Ik zoek een goede telefoonprovider
Mijn Vodafone-abonnement loopt over twee maanden gelukkig af. Ik zoek een nieuwe provider en wel een die niet onder Vodafone valt, dus geen Hollands Nieuwe, Sizz en zeker geen Vodafone. Ik heb twee jaar problemen gehad met dat bedrijf en dat vind ik lang genoeg.
Wie is tevreden over zijn/haar provider? Hier op het forum lees ik voornamelijk klachten, maar er zal er toch ook wel eentje zijn die wel afspraken nakomt, waar je wel krijgt wat beloofd wordt?
In mijn omgeving even rondgevraagd: Simyo, Simpel, en Tele2 komen direct naar voren als providers waar geen problemen mee zijn (geweest). Negatief komen Ziggo, Ben, Vodafone te voorschijn. Maar ieder zijn meug, en "er is geen koe zo bont of er is wel een vlekje op".
Let op dat je bij je nieuwe keuze oplet dat het dekkingsgebied voor jou gebruik oké is. Kijk hoevel minuten/sms, dat je gebruikt. Soms is het verstandiger om een prepaid te nemen, soms een abo. Maar je bent ook voordeliger als je het huidige toestel behoudt, simlock vrij maakt en een sim-only prepaid of abo neemt.
Ik Gebruik nu al meer dan 4 jaar Hi (Voorheen MTV mobile) en heb nog nooit problemen gehad.
Na aardig wat onderzoek gedaan te hebben bleek dit ook zeker het goedkoopste abbo voor mij bij de A-klasse providers. Dus buiten de goedkope providers (tele2, simyo, Hollands Nieuwe etc om).
1.5Gb data, 300 minuten/sms voor 20euro sim only.
Wat mij vooral aanspreekt:
-Als je over je data limiet heengaan wordt alleen de snelheid gehalveerd, thats it. Geen extra kosten enzo en halve snelheid is nog steeds prima.
-Ik krijg ineens gratis 4g in mn abbo erbij van Hi omdat het kan. (Misschien om hun eigen netwerk te ontlasten?)
-Nog nooit rare hoge kosten op mijn rekening gehad, en ik bel aardig wat in het buitenland.
-Toen ik verplicht van Mtv naar HI over moest hoefde ik 3 maanden niet te betalen voor de moeite. (Er was geen moeite) maar dit getuigd wel van een goede provider vind ik.
Let wel op er zijn ook vast ook zat mensen die wel slechte ervaringen hebben gehad met Hi.
Hier al enige jaren probleemloos Simyo (prepaid) met KPN netwerk. Simkaart p.o. in de bus, nummerbehoud ging snel (nog geen week) en met zelfs een tijdelijk nummer, ze melden per mail steeds de stand van zaken. Opwaarderen hoeft niet als je binnen het half jaar tenminste 1 x smst of belt. Je kunt alles via je account regelen, zoals blokkeren 0900 nummers, voicemail uitzetten, internet uitzetten enz.
Daar kan ik heel simpel over zijn, het is treurig maar waar die bestaat simpelweg niet in Nederland. Althans als je voor 'n abonnement wilt gaan.
Daarom is het mijn inziens verstandiger om voor prepaid te gaan. Met dank aan het internet (wi-fi) zijn er nu legio mogelijkheden om wel betaal met elkaar te communiceren.
En qua prepaid-provider zie hierboven bij aurora1.
Er zal overal wel eens iets fout gaan, maar ik ben prima tevreden met Telfort.
Bereik is overal goed en ik krijg wat me wordt beloofd voor mijn sim only abo.
Je wilt het waarschijnlijk niet horen, maar ik ben erg tevreden met Vodafone als provider. Heb ook een paar abonnementen elders (voor de kinderen) maar die zijn echt niet beter.
[quote=pieterwolters schreef op woensdag 5 mrt 2014, 16:10]Je wilt het waarschijnlijk niet horen, maar ik ben erg tevreden met Vodafone als provider. Heb ook een paar abonnementen elders (voor de kinderen) maar die zijn echt niet beter.
Ja hoor, dat wil ik best horen. Er zullen ook wel tevreden klanten zijn, maar ik hoor daar niet bij. Ik heb pre-paid en abonnement gehad, pre-paid alleen bellen werkte nog wel, al was het bereik lang niet optimaal. Maar met het abonnement bellen + internet heb ik zoveel problemen gehad, het werkte eigenlijk alleen als ik thuis op mijn eigen verbinding zat, maar daar heb ik geen mobiel voor, die wil ik onderweg kunnen gebruiken en dat lukte meer niet dan wel. Ook administratief is het niet zoals het moet zijn en het kost steeds weer heel veel tijd en moeite om het recht te zetten.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Erfrecht
Vraag, Als je in gerouwd bent en je partner overlijd, blokkeren banken alle rekeningen. Ze willen dan een verklaring van erfrecht hebben voordat je weer bij je eigen geld kan komen. Er zitten een hoop kosten aan en ergernis aan verbonden. Waarom moeten banken een verklaring van erfrecht hebben. Het is toch bij wet geregel dat de langstlevende dan alles erft. Groet, [Privégegevens ver ... Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer