bi
door bing52 Nov 15, 2007 om 19:30
Computers & telefonie

Incredimail

wie heeft er antwoord op mijn vraag.
Ik heb een laptop met vista.
Na de updates werkt mijn incredimail programma niet meet ik kan geen mail verzenden meer.
Wie heeft de oplossing Casema niet in ieder geval die zeggen wij ondersteunen dit programma niet.
Als ik mail verzend verschijnt er een blok met kan geen verbinding leggen met provider(Casema) en foutcode .
Is er iemand die ook met incredimail werkt?
Alles heb ik bijna al geprobeert.
HELP

3302 42 Rapporteer

digitaal
door digitaal - Nov 15, 2007 om 20:01
49 Antwoorden / 4 Vragen

Dit heeft er misschien niks mee te maken,maar sinds een week zijn hier bij mij ook problemen met de uitgaande mails.Ik zit bij @home en gebruik ook incredimail, al is dit probleem bij outlook express ook zo.@home erkent trouwens dat er wat mis is.Dan weer wel mail eruit en dan weer niet.Is sinds een week.Heeft te maken met uitgaande server.Wordt aan gewerkt.Heeft misschien niks met jou probleem te maken,maar meld het toch maar even.(Ik heb trouwens windows XP)Succes ermee.

gladdeharry
door gladdeharry - Nov 15, 2007 om 20:20
463 Antwoorden / 14 Vragen

Ik werk ook met Incredimail en Vista en dat werkt als een zonnetje.Heb je Incredimail al eens opnieuw geinstalleerd?Het modem gereset?
Kun je wel versturen via Windows Mail?

labren
door labren - Nov 16, 2007 om 13:29
862 Antwoorden / 0 Vragen

incredimail heeft een update naar vista nodig , gewoon opnieuw instaleren met de laatste incredimail en dan moet die het doen en anders je email account even opnieuw aanmaken.

jvdorst
door jvdorst - Nov 16, 2007 om 13:55
186 Antwoorden / 5 Vragen

Meestal werkt het snelste als je je emailaccount opnieuw installeert.

pierre60
door pierre60 - Nov 16, 2007 om 14:07
132 Antwoorden / 14 Vragen

Ga bij incredimail bovenin naar "hulpmiddelen" dan naar "accounten" dan naar "eigenschappen" en vervolgens naar "servers"  Bij de inkomende mails moet staan: pop. en achter pop. je e-mail adres zonder je naam bijvoorbeeld pop.home.nl Bij uitgaande mails moet staan: mail. en achter mail. je e-mail adres zonder je naam bijvoorbeeld mail.home.nl. Dan zal het wel lukken. Succes en groetjes van Pierre.

jvdorst
door jvdorst - Nov 16, 2007 om 14:29
186 Antwoorden / 5 Vragen

POP en MAIL geld niet voor elke provider. En het e-mail adres hoeft niet van de provider te zijn. Dus bing52 moet even aangeven bij wie ze internet hebben bijv. home of planet of xs4all, en het e-mail adres na het @ (apestaartje) dus bijv. home.nl, hetnet.nl, planet.nl. Voor uitgaande e-mail geldt trouwens alleen het eerste.

majeun
door majeun - Nov 16, 2007 om 15:02
110 Antwoorden / 43 Vragen

zelf heb ik ook incredimail, en de provider is @home.

heb al van alles geprobeerd, maar kan al maanden niks verzenden, via incredimail, en heb al van alles geprobeerd.

Als ik incredimail opnieuw wil installeren, gaan mijn emails, dan allemaal weg, want ik moet, eerst de incredimail verwijderen neem ik aan?

wie weet een oplossing?

jvdorst
door jvdorst - Nov 16, 2007 om 15:19
186 Antwoorden / 5 Vragen

je kan bij Incredimail via bestand (linksboven) al je gegevens exporteren via een bestand en na het aanmaken van een nieuw account weer importeren door datzelfde bestand weer op te roepen. Dus geen mails en adressen verloren. Het leven kan zo simpel zijn.

mo
door moetdat - Nov 16, 2007 om 17:23
105 Antwoorden / 19 Vragen

Ga eens naar Extra, accountinstellingen,uitgaandeserverSMTP klik,Bewerken,bij beveiligde verbinding gebruiken nee. kijk dan eens even wat het doet.

Groetjes

mvanessen
door mvanessen - Nov 16, 2007 om 17:37
26 Antwoorden / 5 Vragen

Incredimail sucks, gebruik gewoon mozilla thunderbird en je bent van alle ellende verlost en het is ook nog veel veiliger ook.

jvdorst
door jvdorst - Nov 16, 2007 om 18:15
186 Antwoorden / 5 Vragen

Daar gaat het niet om mvanessen. Jou mening is puur persoonlijk.

bi
door bing52 - Nov 16, 2007 om 18:43
56 Antwoorden / 25 Vragen

hoi ik kan ook niet per windows mail verzenden dus balen in ieder geval bedankt groetjes Monica

bi
door bing52 - Nov 16, 2007 om 19:03
56 Antwoorden / 25 Vragen

heb ik net gedaan ja hiep hoi 1 mailtje verzond ie en toen je raad t al uitgaande mail smtp reageert niet pfffff maar in ieder geval bedankt

bi
door bing52 - Nov 16, 2007 om 19:05
56 Antwoorden / 25 Vragen

hoi incredimail heb ik ook al opnieuw geinstaleerd maar helaas ik word hier moedeloos van vertel mij a.u.b. hoe ik dan mijn windows mail kan gebruiken die doet t ook niet

tis om  te janken.

ac
door achzo - Nov 16, 2007 om 22:05
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dit heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat Incredimail niet werkt met Vista. Dat is niet u schuld maar als u even kijkt bij incredimail op de site ,zult u zien dat ze nog geen programma hebben voor Vista.Ook Windowsmail wil geen medewerking verlenen?,dan kunt u het beste Mozilla Thunderbird instaleren . Bent u in één keer van alle problemen af ,en als Incredimail wel een programma heeft dat compatible is met Vista krijgt u vanzelf bericht ook al heeft u Incredimail verwijderd

mvanessen
door mvanessen - Nov 16, 2007 om 23:01
26 Antwoorden / 5 Vragen

JVANDORST, is jouw reactie dan een oplossing?
Kijk ook eens naar ACHZO, ook hij gebruikt liever mozilla, dit e-mailprogramma werkt altijd.

jvdorst
door jvdorst - Nov 17, 2007 om 09:27
186 Antwoorden / 5 Vragen

Op onderstaand adres is een beta versie te downloaden die volledig Vista geschikt zou moeten zijn. Is alleen in het engels beschikbaar.

http://www.incredimail.com/english/beta/beta.asp?id=100080

bi
door bing52 - Nov 17, 2007 om 15:34
56 Antwoorden / 25 Vragen

hoi j kunt u mij helpen met het activeren van mijn windows mail a.u.b. weet u een antwoord op deze vraag.

incredimail sjaaa , maar incredimail in het engels ja ik kan dat wel maar mijn medebewoners niet .

dus heeft u een oplossing voor mij. groetjes Monica

bi
door bing52 - Nov 17, 2007 om 15:44
56 Antwoorden / 25 Vragen

hoi ben op de site mozilla thunderbird welke moet ik hebben er staan er zoveel .

rechtse kant staan de mozillas kunt u mij helpen even a.u.b. want ik moet dringend mailen en nu kan ik niks dank u

bi
door bing52 - Nov 17, 2007 om 15:50
56 Antwoorden / 25 Vragen

pfff ben op de site van thunderbird forum maaar daar staan echt ook geen goede feiten en meningen hoor .

problemen met verzenden ,ontvangen,updates.werkt niet etc.

dus nu ben ik echt de weg kwijt dacht dat mozilla thunderbird goed was maar ik twijfel als ik dit allemaal lees. nu ik zie het wel groetjes Bing

bi
door bing52 - Nov 17, 2007 om 15:52
56 Antwoorden / 25 Vragen

helaas niet mee eens  ben net op site forum maar geen goede reacties, hoor dus ik doe t maar niet ik probeer windows mail wel te starten als t mij uberhaupt lukt.

maar bedankt in ieder geval

gladdeharry
door gladdeharry - Nov 18, 2007 om 11:41
463 Antwoorden / 14 Vragen

Achzo,Incredimail werkt wel degelijk met Vista.Sinds ongeveer een maand is er een update geweest en hier werkt alles perfekt.
Als je zowel met Incredimail als met Windows Mail niet kunt mailen ligt het m.i. niet aan Incredimail.
Heb je je modem al eens uit en dan weer aangedaan?
Gebruik je wel de juiste servers voor de in-en uitgaande post????

gladdeharry
door gladdeharry - Nov 18, 2007 om 11:42
463 Antwoorden / 14 Vragen

Incredimail voor Vista is nu trouwens ook gewoon in het Nederlands!!!!!!

bi
door bing52 - Nov 18, 2007 om 13:31
56 Antwoorden / 25 Vragen

hoi harrie ben op de site van incredimail geweest maar kan het niet in het nederlands vinden kun jij mij helpen a.u.b en o,ja ik heb al samen met de hepldesk casema alles aan en uit gehad maar die blijven volhouden dat t niet werkt met casema ,

signaal was goed etc. moest van alles intikken bij uitvoeren b.v. cmd en de hele rattaplan maar toen wist die knaap t ook niet meer dussss sjaaaa help mij a.u.b. groetjes Monica

bi
door bing52 - Nov 18, 2007 om 13:38
56 Antwoorden / 25 Vragen

hoi harry ben op de site weer geweest en dit staat in incre, centrum çurrently,incredimail is not compatible with windows vista.

we will provide a version that is fully compatible with vista in the near future.

wat betekent dit????

monica

astoria
door astoria - Nov 18, 2007 om 13:58
362 Antwoorden / 55 Vragen

Hallo Bing/monica,we will provide a version that is fully compatible with vista in the near future. knap dat je dit hebt gevonden het betekend dat op termijn ?? er een versie komt voor vista. Dus geduld !

gladdeharry
door gladdeharry - Nov 18, 2007 om 14:48
463 Antwoorden / 14 Vragen

Via volgende link heb ik de NEDERLANDSE versie voor Vista gedownload

www.incredimail.com/german/download.asp

bi
door bing52 - Nov 18, 2007 om 16:27
56 Antwoorden / 25 Vragen

hoi ik was al op die site daar heb ik die info vandaan.

nederlands gaat inderdaad maar dan doet hij het nog steeds niet.

werkt kennelijk niet op vista en toch snap ik t niet want vorige week deed hij t nog ?????

ik raak echt de weg kwijt hoor.

want hier thuis zeggen ze nu hallo hij deed t wel al die tijd maar sinds die uploads moest doen van windows doet ie t niet meer.

en als ik nadenk klopt dat ja hij deed updates en toen weer opstarten en toen ja deed ie t niet meer dussss wwwhaaaaaa

monica

gladdeharry
door gladdeharry - Nov 18, 2007 om 17:28
463 Antwoorden / 14 Vragen

Alles werkte nog tot voor de updates?
Probeer dan eens het volgende.Ga naar systeemherstel.Kies een datum ui waarvan je zeker weet dat alles toen nog werkte.Doe dan systeemherstel en kijk eens of het dan weer wel werkt.

bestespellen
door bestespellen - Nov 18, 2007 om 19:09
46 Antwoorden / 13 Vragen

Gebruik je een firewall? Probeer deze eens uit te zetten. Misschien dat het dan wel werkt.

Aangezien je Windows Vista gebruikt, kan het zijn dat je Windows Defender aan hebt staan. Heb je Incredimail dan al toegevoegd als toegestane item (Open Windows Defender in het onfiguratiescherm > Hulpprogramma's > Toegestane items) ? Dat kan het euvel ook al verhelpen.

Het kan ook aan je antivirussoftware liggen. Heb je toevallig Symantec Norton Internet Security 2007? Dan moet je deze deïnstalleren. Als dit programma niet in de lijst van het configuratiescherm > programma's en onderdelen staat, kun je hem verwijderen door bijv. Ccleaner te downloaden, die zal het programma wel vinden.

Werkt dit dan nog steeds niet, dan zit er niets anders op dan het óf met een ander mailprogramma te proberen óf Windows opnieuw te installeren.

majeun
door majeun - Nov 18, 2007 om 20:26
110 Antwoorden / 43 Vragen

beste jvdorst,

ik heb op bestand geklikt, daarna op exporteren, bij documenten geplaatst. Maar toen ik het document opende, zag ik enkel de lijst met contactpersonen. Ben dus bang dat de mails verloren gaan zo.

want ik wil incredimail opnieuw installeren, heb windows xp, daar ik niks verzenden kan, en de provider is @home.

met vriendelijke groet,

Marianne Hustin

majeun
door majeun - Nov 18, 2007 om 20:45
110 Antwoorden / 43 Vragen

beste jvdorst,

ik heb op bestand geklikt, daarna op exporteren, bij documenten geplaatst. Maar toen ik het document opende, zag ik enkel de lijst met contactpersonen. Ben dus bang dat de mails verloren gaan zo.

want ik wil incredimail opnieuw installeren, heb windows xp, daar ik niks verzenden kan, en de provider is @home.

met vriendelijke groet,

Marianne Hustin

jo
door jora41 - Nov 18, 2007 om 21:07
8 Antwoorden / 11 Vragen

in en uitgaande server instellen te weten: mail.home.nl

jo
door jora41 - Nov 18, 2007 om 21:15
8 Antwoorden / 11 Vragen

dit kunt u ook nogproberen:

De standaardwaarden van Internet Explorer opnieuw instellen

  1. Sluit alle geopende Internet Explorer- of Windows Verkenner-vensters.
  2. Internet Explorer openen
  3. Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
  4. Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.
  5. Klik in het dialoogvenster Instellingen van Internet Explorer herstellen op Opnieuw instellen.
  6. Klik nadat de standaardinstellingen zijn hersteld op Sluiten en klik op OK.
  7. Sluit Internet Explorer af.

    De wijziging wordt toegepast zodra u Internet Explorer weer start.

majeun
door majeun - Nov 18, 2007 om 21:15
110 Antwoorden / 43 Vragen

dat had ik al gedaan, staat er ook, helaas nope.

mvrgr

marianne hustin

majeun
door majeun - Nov 18, 2007 om 21:55
110 Antwoorden / 43 Vragen

ook dat heb ik nu geprobeerd, maar krijg dit weer te zien:

Socket Error: 10053 , Port: 25, Protocol: SMTP.De software op uw hostcomputer heeft een verbinding verbroken.

gladdeharry
door gladdeharry - Nov 19, 2007 om 11:38
463 Antwoorden / 14 Vragen

Systeemherstel al geprobeerd?

majeun
door majeun - Nov 19, 2007 om 11:43
110 Antwoorden / 43 Vragen

ja diverse keren, maar leverde ook geen resultaat op.

gladdeharry
door gladdeharry - Nov 19, 2007 om 11:47
463 Antwoorden / 14 Vragen

Gebruik je ook Hitman Pro?Zo ja,verwijder dat dan eens.

majeun
door majeun - Nov 19, 2007 om 11:49
110 Antwoorden / 43 Vragen

nee, die gebruik ik niet, wel ad-aware 2007

bi
door bing52 - Nov 19, 2007 om 12:13
56 Antwoorden / 25 Vragen

hoi je hebt het over explorer maar ik heb ook mozilla firefox erop zitten geld deze handelingen dan ook voor mij?

opnieuw instellen van explorer?

hoor nog van je groetjes Bing

bi
door bing52 - Nov 19, 2007 om 12:21
56 Antwoorden / 25 Vragen

hoi ben op config nu en toegestane items maar daaar staat niks in en ik kan geen naam of map intypen om toe te voegen.

hoe t verders werktmet vista???

ben best wel bekend met pc.s maar dit????

ken jij vista en hoe moet ik dan incredimail toestaan? monica