clijnmarijne
door clijnmarijne Apr 18, 2006 om 22:45
Computers & telefonie

@home-internet uitbreiden met telefonie?

Hallo, we willen graag van de dure KPN af maar durven niet goed de overstap te maken naar telefonie van @home (essent). We wonen in 's-Hertogenbosch en weten niet of daar nog "kinderziektes" zijn zoals het trager worden van de internetverbindingen of wegvallen van telefoonverbindingen. Internetten via @home bevalt ons overigens prima. Wachten tot 2007? Hartelijk dank alvast voor Uw reactie.


clijnmarijne


 


 

403 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mammeloe
door mammeloe - Apr 18, 2006 om 23:05
29 Antwoorden / 2 Vragen
0

ik heb ook internet + telefonie van @home en als je met internet een stabiele verbinding hebt, dan heb je met telefoneren ook geen problemen.


maar als je met internet ook problemen hebt dan zit je steeds zonder telefoon,want dat heb ik ook al 2 keer gehad.


en dan kan het wel tot 7 werkdagen duren voordat je weer verbinding hebt. 

soepkiep
door soepkiep - Apr 18, 2006 om 23:05
529 Antwoorden / 75 Vragen
0

ja deze mail kregen wij ook van home , en heb er ook aan gedacht  omdat te doen. omdat we eerst tele 2 hadden maar ik durf het niet zo goed aan. omdat we voor een paar weken terug   3 weken geen internet hadden via home. het lijkt me dan dat je dan ook niet kunt bellen of heb ik het verkeerd?

mammeloe
door mammeloe - Apr 18, 2006 om 23:11
29 Antwoorden / 2 Vragen
0

dat heb je helemaal goed,want dan doet het helemaal niks alleen knipperen er een paar groene lampje,s op de modem.


en steeds de stekker eruit halen helpt ook niks ,want het probleem ligt gewoon bij essent.

ferry007
door ferry007 - May 10, 2006 om 22:27
5 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kabelbellers verlangen terug naar oude telefoonlijn


Gepubliceerd op 10 mei 2006, 12:03


groningen -  Veel noorderlingen hebben spijt dat ze hun telefoonaansluiting van KPN hebben ingeruild voor een modern kabelabonnement van een aanbieder als @home. Dat blijkt uit een niet aflatende stroom klachten, die onder andere binnenkomt bij Dagblad van het Noorden. Bij Essent, waar @home onderdeel van is, bevestigen ze de problemen.


 Klachten betreffen vooral het niet krijgen van een kiestoon op de dag dat het abonnement ingaat. Ook de opzegservice - waarbij Essent de oude KPN-aansluiting opzegt - functioneert niet altijd goed. Als mensen het @home-callcenter bellen om hun grieven kenbaar te maken, blijkt deze tot hun ergernis vaak overbelast en is de hulp niet adequaat.


Gevolg van de problemen is dat een aantal nieuwe Essent-klanten wekenlang het belverkeer met een mobiel moet doen bij gebrek aan een vaste lijn, met alle extra kosten van dien. Essent wijt de klachten aan een combinatie van pech en het succes van @home-telefonie. "Voor veel mensen blijkt de lage prijs een reden om over te stappen", zegt Jeroen Brouwers van Essent. Duizenden aanmeldingen kreeg het energiebedrijf reeds te verwerken, waardoor de kans op fouten toenam. Brouwers: "Daarbij hebben we, toeval of niet, de laatste tijd in Groningen en Drenthe veel kabelbreuken gehad door bouwwerkzaamheden. Dat is gewoon erg vervelend. En, ook daar moet ik eerlijk in zijn, mensen doen bij de aansluiting gewoon dingen fout ondanks een zeer eenvoudig stappenplan."


 


http://klachtenlijn-home.isniettebereiken.nl/


Dit is een stukje in het dagblad van het noorden, kijk daar voor meer reactie's.


 


Groetjes, Ferry

li
door limbra - Oct 16, 2006 om 16:58
5 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gewoon geduld hebben, ik mail wel als ik goede resultaten hoor. En zoals je weet kun je dan geen apart faxnummer meer hebben.


gr Wil



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer