re
door renkema May 24, 2013 om 15:00
Computers & telefonie

ICabMobile

Geachte lezers,
Onlangs heb ik iCabMobile op mijn iPad geinstalleerd. Dit deed ik omdat ik een programma zocht om Youtube filmpjes te kunnen downloaden op mijn iPad. Ik had op internet gelezen dat dat met dit programma kon.
Nu lukte het daarna totaal niet!
Even later las ik weer dat Apple dat heeft geblokkeerd oid. Maar nu heb ik wel dat programma, kan iemand me vertellen wat ik er wel mee kan doen? En of ik van andere sites wel filmpjes/muziek kan downloaden?
Alvast bedankt!

690 4 Rapporteer

roofturkey
door roofturkey - Apr 2, 2014 om 12:26
4 Antwoorden / 0 Vragen

Tegenwoordig is bijna overal wel internet dus ik zie niet direct in waarom je filmpjes zou willen downloaden van YouTube. Maar als dit echt een must is kun je altijd http://www.downloadvanyoutube.nl gebruiken, werkt prima alleen waarschijnlijk niet via iPad want daar heb je geen redelijke download manager in safari ingebakken zitten voor zover ik weet...

aurora1
door aurora1 - Apr 2, 2014 om 18:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

De informatie bij i-Tunes zegt dat het een webbrowser is, klik hier.

roofturkey
door roofturkey - Apr 3, 2014 om 09:01
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=aurora1 schreef op woensdag 2 apr 2014, 18:13]De informatie bij i-Tunes zegt dat het een webbrowser is, klik hier.

En blijkbaar nog met ingebouwde download manager ook. Als die een beetje redelijk werkt dan kun je dus gewoon die browser gebruiken om naar de eerder gelinkte site te gaan en vandaar een video van YouTube af te downloaden.

ph
door philip36 - Apr 3, 2014 om 10:04
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Kijk op
http://www.seegenius.nl/crazyones/2013/03/07/dingen-downloaden-op-de-ipad-met-icab-mobile/