sloterplas
door sloterplas Aug 27, 2006 om 09:52
Computers & telefonie

Ikoontje van printer weigerd

Goedenmorgen.Mijn eerste poging voor hulp is niet doorgekomen.Wie kan mij helpen???Heb met succes mijn HP printer geïnstalleerd.Hij doet het weer prima,behalve het ikoontje onder in de taakbalk weigerd.Of ik nu links of rechts erop klik,hij doet niets meer.Wat heb ik fout gedaan of over het hoofd gezien bij het installeren??.Hoop dat iemand mij kan helpen.

323 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sloterplas
door sloterplas - Aug 27, 2006 om 10:28
35 Antwoorden / 20 Vragen
0

Gerritaltena.Ik heb Uw advies uit geprint en ga ermee aan het werk.Bedankt voor Uw hulp.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 27, 2006 om 10:33
16950 Antwoorden / 202 Vragen
0

"Voer het bestand unstall.bat uit" moet uiteraard de tekst zijn. Ik ging weer eens wat snel.


Aanvullend, werkt het niet en later ook niet via de HP e-mail lijn, dan is er ook nog een mogelijkheid om via een chatlijn HP zelf toegang te laten krijgen tot uw PC en op die manier het probleem opgelost te krijgen. Ik zou dat echter is het allertlaatste geval doen.


 

sloterplas
door sloterplas - Aug 27, 2006 om 10:46
35 Antwoorden / 20 Vragen
0

In ccc staat geen Unistall.bat maar wel unistall printer,mag ik aan nemen dat dat goed is?

sloterplas
door sloterplas - Aug 27, 2006 om 11:31
35 Antwoorden / 20 Vragen
0

Gerritaltena.Ik wil U even berichtten,dat mijn probleem is opgelost door toch maar systeemherstel te gebruiken (3dagen terug).Maar toch bedankt voor Uw tip's,die bewaar ik natuurlijk,je weet maar nooit.Prettig weekend verder.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 27, 2006 om 11:32
16950 Antwoorden / 202 Vragen
0

Ga naar de helpdesk via www.hp.nl, verder naar de contactsite en stel uw vraag / meld uw probleem daar. U krijgt binnen 24 uur (wekdagen) een antwoord waarop u eventueel nog verder " kunt borduren". Omdat het zondag is mogelijk help het volgende:


Plaats de installatie cd in de CDrom speler. Annuleer evetuele installatie schermen)


Open "deze computer"


Klik met de rechtermuisknop op de CDrom speler en selecteer "Verkennen"


Open de map "Util" en dan de map "CCC"


Voore het bestand "Uninstall.bat" uit.


Als het goed is wordt na het aanklikken van install.bat (niet install.bat 1,2,3 of 4) het programma 4 x achterelkkaar uitgevoerd. Zo niet, dan nog maals aanklikken tot dat 4 x is uitgevoerd.


Met deze actie verwijdert u alle HP bestanden van de PC


Hierna opnieuw starten en de installatie nogmaals uitvoeren.


Ik hoop dat het werkt, zo niet, dan een e-mail naar de helpdesk.


Het bovenstaande is overgenomen van HP helpdesk.


 

heremietkreeft
door heremietkreeft - Aug 28, 2006 om 11:22
16950 Antwoorden / 202 Vragen
0

Graag gedaan en voor mij is het goed te weten dat systeemherstel soms dan wel werkt. In dat geval is aan te nemen dat niet de printerinstallatie de oorzaak was maar een binnen windows opgetreden fout. (Al of niet n.a.v. de installatie)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Pu
Pumuckl_NL - Sep 16, 2024 om 10:36
Auto & vervoer

Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour

Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?




 



... Lees meer

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

mi
michelcolman - Aug 29, 2024 om 10:33
Winkels & webshops
Bartels Tilburg levert niet en reageert niet op vraag om terugbetaling

Bartels Tilburg levert niet en reageert niet op vraag om terugbetaling

In februari bestelde ik op de website van Bartels Tilburg speakers voor 1500 euro, "voor 18:00 besteld, vandaag verzonden". Daarna kreeg ik bericht dat het wat langer ging duren, week 11, daarna week 14 of 15, daarna "we hebben wat leveringsproblemen maar maak u geen zorgen, ze komen er zeker aan hoor". Intussen zijn we 6 maanden verder, ik heb al ettelijke berichten gestuurd langs allerlei wegen ... Lees meer