ro
door ronny530 Jun 8, 2006 om 18:33
Computers & telefonie

Hp deskjet 3650 probleem.

Hoi allen sinds 2 dagen werkt mijn printer niet meer, als ik inschakel knippert het lampje 3 tot 4 keer en dan schakelt de printer af. Iemand een idee of wordt het tijd voor een nieuwe?

Met vriendelijke groet Ronny.

1456 14 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 8, 2006 om 19:32
16895 Antwoorden / 202 Vragen

Is het een goed idee om de site van hp.com of HP.nl te raadplgene en daar naar service te gaan. Er wordt een link gegeven hoe een vraag/probleem voor te leggen via hun e-mail en dan komt zeker weten ook antwoord. Ik heb een aantal Compaq c.q. HP producten en de website klachten mogelijkheid werkt m.i. zeer goed.

Succes,

Gerrit

ps als er sprake is van een windows of ander intern probleem kan mogelijk ook de systeemherstel optie werken, stel het herstelpunt dan in op bijv. 5 juni 2006. Mogelijk heeft u daar al succes mee. Zo niet, dan de HP-help desk.

ro
door ronny530 - Jun 8, 2006 om 20:16
2828 Antwoorden / 41 Vragen

Dat heb ik al gedaan maar geen oplossing. de driver opnieuw geinstalleerd geen resultaat zal wel een apparaat voor de kringloop worden.

Een nieuwe is goeije koper dan repareren.

Maar toch bedankt voor het advies.

Ronny.

ro
door ronny530 - Jun 8, 2006 om 20:19
2828 Antwoorden / 41 Vragen

Ter aanvulling ook zonder dat de usb is aangesloten schakelt de printer af.

ro
door ronny530 - Jun 8, 2006 om 20:32
2828 Antwoorden / 41 Vragen

Een bon heb ik niet had hem gekocht bij officecentre. Maar dan nog Printers zijn nou niet wat je zegt langdurige artikelen, vaak zijn de vullingen duurder dan de printer laten we daar over eerlijk wezen. Stuk is stuk en ik weet nu wel zeker dat de mijne naar de kringloop gaat.

M.v.g. Ronny.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 8, 2006 om 20:35
16895 Antwoorden / 202 Vragen

ok, bovendien geldt een koop bij office-center niet als consumentenkoop. Hoewel ik zou toch navraag doen bij OC, je weet nooit en houdt mogelijk een reserve printer over.

edwardus
door edwardus - Jun 8, 2006 om 22:53
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Als je een beetje Engels kent, dan kun je via de HP site ook nog een live chatsessie doen met een service engineer. Gratis. Da's nog goeiekoper dan een nieuwe toch?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 9, 2006 om 16:58
16895 Antwoorden / 202 Vragen

Hallo Edwardus, dat kan ook in het Nederlands, er is een Nederlandstalige help-desk ook voor chat-hulp

ro
door ronny530 - Jun 9, 2006 om 17:21
2828 Antwoorden / 41 Vragen

Dat klopt ik heb het net geprobeert maar ik denk dat ze nu niet bereikbaar zijn. Maandag maar wat eerder proberen. Toch heb ik het sterke vermoeden dat de printer overleden is.

M.v.g. Ronny.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 9, 2006 om 17:23
16895 Antwoorden / 202 Vragen

Dan toch maar de help-desk raadplegen van HP al zijn de 3600 printers niet zo duur. Het kan een kleinigheid zijn en bovendien, als de printer nog niet zo oud is, dan gelden de consumentengarantieregels en zou u naar de winkel moeten gaan waar gekocht. Van een printer als een 3650 mag je ook verwachten dat die tenminste zo'n 5 jaar meegaat bij redelijk intensief gebruik al is dan uiteraard een meer professionele (bijv. uit de prof 900 series aan te raden (zonder reclame te maken)

silly4
door silly4 - Jun 15, 2006 om 16:40
24 Antwoorden / 2 Vragen

Verwijder de software van H.P. Daarna de software opnieuw erop, en als het goed is pas de usb -kabel aansluiten wanneer erom wordt gevraagd.

Je zou evt. een andere poort kunnen gebruiken, mss. is de poort niet goed meer.

ro
door ronny530 - Jun 15, 2006 om 16:49
2828 Antwoorden / 41 Vragen

De printer is echt overleden jammer genoeg en reparatie loont niet meer.

Bedankt voor alle suggestie's

Ronny.

gladdeharry
door gladdeharry - Jun 15, 2006 om 17:20
463 Antwoorden / 14 Vragen

Hoe oud is de printer?Je hebt een jaar garantie bij OC.

Harry

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 15, 2006 om 18:21
16895 Antwoorden / 202 Vragen

ronny, dank voor de terugkoppeling; graag gedaan maar toch jammer.

ro
door ronny530 - Jul 4, 2006 om 18:35
2828 Antwoorden / 41 Vragen

Ik heb maar een goeiekope lexmark gekocht 40 euro en het enigste wat ik doe is kopieren en wat brieven printen. Maar zien hoe lang die het uithoudt.

Ronny.