richard83
door richard83 Nov 23, 2008 om 16:35
Computers & telefonie

@ hotmail adressen

Ik wil een hotmail adres samen voegen met een ander hotmail adres. Maar krijg ik dan ook de berichten mee? als ik die hotmail adres samen voeg?

Gr richard

1460 9 Rapporteer

edwardus
door edwardus - Nov 23, 2008 om 16:41
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Nee dat gaat niet, de online mailboxen van Hotmail kun je niet samenvoegen (zover ik weet). Je kunt wel alle emails bij elkaar in een folder zetten op een email client (Outlook, Outlook Express, Windows Mail, Thunderbird, etc.).

richard83
door richard83 - Nov 23, 2008 om 16:47
386 Antwoorden / 28 Vragen

Oke, maar als je bij optie's kijk staat er wel iets van!

daar kom ik effen niet uit?

mackey
door mackey - Nov 23, 2008 om 17:05
52 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik gebruik Windows Live Mail en dan zie ik alle berichten van mijn hotmail accounts (3 stuks) op één pagina, ik vind het reuze handig.

http://get.live.com/nl-nl/wlmail/overview

Succes, M

oompaloompa
door oompaloompa - Nov 23, 2008 om 19:09
21 Antwoorden / 0 Vragen

Wat staat er dan?

richard83
door richard83 - Nov 23, 2008 om 20:31
386 Antwoorden / 28 Vragen

Die heb ik eens gehad, maar ik vond die niet zo fijn!

Ik heb die toen maar verwijderd!

gerardk
door gerardk - Nov 24, 2008 om 13:31
175 Antwoorden / 8 Vragen

Je kan je hotmail "samenvoegen" door het naar een ander hotmail account door te sturen

vr1944
door vr1944 - Nov 24, 2008 om 15:43
1210 Antwoorden / 5 Vragen

http://get.live.com/nl-nl/wlmail/overview

Downloaden maar dan niet gebruiken als je standaard e-mail account is dan de beste oplossing Je kunt dan gewoon gebruik maken van windows mail outlook express.De snelkoppelling van w.mail of outlook naar je bureaublad kopieeren en klaar ben je.

ch
door cheyenne02 - Nov 24, 2008 om 16:04
4 Antwoorden / 0 Vragen

ja je kan hotmailadresen samenvoegen via opties-dan meer opties en dan contactpersonen samenvoegen te kiezen.daar staat precies wat je doen moet.alleen kan d mil NIET samenvoegen,die blijft gewoon in zijn eigen box.dus als jij een hotmailadres hebt en je hebt een 2e of derde hotmailadres,of je wilt die van een andere huisgenoot aan die van jou koppelen kan dat,maar ieder houd zijn eigen mail.hoop dat diidelijkgenoeg is?succes

richard83
door richard83 - Nov 24, 2008 om 17:54
386 Antwoorden / 28 Vragen

cheyenne02

Bedank voor je antwoord!