren langs komen, dan kunt u meteen aantonen dat het probleem bij @home ligt en niet bij de buren. Geef het incassobureau eventueel een kopie van uw berichten en de antwoorden van @home mee. Betaal in geen geval aan het incassobureau!


Zorg er voor dat uw buren niet betalen voor alles wat meer is dan afgesproken. Terugvorderen van @home zal minstens zoveel moeite kosten als het rechtzetten van deze geschiedenis.


Het blijft een zooitje bij @home!

annaknoop
door annaknoop - Jun 29, 2005 om 08:32
22 Antwoorden / 2 Vragen
0


  1. ik heb zelf sinds vorig jaar @home maar ik heb totaal nog geen problemen gehad ook de eerste 2 maanden niet met de rekening dat ing heel korrect ik kreeg eerst de totale rekening online en een dag later de correctie voor de reclame vandie 2 maanden dus alles heel netjes afz annaknoop

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer