ja
door jannepan Mar 6, 2005 om 16:08
Computers & telefonie

Ik kan bepaalde sites niet bezoeken en mijn MSN niet aanmelden,

Ik heb een probleem op het internet, ik denk dat het aan de beveiliging ligt dus zet ik het maar in deze categorie. Mijn probleem is dat ik mijn MSN niet meer kan gebruiken en sites die beveiligd zijn niet meer kan bezoekem. Als ik zo'n site probeer te bezoeken komt het beeld dat de pagina niet kan worden weergeven. Wat kan ik hier aan doe en waar ligt het aan.

Bij voorbaat dank en vriedendelijke groeten,

Jan Peeters Weem

828 5 Rapporteer

aenigma
door aenigma - Mar 6, 2005 om 16:19
260 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Heel lastig om zoiets te beoordelen zonder meer informatie. Het beste
wat u kunt doen is proberen het probleem stapsgewijs te benaderen, door
uw beveiligings-componenten één voor één uit te zetten en bij elke stap
te testen of het dan wel lukt. Zo weet u welke applicatie het probleem
veroorzaakt en kunt u doelgerichter het probleem aanpakken.
Waarschijnlijk is het een instelling in een programm.

Lukt dit niet dan zult u elk programma dat u tbv beveiliging gebruikt moeten melden, zodat wij u verder kunnen helpen.

vr. gr.

er
door ereddie - Mar 6, 2005 om 16:56
1 Antwoorden / 2 Vragen

Beste jannepan, misschien helpt dit advies: als je op de site bent, ga naar opties - internetopties - beveiliging - beveiligingsnivo voor deze zone: met de cursor het knopje links in de balk bewegen totdat je op "normaal"komt. EN/OF: ga naar het pictogram "beveiligde zones" bovenin het tabblad (groen rondje met aanvinkteken), klik op websites en voeg www-adres in; klik op ok. Ik had hetzelfde probleem en nadat ik dit gedaan had (alleen al de cursor op "normaal"zetten had veel geholpen), kon ik ongehinderd op het net surfen. Zou je zo vriendelijk willen zijn mij te laten weten of dit advies het probleem heeft opgelost?

Met vriendelijke groeten,

ereddie

gsm
door gsm - Mar 7, 2005 om 20:10
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Microsoft heeft hier een artikel aan gewijd:

Microsoft
Q261328

U kunt ook deze procedure proberen:

1. Klik Start, Uitvoeren.

2. Type cmd, klik OK.

3. In de opdrachtprompt, type de volgende commando's, en geef ENTER na ieder commando:

regsvr32 /u softpub.dll

regsvr32 /u wintrust.dll

regsvr32 /u initpki.dll

regsvr32 /u dssenh.dll

regsvr32 /u rsaenh.dll

regsvr32 /u gpkcsp.dll

regsvr32 /u sccbase.dll

regsvr32 /u slbcsp.dll

regsvr32 /u mssip32.dll

regsvr32 /u cryptdlg.dll

exit

Opmerking: OK klikken indien daar om gevraagd wordt.

4. Herstart de computer.

5. Klik Start, Uitvoeren, type cmd en klik OK.

6. Type de volgende commando's, en geef ENTER na ieder commando:

regsvr32 softpub.dll

regsvr32 wintrust.dll

regsvr32 initpki.dll

regsvr32 dssenh.dll

regsvr32 rsaenh.dll

regsvr32 gpkcsp.dll

regsvr32 sccbase.dll

regsvr32 slbcsp.dll

regsvr32 mssip32.dll

regsvr32 cryptdlg.dll

exit

Opmerking: OK klikken indien daar om gevraagd wordt.

U kunt ook eerst een .bat bestand maken en dat dan uitvoeren.

GSM

ja
door jannepan - Mar 7, 2005 om 20:12
4 Antwoorden / 17 Vragen

Het is gelukt. Ik kan weer op MSN. Door die codes. Heel erg bedankt.

Jan Peeters Weem

gsm
door gsm - Mar 8, 2005 om 09:22
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Graag gedaan Jan...gefeliciteerd en bedankt voor dit goede bericht.

Vr. groeten,

GSM