ti
door tilly1 Apr 28, 2012 om 14:29
Computers & telefonie

Incasso-opdrachten bekijken

Ik gebruik al enige tijd MIJN ING zonder problemen.
Nu wilde ik mijn incasso-opdrachten bekijken. Krijg steeds de melding er is een fout opgetreden, probeer later.
Helpdesk mijn ING gebeld. Zij snapten er ook niets van.
Mail naar mijn ING gestuurd. Er werd verteld dat ik een andere browser moest proberen. Ik gebruik IE 9 en google chrome. Met beiden lukt het niet om mijn incasso-opdrachten te bekijken. Weet iemand raad?

581 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Apr 28, 2012 om 14:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Voor alle zekerheid zojuist zelf even geprobeerd met 3 verschillende browsers en hier werkt het gewoon. Vreemd dat het bij jou niet goed werkt.

Misschien helpt het als je de tijdelijke internetbestanden en cookies verwijdert. Baat het niet, schaadt het niet.

jantje7
door jantje7 - Apr 28, 2012 om 14:47
1459 Antwoorden / 23 Vragen
0

Mogelijke oplossing:
Download overzicht en open dit in Excel.
Sorteren op IC en je kunt alle IC's zien.

Jantje

poltol
door poltol - Apr 28, 2012 om 14:52
3885 Antwoorden / 22 Vragen
0

Hallo,

Misschien staat de beveiliging [virus / firewall] te "hoog".
Zet die even uit en dan weer proberen.
Vergeet niet de beveiliging weer aan te zetten.

Succes, poltol

whale
door whale - Apr 28, 2012 om 20:41
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,

U kunt in IE 9 Comptabiliteitsweergave inschakelen.
(in de adr4esbalk klikken op het "gebroken"kaartje of aanvinken onder de tab extra.
Succes.
W

tot15karakters
door tot15karakters - Apr 28, 2012 om 20:55
2189 Antwoorden / 14 Vragen
0

ING heeft hun website voor een aantal klanten aangepast en doet het niet in 1x dus heeft U soms al die nieuwe die onder mijn Windows 8 ook niet goed werkte?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer