ti
door tilly1 Apr 28, 2012 om 14:29
Computers & telefonie

Incasso-opdrachten bekijken

Ik gebruik al enige tijd MIJN ING zonder problemen.
Nu wilde ik mijn incasso-opdrachten bekijken. Krijg steeds de melding er is een fout opgetreden, probeer later.
Helpdesk mijn ING gebeld. Zij snapten er ook niets van.
Mail naar mijn ING gestuurd. Er werd verteld dat ik een andere browser moest proberen. Ik gebruik IE 9 en google chrome. Met beiden lukt het niet om mijn incasso-opdrachten te bekijken. Weet iemand raad?

581 5 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 28, 2012 om 14:42
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Voor alle zekerheid zojuist zelf even geprobeerd met 3 verschillende browsers en hier werkt het gewoon. Vreemd dat het bij jou niet goed werkt.

Misschien helpt het als je de tijdelijke internetbestanden en cookies verwijdert. Baat het niet, schaadt het niet.

jantje7
door jantje7 - Apr 28, 2012 om 14:47
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Mogelijke oplossing:
Download overzicht en open dit in Excel.
Sorteren op IC en je kunt alle IC's zien.

Jantje

poltol
door poltol - Apr 28, 2012 om 14:52
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Misschien staat de beveiliging [virus / firewall] te "hoog".
Zet die even uit en dan weer proberen.
Vergeet niet de beveiliging weer aan te zetten.

Succes, poltol

whale
door whale - Apr 28, 2012 om 20:41
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

U kunt in IE 9 Comptabiliteitsweergave inschakelen.
(in de adr4esbalk klikken op het "gebroken"kaartje of aanvinken onder de tab extra.
Succes.
W

tot15karakters
door tot15karakters - Apr 28, 2012 om 20:55
2189 Antwoorden / 14 Vragen

ING heeft hun website voor een aantal klanten aangepast en doet het niet in 1x dus heeft U soms al die nieuwe die onder mijn Windows 8 ook niet goed werkte?