door winsdale Apr 15, 2009 om 10:49
Computers & telefonie

Ik kots van Telfort

Wat een stelletje randdeb**len werken daar. Maanden geleden heb ik een abonnement aangevraagd wat op 1 april zou ingaan. Nu woon ik op een bungalowpark met als huisnummer 83 waar een camping op een heel ander nummer (85) aan vast zit. De telefoonkast staat op nummer 85. Krijg ik het toch niet voorelkaar om op nummer 83 te wonen. Direct na mijn aanvraag heb ik al gemaild dat het huisnummer fout is maar op de een of andere manier wil dit niet doordringen. Ze blijven het nummer van de camping gebruiken met als resultaat dat er niets aankomt en ik nu alweer twee weken op het modem wacht. Sinda gisteren ben ik ook telefonisch niet meer bereikbaar. Ik kan wel bellen maar niet gebeld worden.
Heb ik net Telfort gebeld krijg ik een of ander onbeschoft type van de klantenservice aan de lijn die blijkbaar instructies heeft om mensen zo snel mogelijk af te poeieren.
Godzijgeloofd heb ik mijn KPN abonnement nog niet opgezegd dus internetten kan ik nog steeds. Dat ik niet gebeld kan worden kunnen zij niets aan doen volgens deze dame (nou ja dame?). Dit is pas opgelost als ik het modem aangesloten heb. grrrrrrrrrrrr Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren.

963 16 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 26, 2009 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

 ook wij komen van Telfort niet af. Wij kotsen er inmiddels ook van.

Ze smeren je gewoon een nieuw contract aan als Telfort niet werkt kun je goedkoper naar Tele 2 maar ze zeggen niet dat  je eerst 99 euro betalen voor een nieuwe router. Doe je dit niet houden ze je aan het nieuwe contract van weer een jaar. Want een nieuwe router krijg je alleen als nieuwe klant en jij bent een bestaande trouwe klant en die worden bestraft kennelijk??

Ze reageren nergens op. Het enige wat ze doen is facturen draaien en geld automatisch incasserren en niets leveren of de KPN de schuld geven.

Wat een F$%^#.. firma en nu sturen ze ook deurwaarders. Nou wij krijgen geld van hun en wij doen er niks meer op uit. Neem nooit Telfort of Tele 2

ve
door verwijderd - May 26, 2009 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal,

Per 1 maart is mijn sim-only abonnement bij Telfort ingegaan. Na een hoop gedoe om mijn nummer te behouden (wat overigens niet is gelukt) blijkt dat ik ineens € 10 per maand meer kwijt ben aan mijn abonnement dan ik ben overeengekomen. Het voordeel just van een sim-only abonnement is dat je je eigen toestel kan behouden en alleen voor de sim-kaart hoeft te betalen zodat dit weer geld scheelt. Ben dan ook een abonnement met ze overeengekomen van € 8,95 per maand en dat blijkt nu € 18,95 te zijn. Per 1 april zijn de prijzen hiervoor wel gewijzigd maar ik heb mijn abonnement voor deze tijd afgesloten zodat ze dit mijn inziens niet zomaar kunnen doen. Zijn er meer die dit hebben meegemaakt? Ik kan het abonnement namelijk niet stopzetten want dan moet ik het resterende bedrag afkopen. Heeft iemand een idee wat ik hiertegen kan doen? Via hun site een bericht achterlaten voor de klantenservice werkt namelijk ook niet?

ve
door verwijderd - Jun 15, 2009 om 10:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bewerk/Verwijder dit bericht Verwijder dit bericht

Deze maand juni 2009 ontving ik drie brieven van Telfort. Uit de correspondentie bleek dat Telfort maar had besloten om drie voor mij onbekende personen op mijn adres in te schrijven (!).

aangezien ik op mijn adres al meer dan 15 jaar alleen woonachtig ben heb ik hierover contact gehad met met Telfort. Hun antwoord was dat ze dat wel vaker deden, prepaid is anoniem, dus voor hun geen enkel probleem.

Wat een vreemde handels wijze van deze organisatie. Zonder controle mensen in schrijven op mijn adres kan dus door Telfort ook bij u gebeuren !

Waar andere telecomaanbieders wel goed omgaan met de registratie van gegevens blijkt TELFORT daar geen boodschap aan te hebben.

ve
door verwijderd - Jun 15, 2009 om 14:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jun 15, 2009 om 14:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jun 15, 2009 om 14:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jun 15, 2009 om 14:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jun 15, 2009 om 14:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jun 15, 2009 om 14:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jun 15, 2009 om 14:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jun 15, 2009 om 14:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jun 15, 2009 om 14:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo, nu kunnen we weer verder kotsen. Reacties op pagina 1 zijn niet te bekijken.

ve
door verwijderd - Aug 14, 2009 om 14:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben per 1 augustus overgestapt van 6 jaar Caiway naar Telfort (internet en bellen). 25 juni bevestiging gekregen van Telfort met gebruikersgegevens, activeringsdatum telefoon 28 juli. Nu 14 augustus nog geen telefoon. Na diverse beloftes dat het in orde gemaakt zou worden (op mijn belkosten!) kreeg ik te horen dat de overname van Caiway geweigerd was. CaIWAY zegt dat Telfoort het te laat heeft aangevraagd. Ze geven elkaar de schuld. Bij beiden kan ik een klachtenbrief schrijven. Wat fijn! Niemand helpt..... Ik heb een tijdelijk nummer verzocht, kan niet. Ik kan wel een nieuw nummer aanvragen. Uit wanhoop wilde ik vandaag een nieuw nummer aanvragen. Kan niet! Dan moet eerst mijn oude nummer verwijderd worden, 5 werkdagen! Dan mag ik alsnog een nieuw nummer aanvragen over 5 werkdagen. Aanvraag afhandelen duurt 10 werkdagen! Tot overmaat van ramp zie ik vandaag een afschrijving van aansluitkosten Internet van € 50,-. Dit terwijl er geadverteerd werd met "geen aansluitkosten"! Navraag (weer op mijn telefoonkosten) over de kosten. Nee hoor mevrouw, dat is pas per 1 juli 2009. Ik heb mijn aanvraag gedaan op 15 juni! Maar er stond op de site.....

Als klant heb je geen poot om op te staan!! Klant is koning is allang niet meer in Nederland, zeker niet bij Telfort. Je wordt gewoon niet geholpen. Ik heb de afschrijving terug laten boeken. Ik ga het gevecht aan!!!

Wie heeft er nog goede tips!!!Enne, zegt het voort....Nooit Telfort kiezen!!!!!!!

ve
door verwijderd - Aug 14, 2009 om 15:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik raad u aan schriftelijk aangetekend, liefst met ontvangstbevestiging tegen e.e.a. in verweer te gaan.
Verzoek om een schriftelijke reactie binnen uiterlijk 4 weken.

Geeft aan dat u indien nodig naar de Geschillencommissie telecommunicatie gaat als u uws inziens onterecht aansluitkosten moet betalen.

Kopie van brief + verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren mocht een gang naar de Geschillencommissie nodig zijn.

ve
door verwijderd - Aug 14, 2009 om 21:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag 1 na laatste gast,

Het telfort-drama32,

Het gaat niet zozeer om de medewerkers van Telfort, maar meer om het beleid van deze naar mijn mening ontzettend slechte provider. De provider stelt de werknemers aan en als die nog geen giraf van een olifant kunnen onderscheiden, dan is de klant daarvan natuurlijk rechtstreeks de dupe. Bovendien mag zo'n medewerker ook niks kosten en medewerkers die niks kosten zijn over het algemeen jong, onervaren, onwetend, brutaal en soms zelfs onbeschoft. Zo'n organisatie met zulk soort medewerkers, roept dan natuurlijk erg veel problemen op, die vervolgens bij voorkeur niet worden opgelost. Je vecht derhalve tegen een luchtkasteel en de uitslag staat aan het begin al vast. Het is de klant die de klos is en dat gevecht uiteraard verliest. De enige manier om er onderuit te komen is, zoek een andere provider die wel professioneel en klantvriendelijk werkt (maar die zijn er bijna niet in dit kikkerland).

16. TELFORT KLACHTENCOMMISSIE

16.1. Indien Contractant een klacht heeft omdat zijn schriftelijke klacht niet tijdig wordt behandeld, of indien Contractant bezwaar wil aantekenen tegen een beslissing van Telfort op zijn klacht, dan kan Contractant een formele klacht indienen door een brief te sturen naar Green ISP/Telfort B.V. t.a.v. Klachtencommissie, Postbus 23079, 1100 DN, Amsterdam Z-O
Deze afdeling zal binnen een redelijke termijn op het bezwaar inhoudelijk reageren.

Pedro

ve
door verwijderd - Aug 26, 2009 om 19:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

We hadden een abonnement op Telfort Internet en Vast bellen.
Aangezien we toch weinig belde met de vaste telefoon en beiden een mobiel abonnement hebben  besloten wij het abonnement op de vaste telefonie op te zeggen per 1 aug. 2009 en alleen door te gaan met de adsl abonnement. Wat schets onze verbazing sinds zondag 23 aug. 2009 is ineens onze hoofdaccount/email adres niet meer bereikbaar bij Telfort. Met bellen, de volgende, naar de service desk van Telfort wordt mij bericht dat dit door een administratieve fout is gekomen en ons wordt beloofd dat dit de volgende dag opgelost is. Nou niks dus de volgende dag niks opgelost.
Weer gebeld met de service desk en weer wordt verteld dat er spoed bij gezet is en dat het morgen opgelost is. Nou de 3e dag nog niks opgelost. Weer bellen met de servicedesk nou ik kan u vertellen dat de honden er geen brood van lusten hoe ik dan behandeld wordt. Ik moest maar geduld hebben en binnen 5 tot 10 dagen was het opgelost. Ik heb verteld dat ik daar dus geen genoegen mee neem en verlang (eis) dat ik een leidinggevende aan de telefoon kan krijgen. Nou nee dus dat kan niet. Na ongeveer 15 minuten kom ik er niet door en wordt de telefoon erop gegooid door Telfort. Nog maar een keer bellen en weer voor de zoveelste keer een andere afdeling nu eerst bij de klantenservice doorverbonden met afdeling opzeggingen. Daar moet ik niet zijn weer doorverbonden met sericedesk. Na 20 min. praten en vragen om een leidinggevende kom ik niet verder en weer de telefoon erop geleegd door Telfort.
Wat een service zeg, door een administratieve fout van Telfort moet de klant dus maar wachten en geduld hebben dat Telfort bereid is zijn eigen fout op te lossen.

De Telfort maakte zelfs zelf de opmerking dat doordat ik dus niet bij mijn hoofdaccount/emeiladres kan komen ik ook niet mijn gegevens kan inzien en ook niet mijn facturen kan inzien. Nou zei ik dan hoef die dus ook niet te betalen. Nou nee zo werkte dat dus niet.

BRRRR Telfort, wel betalen maar service ho maar en dan nog wel door een eigen administrtatieve fout.

Dus mensen let op met het opzeggen van een onderdeel van Telfort. Eer je het weet zit je in de problemen.