yv
door yvonne27 May 17, 2005 om 22:19
Computers & telefonie

@home telefonie

Sinds 25 april 2005 had ik gebruik moeten maken van @home telefonie. Dit kon toen niet doorgaan omdat ze volgens @home een storing hadden waarvan ze niet exact wisten wanneer deze verholpen zou zijn. Een week later kon ik nog niet bellen, weer contact gehad met @home en toen werd mij verteld dat een een fout was bij hun en deze zou zo spoedig mogelijk opgelost worden. Weer een week later nog geen telefoonverbinding. Weer contact met @home. Ze zouden er een spoed opdracht van maken en binnen 2 dagen zouden alle problemen verholpen zijn. Na 2 dagen kon ik inderdaad gebeld worden maar kon zelf nog niet bellen. Weer contact gehad met @home, en weer zou er een spoedopdracht van gemaakt worden. Had inmiddels al een klacht ingediend bij @home maar kreeg als reactie dat ik mijn modem 1 minuut moest uitzetten, vervolgens weer en de problemen zouden verholpen zijn. Nu zijn we inmiddels 4 weken verder, weer verschillende telefoontjes gepleegd naar @home maar nog steeds is er geen verandering.


Is er misschien iemand die mij kan vertellen hoe ik dit verder moet aanpakken/oplossen.


Mijn abb. is inmiddels opgezegd bij de KPN


Yvonne

162 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - May 17, 2005 om 23:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat ik u adviseer is @Home schriftelijk (liefst aangetekend) te laten weten dat u wilt hebben (eist) dat de problemen binnen een bepaald tijdsbestek (b.v. een week) zijn verholpen en dat u anders het contract opzegt. Teruggaan naar KPN is dan nog de enige optie. Overigens tonen uw klachten weer eens aan dat al die goedkope aanbieders op de een of andere manier niet waarmaken wat zij beloven met gevolg dat een hoop mensen in de problemen komen. Helaas blijkt ook in deze branche dat goedkoop duurkoop is(een enkele uitzondering daargelaten). Sterkte - E.

ve
door verwijderd - May 18, 2005 om 12:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo,


nou ookik ben er in getrapt, ik zou vanaf vandaag gaan bellen via @home, maar ook geen telefoon, er is een storing ik heb al een email naar hun gestuurd en verteld dat ik mijn kosten op hun ga verhalen, ze weten niet hoelang de storing duurt, ze hopen dat het is opgelost voor het weekend, maar daar heb ik geen vertrouwen meer in.


ik denk dat we met zijn allen die lid zijn van @home eens samen ons eigen sterk moeten maken, want alleen ben je nergens, als ik het geweten had was ik bij de kpn gebleven, ik raad dit ook niemand aan, om over te gaan naar @home


 

ve
door verwijderd - May 22, 2005 om 22:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nou,bij mij ook precies hetzelfde. Op 17 mei zou mijn @home-telefonie ook in gebruik worden genomen. 3 dagen voor de definitieve overgang eerst de "kiestoontest"geprobeerd. Deze werkte niet. De klantenservice gebeld, zou zelf eerst maar beter tot 31 mei uitstel aan kunnen vragen bij KPN. (kun je nagaan, ik KPN gaan vragen of ze mij asjeblief nog niet af willen sluiten, omdat @home er niks van bakt). Dat heb ik dus niet gedaan, maar gewacht tot maandag 17 mei en waarachtig, verbinding!!. Helaas, ik kon alleen maar bellen, maar niet gebeld worden. Dus de helpdesk maar weer eens gebeld.(wachttijd 20 minuten). Ditmaal werd er gezegd, dat ik nog een halve KPN-verbinding had, maar dat ze het snel zouden verhelpen. Goed, alle begin is moeilijk, en positief als ik er tegenover stond (mooie besparing op abbonement) wachtte ik maar weer geduldig af. En jawel, 's avonds dan eindelijk een goed werkende verbinding. Mijn euforie werd alweer nel de kop ingedrukt, want niet minder dan een goeie drie dagen later, deed ie helemaal niks meer !!! Gewoon niks, noppes, dood !!! Dus vrijdagochtend 20 mei de klantenservice weer eens gebeld. Ja sorry, een storing, maar word aan gewerkt. 's Avonds nog niets, weer eens gebeld, weer 't zelfde verhaal. Goed, dan maar wachten tot zaterdag, weer geen lijn dus weer bellen. Nu weer een hele uitleg wat het probleem was, maar er werd aan gewerkt. Afijn, het is nu zondagavond 22 mei, weer eens gebeld met de klantenservice van @home, maar nog geen telefoon. ik moet er wel bijzeggen, dat ik met mijn internet en mijn TV van @home nog nooit moeilijkheden of bijzonderheden heb gehad. Maar van die telefonie heb ik nu mijn buik al vol, wat een gedoe. Goed ikmag één ding hopen, dat ik geen weken zonder zit zoals Yvonne


Comacho

ve
door verwijderd - May 10, 2006 om 22:24
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Kabelbellers verlangen terug naar oude telefoonlijn


Gepubliceerd op 10 mei 2006, 12:03


groningen -  Veel noorderlingen hebben spijt dat ze hun telefoonaansluiting van KPN hebben ingeruild voor een modern kabelabonnement van een aanbieder als @home. Dat blijkt uit een niet aflatende stroom klachten, die onder andere binnenkomt bij Dagblad van het Noorden. Bij Essent, waar @home onderdeel van is, bevestigen ze de problemen.


 Klachten betreffen vooral het niet krijgen van een kiestoon op de dag dat het abonnement ingaat. Ook de opzegservice - waarbij Essent de oude KPN-aansluiting opzegt - functioneert niet altijd goed. Als mensen het @home-callcenter bellen om hun grieven kenbaar te maken, blijkt deze tot hun ergernis vaak overbelast en is de hulp niet adequaat.


Gevolg van de problemen is dat een aantal nieuwe Essent-klanten wekenlang het belverkeer met een mobiel moet doen bij gebrek aan een vaste lijn, met alle extra kosten van dien. Essent wijt de klachten aan een combinatie van pech en het succes van @home-telefonie. "Voor veel mensen blijkt de lage prijs een reden om over te stappen", zegt Jeroen Brouwers van Essent. Duizenden aanmeldingen kreeg het energiebedrijf reeds te verwerken, waardoor de kans op fouten toenam. Brouwers: "Daarbij hebben we, toeval of niet, de laatste tijd in Groningen en Drenthe veel kabelbreuken gehad door bouwwerkzaamheden. Dat is gewoon erg vervelend. En, ook daar moet ik eerlijk in zijn, mensen doen bij de aansluiting gewoon dingen fout ondanks een zeer eenvoudig stappenplan."


 


http://klachtenlijn-home.isniettebereiken.nl/


Dit is een stukje in het dagblad van het noorden, kijk daar voor meer reactie's.


 


Groetjes, Ferry

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer