SZijl
door SZijl Jun 3, 2020 om 10:07
Computers & telefonie

Ik krijg mijn Microsoft 365 niet geleverd, maar heb wel betaald! Hoe wel?

Op 2 maart jl heb ik handmatig betaald voor mijn Microsoft 365. Deze vervangt de Office 365. Ik heb hiertoe heel vaak met Microsoft nl gebeld. Ik heb het betaalbewijs met Microsoft Nederland gedeeld, maar er gebeurd niets. Het blijft bij; 'Mevrouw ik heb uw dossier geescalleerd. Ze zijn er mee bezig'. Ik moet op de reactie van die afdeling wachten. Helaas kan ik verder niets voor u doen'. Klacht indienen helpt niet want deze komt niet aan. Ik heb via de protocollen een klacht in willen dienen bij het ODR-portaal van de EU https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks. Ik heb hiertoe een online klacht in proberen te dienen, maar kon deze vervolgens niet verzenden. Het enig dat ik wil is, zonder nog eens een betaling te moeten doen te kunnen beschikken over mijn Micrsoft 365 waar ik op 2 maart voor betaald heb.

2597 4 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jun 3, 2020 om 11:30
11525 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo SZijl ,

U heeft de vraag ook gesteld op het forum van Microsoft , heeft u het antwoord gelezen ?

https://answers.microsoft.com/nl-nl/msoffice/forum/all/na-handmatige-betaling-office365-nog-steeds-niet/e8ed40c2-ef21-4104-a97f-a1216363ebc7

Donuts
door Donuts - Jun 3, 2020 om 12:09
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Heeft u al gekeken in uw Microsoft account onder Abonnementen? Daar zou de aankoop moeten staan en daar staat ook het installatiebestand.

Dergelijke aankopen handmatig betalen, is niet één van de handigste methodes. Betalen met ideal, creditcard, paypal werkt het snelst, binnen een paar minuten is uw aankoop dan te vinden onder Abonnementen.

audb
door audb Jun 5, 2020 om 11:16
1668 Antwoorden / 5 Vragen

"Dergelijke aankopen handmatig betalen, is niet één van de handigste methodes"  en hoe betaal je dan met ideal, creditcard, paypal?

Dat zijn ook overschrijvingen die je zelf moet uitvoeren lijkt mij.

fr
door frankve Jun 5, 2020 om 16:59
36 Antwoorden / 1 Vragen

Dan moet je iets duidelijker zijn in de wijze waarop betaald is.

Als je met creditcard of paypal betaald hebt is de aankoop verzekerd voor niet geleverde diensten/produkten. Daarmee kan je ook je geld terug vragen.
iDeal heeft dat niet.

Heb je wel een order per mail ontvangen?
Een  betaal/orderreferentie ingevoerd?

Wat geeft MS aan wat de status is van de order?

audb
door audb - Jun 5, 2020 om 11:19
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Je zou ook de koop kunnen ontbinden op grond van niet geleverde diensten.

Maar M$ zit op Evert van de Beekstraat 354, 1118 CZ Schiphol

En dan evt deze brief sturen: https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/garantie-of-reparatie-of-geld-terug/voorbeeldbrief-klacht-over-niet-op-tijd-ontvangen

diumenge
door diumenge - Jun 5, 2020 om 17:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat bedoel je met handmatig betalen?