dearagain
door dearagain Aug 23, 2012 om 19:11
Computers & telefonie

Ingelogd blijven op deze site

Is er een mogelijkheid om langer op deze site ingelogd te blijven. Ik denk aan bijvoorbeeld 24 uur of nog langer. Zo ja, waar moet ik dan wat aanvinken?

dearagain

3077 58 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 23, 2012 om 19:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee het is niet anders dan dat u na een bepaalde tijd opnieuw in moet loggen. Er is geen moegelijkheid om dat te blijven, wel voor korte duur.Maar wat is nu de moeilijkheid om opnieuw in te loggen?Als u wachtwoord en inlognaam laat onthouden bent u er zo weer in.

ve
door verwijderd - Aug 23, 2012 om 19:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

een van de vele verbeterpunten van deze site ;-)

ve
door verwijderd - Aug 23, 2012 om 21:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Valerius-2:

"Als u wachtwoord en inlognaam laat onthouden bent u er zo weer in".

Het wachtwoord kun je wel laten onthouden, maar hoe laat je dan de inlognaam onthouden?

dearagain

ve
door verwijderd - Aug 23, 2012 om 21:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Normaal gesproken vraagt de browser of hij de gebruikersnaam èn het wachtwoord moet onthouden.

ve
door verwijderd - Aug 23, 2012 om 22:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

dearagain schreef op donderdag 23 aug 2012, 21:26: Valerius-2:

"Als u wachtwoord en inlognaam laat onthouden bent u er zo weer in".

Het wachtwoord kun je wel laten onthouden, maar hoe laat je dan de inlognaam onthouden?
Dat gaat gelijk met een vinkje bij onthouden zetten

dearagain

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 10:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo dearagain,

Dan moet je browser cookies toestaan en niet verwijderen bij afsluiten.
Welke browser gebruik je?

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 12:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je moet gewoon 24 uur je computer aan laten staan met je browser open.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 12:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman

Wat bedoel je precies met "je computer aan laten staan met je brouwser open"?

En wat is een browser? Waar vindt ik die.

dearagain

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 12:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

dearagain schreef op vrijdag 24 aug 2012, 12:48: ....
En wat is een browser? Waar vindt ik die.

dearagain

Internet Explorer? Firefox? Chrome?

Freya

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 13:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya schreef op vrijdag 24 aug 2012, 12:57:
Internet Explorer? Firefox? Chrome?

Safari? Opera?

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 14:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

@dearagain,

En er zijn er nog wel meer.

Lees hier de info over enkele browsers.

.....En wat is een browser?.....
Neem maar even aan dat je dus 'gewoon' Internet Explorer (IE) op je compu hebt staan.
Die is er dan nog in verschillende uitvoeringen: IE7, IE8, IE9

Als je wilt weten welke browser je nu gebruikt typ je www.whatbrowser.org/nl in de adresbalk en zie je meteen welke je nu hebt.

Suc6

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 15:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kassa is nogal traag met het verversen van pagina's, in het kopje staat dan wel inloggen dus het lijkt dat u uitgelogd bent, even de F5 toets indrukken (pagina vernieuwen) en u bent weer ingelogd. Heeft helemaal niets met cookies te maken.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 15:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

ron530 schreef op vrijdag 24 aug 2012, 15:28: Kassa is nogal traag met het verversen van pagina's, in het kopje staat dan wel inloggen dus het lijkt dat u uitgelogd bent, even de F5 toets indrukken (pagina vernieuwen) en u bent weer ingelogd. Heeft helemaal niets met cookies te maken.

Het gaat over het ingelogd blijven!
Dus als je afgesloten hebt en weer opnieuw naar de pagina gaat, dat je dan niet weer hoeft in te loggen.
En dat heeft wel degelijk met cookies te maken.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 15:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er begint me iets te dagen, vraagsteller wil net zoiets als facebook of trosradar dat zodra je de site bezoekt ook automatisch bent ingelogd. Vara Kassa heeft die functie (nog) niet.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 15:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op vrijdag 24 aug 2012, 10:36: Hallo dearagain,

Dan moet je browser cookies toestaan en niet verwijderen bij afsluiten.
Welke browser gebruik je?

Hoe sta ik cookies permanent toe? en hoe verwijder ik ze niet bij het afsluiten? Moet ik dan onder de knop EXTRA "Pop-up blokkering uitschakelen" aanvinken?

Ik heb Internet Explorer.

Graag een stap voor stap toelichting wat ik moet doen.

dearagain

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 16:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aanvulling:

Ik gebruik Internet Explorer 7

dearagain

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 16:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

De browser maakt niet uit, Vara kassa heeft niet de mogelijkheid om automatisch in te loggen bij elk bezoek.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 16:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook al heb je 'cookies' ingeschakeld staan, dan nog word je na een bepaalde tijd van inactiviteit, automatisch uitgelogd. Hoelang die tijd precies is, weet ik niet, maar als je, laten we zeggen, binnen een uur 'iets' op de website doet, dan blijf je ingelogd. Doe je b.v. 2 uur lang niets op de kassawebsite, dan ben je na die tijd automatisch uitgelogd. Dat is aan de kant van de website zo geregeld en daar doe je als gebruiker verder niets aan.... Cookies of niet, je doet er niets aan.....

Freya

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 16:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

ron530 schreef op vrijdag 24 aug 2012, 16:11: De browser maakt niet uit, Vara kassa heeft niet de mogelijkheid om automatisch in te loggen bij elk bezoek.

Klopt dus niet helemaal.
Zie laatste antwoord freya
Schakel nu net de compu weer in en ben gewoon ingelogd (gebleven).

@dearagain,

Open IE
Ga naar ‘Extra’ en kies ‘Internet opties’
Klik op het tabblad ‘Privacy’.
Klik op ‘Geavanceerd’.
Zet een vinkje voor: Automatische cookiesverwerking opheffen.
Zet een vinkje voor: Directe cookies accepteren
Zet een vinkje voor: Indirecte cookies Vragen
Klik op OK.
Sluit alle vensters en start Internet Explorer opnieuw op.

Suc6

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 16:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya schreef op vrijdag 24 aug 2012, 16:18:
Ook al heb je 'cookies' ingeschakeld staan, dan nog word je na een bepaalde tijd van inactiviteit, automatisch uitgelogd. Hoelang die tijd precies is, weet ik niet, maar als je, laten we zeggen, binnen een uur 'iets' op de website doet, dan blijf je ingelogd. Doe je b.v. 2 uur lang niets op de kassawebsite, dan ben je na die tijd automatisch uitgelogd. Dat is aan de kant van de website zo geregeld en daar doe je als gebruiker verder niets aan.... Cookies of niet, je doet er niets aan.....

Freya

Als dat zo is, dan is dat voor vragenstellers niet zo'n probleem, maar voor de beantwoorders van vragen en voor de deelnemers aan een of meerdere discussies is dat natuurlijk onhandig en niet gebruikersvriendelijke.

dearagain

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 16:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op vrijdag 24 aug 2012, 12:13: Je moet gewoon 24 uur je computer aan laten staan met je browser open.

OT:
Grapje?
Is dan blijkbaar niet zo door TS begrepen.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 16:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

dearagain schreef op vrijdag 24 aug 2012, 16:36:
freya schreef op vrijdag 24 aug 2012, 16:18:
Ook al heb je 'cookies' ingeschakeld staan, dan nog word je na een bepaalde tijd van inactiviteit, automatisch uitgelogd. Hoelang die tijd precies is, weet ik niet, maar als je, laten we zeggen, binnen een uur 'iets' op de website doet, dan blijf je ingelogd. Doe je b.v. 2 uur lang niets op de kassawebsite, dan ben je na die tijd automatisch uitgelogd. Dat is aan de kant van de website zo geregeld en daar doe je als gebruiker verder niets aan.... Cookies of niet, je doet er niets aan.....

Freya

Als dat zo is, dan is dat voor vragenstellers niet zo'n probleem, maar voor de beantwoorders van vragen en voor de deelnemers aan een of meerdere discussies is dat natuurlijk onhandig en niet gebruikersvriendelijke.

dearagain

Dat klopt inderdaad. Zolang je, min of meer, regelmatig actief blijft (een nieuwe pagina openen op de website is voldoende) merk je er niets van en blijf je gewoon ingelogd. Het wordt pas vervelend als je langere tijd 'afwezig' bent.
Waarom voor deze methode is gekozen weet ik uiteraard ook niet. Het was handiger geweest als de website, éénmalig, om b.v. 2 uur in de nacht iedereen eraf knikkert, ben je overal vanaf....

Freya

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 16:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op vrijdag 24 aug 2012, 16:33:
ron530 schreef op vrijdag 24 aug 2012, 16:11: De browser maakt niet uit, Vara kassa heeft niet de mogelijkheid om automatisch in te loggen bij elk bezoek.

Klopt dus niet helemaal.
Zie laatste antwoord freya
Schakel nu net de compu weer in en ben gewoon ingelogd (gebleven).

@dearagain,

Open IE
Ga naar ‘Extra’ en kies ‘Internet opties’
Klik op het tabblad ‘Privacy’.
Klik op ‘Geavanceerd’.
Zet een vinkje voor: Automatische cookiesverwerking opheffen.
Zet een vinkje voor: Directe cookies accepteren
Zet een vinkje voor: Indirecte cookies Vragen
Klik op OK.
Sluit alle vensters en start Internet Explorer opnieuw op.

Suc6

Onder het tabblad "geavanceerd", kan ik bij de 3 items die jij opnoemt geen vinkjes plaatsen, omdat de 3 betreffende keuzes niet in/op de lijst staan. Waarschijnlijk komt dat omdat ik IE7 heb (?????).

dearagain

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 17:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

@dearagain:

Je moet wel de Menubalk aan hebben staan. Ik zocht eerder deze week (in Internet Explorer) tevergeefs naar "Help", maar ontdekte vandaag opeens dat als je helemaal bovenin rechtsklikt dat je dan de Menubalk kunt inschakelen, met daarin niet alleen "Help" maar ook de optie "Extra".

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 17:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

@dearagain,

Klik hier voor afbeeldingen.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 17:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

ltmvz schreef op vrijdag 24 aug 2012, 17:22: @dearagain:

Je moet wel de Menubalk aan hebben staan. Ik zocht eerder deze week (in Internet Explorer) tevergeefs naar "Help", maar ontdekte vandaag opeens dat als je helemaal bovenin rechtsklikt dat je dan de Menubalk kunt inschakelen, met daarin niet alleen "Help" maar ook de optie "Extra".

Dat klopt, maar is hier niet van Toepassing.
TS was al zover dat ze bij het tabblad Geavanceerd was.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 17:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook al 'accepteer' je cookies, dan nog voorkom je daarmee niet dat je na verloop van tijd automatisch wordt uitgelogd. Kortom, voor jouw 'vraag/probleem' is geen oplossing..... Behalve dan actief blijven op de website. ;-)

Freya

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 17:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

@edrick3:

Je hebt geheel gelijk. Ik had geavanceerder moeten kijken.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 19:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op vrijdag 24 aug 2012, 17:24: @dearagain,

Klik hier voor afbeeldingen.

Nu is het wel gelukt om het zo in te stellen. Even afwachten dus of dit de oplossing voor mijn "probleem" is.

dearagain

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 20:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

@dearagain,

Makkelijk te controleren:
Als je op deze site ingelogd bent sluit je de pagina af (en dus NIET eerst uitloggen!).
Open dan opnieuw deze website en kijk of je automatisch (nog) ingelogd bent.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 22:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3

Het is inderdaad zo, dat freya m.i. gelijk heeft en dat dit niets te maken heeft met de cookiesinstellingen. Als je ingelogd hebt en je bent 2 uur niet aktief op het kassaforum, dan word je automatisch uitgelogd (althans zo is dat op mijn pc). Dat zal dus wel het beleid zijn van de beheerder van dit forum. Wel jammer, want het is gebruikersonvriendelijk (althans voor de beantwoorders van vragen). Het voorstel van freya om slechts 1 keer in de 24 uur automatisch uit te loggen zou veel handiger en gebruikersvriendelijker zijn.

dearagain

ve
door verwijderd - Aug 24, 2012 om 22:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

@dearagain:

We zullen het op het lijstje met 'verbeterpunten' zetten.... ;-)

Freya

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 02:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op vrijdag 24 aug 2012, 16:33:
Schakel nu net de compu weer in en ben gewoon ingelogd (gebleven).

Dan ben je, zoals Freya al schreef, binnen een bepaald tijdsbestek gebleven! (Je vorige reactie was om 15.35 op dit topic, dus heb je binnen een uur de p.c. weer opgestart.)

Freya schreef:
Ook al heb je 'cookies' ingeschakeld staan, dan nog word je na een bepaalde tijd van inactiviteit, automatisch uitgelogd. Hoelang die tijd precies is, weet ik niet, maar als je, laten we zeggen, binnen een uur 'iets' op de website doet, dan blijf je ingelogd. Doe je b.v. 2 uur lang niets op de kassawebsite, dan ben je na die tijd automatisch uitgelogd. Dat is aan de kant van de website zo geregeld en daar doe je als gebruiker verder niets aan.... Cookies of niet, je doet er niets aan.....

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 08:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat ik niet begrijp is waarom het zo belangrijk is om ingelogd te zijn of te blijven. Dat is toch alleen van belang als je iets wil zeggen (?), wat zeker niet altijd het geval is.

En, als je kunt inloggen door alleen op "login" te klikken (dat zal toch wel met de cookies te maken hebben, denk ik) dan is het inloggen toch een fluitje van een cent?

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 10:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

ltmvz schreef op zaterdag 25 aug 2012, 08:34: ....
En, als je kunt inloggen door alleen op "login" te klikken (dat zal toch wel met de cookies te maken hebben, denk ik) dan is het inloggen toch een fluitje van een cent?

Klopt, maar dat was niet 'de vraag'.....
TS wilde langer ingelogd blijven en dat heeft niets met cookies te maken.

Freya

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 10:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op vrijdag 24 aug 2012, 16:40:
winterman schreef op vrijdag 24 aug 2012, 12:13: Je moet gewoon 24 uur je computer aan laten staan met je browser open.

OT:
Grapje?
Is dan blijkbaar niet zo door TS begrepen.

Ja, maar ook een stukje kritiek/sarcasme t.o.v. deze site. Ik vind het schandalig dat een forum dat zich "de meest actieve consumentencommunity van Nederland" noemt, zo amateuristisch is opgezet.

freya schreef op vrijdag 24 aug 2012, 16:44:
Waarom voor deze methode is gekozen weet ik uiteraard ook niet. Het was handiger geweest als de website, éénmalig, om b.v. 2 uur in de nacht iedereen eraf knikkert, ben je overal vanaf....

Dat gebeurt om 1 uur s'nachts. Dan gaat de hele site op zwart.

ltmvz schreef op zaterdag 25 aug 2012, 08:34: Wat ik niet begrijp is waarom het zo belangrijk is om ingelogd te zijn of te blijven. Dat is toch alleen van belang als je iets wil zeggen (?), wat zeker niet altijd het geval is.

En, als je kunt inloggen door alleen op "login" te klikken (dat zal toch wel met de cookies te maken hebben, denk ik) dan is het inloggen toch een fluitje van een cent?

Normaal gesproken wel, maar niet op deze site. Je moet iedere keer niet alleen inloggen, maar daarna ook nog weer de pagina verversen en vervolgens naar "mijn pagina" gaan" wil je kunnen gaan antwoorden en in ieder geval voor die 2 uur ingelogd blijven. En dat alles met een snelheid alsof je nog op 56K zit.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 11:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

@winterman:

Het laatste wat je opmerkt verklaart misschien het een en ander. Van begin af aan heb ik altijd -in voorkomende gevallen- geklikt op "login" en dan ben ik ingelogd.

Nog nooit heb ik welke andere handeling dan ook hoeven te verrichten, terwijl ik regelmatig iets lees over F5, of "Mijn pagina" en dergelijke.

Ik heb dat nog nooit hoeven te doen en ben daar uiteraard gepast blij mee.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 11:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zou je zeker moeten zijn. Als ik niet standaard na het inloggen eerst naar "mijn pagina" ga, kan het voorkomen dat ik bij het beantwoorden ineens niet meer ingelogd ben. Ben ik dan wel weer als ik de pagina ververs, maar het blijft een irritatie.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@,

Toch heb ik het gevoel dat we langs elkaar heen praten.

1. Om - in het algemeen - ingelogd te blijven op een site moet je cookies accepteren.
2. Dat je ná een bepaalde tijd niet meer ingelogd blijkt te zijn op déze site komt door de 'opzet' van deze site; is zo geregeld door Kassa.
En dat heeft dus niets met cookies te maken.
3. En dat deze site in het algemeen voor inlogproblemen zorgt zou zo onderhand wel eens door Kassa opgelost moeten worden! (IJdele hoop?).

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 12:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op zaterdag 25 aug 2012, 12:10: @@@,

Toch heb ik het gevoel dat we langs elkaar heen praten.

1. Om - in het algemeen - ingelogd te blijven op een site moet je cookies accepteren.

Nee, dat is niet correct....
Een website kan vereisen dat je cookies accepteert om überhaupt te kunnen inloggen. 'Ingelogd blijven' heeft niets met cookies te maken, dat wordt bepaald aan de kant van de website. Als daar een script draait die een gebruiker na een bepaalde tijd van inactiviteit 'uitlogt', dan helpt geen enkele cookie om dat te voorkomen.

Verder zijn cookies handig om inlognamen en wachtwoorden te onthouden, maar of dat goed werkt, hangt weer van de gebruikte browser af.

En dit staat weer los van de inlogproblemen op deze website, dat heeft te maken met het feit dat de webpagina niet automatisch geupdate wordt na het inloggen. Ook dat ligt weer aan de kant van de website en de oplossing (op F5 drukken) is ook weer afhankelijk van de gebruikte browser of dat ook echt goed werkt.

Freya

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 14:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

@freya,

OK. Duidelijk.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 15:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya schreef op zaterdag 25 aug 2012, 12:24:
Een website kan vereisen dat je cookies accepteert om überhaupt te kunnen inloggen. 'Ingelogd blijven' heeft niets met cookies te maken, dat wordt bepaald aan de kant van de website. Als daar een script draait die een gebruiker na een bepaalde tijd van inactiviteit 'uitlogt', dan helpt geen enkele cookie om dat te voorkomen.

Ben ik niet helemaal met je eens. Cookies kunnen het uitloggen niet voorkomen, maar bij afwezigheid van zo'n script, wat bij veel websites het geval is, zorgt de cookie er wel voor dat je ingelogd blijft. Daarnaast zet dat script weer een cookie die je voor bijvoorbeeld die twee uur ingelogd houdt.

Hier

http://www.essetee.be/newphp/les11.php

Sorry, heb even niet de tijd om iets beters te vinden.

freya schreef op zaterdag 25 aug 2012, 12:24: Verder zijn cookies handig om inlognamen en wachtwoorden te onthouden, maar of dat goed werkt, hangt weer van de gebruikte browser af.

Ook niet echt. Ze onthouden het wel, maar het is voor jou niet zichtbaar, dus je kan er weinig mee. Veel handiger is die functie in je browser.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 15:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Verder is het natuurlijk totaal idioot dat er wordt gereageerd op een vraag die Read/Maxiem allang zelf kan beantwoorden. Die knakker heeft lang genoeg op deze site gezeten om te weten hoe e.e.a. werkt....Nu doen voorkomen alsof hij volslagen onnozel is valt echt niet op....
Dat ie nu een andere nickname heeft aangenomen, en dat kennelijk door de moderator wordt geaccepteerd doet niet terzake.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

dcz schreef op zaterdag 25 aug 2012, 15:43: ....
Dat ie nu een andere nickname heeft aangenomen, en dat kennelijk door de moderator wordt geaccepteerd doet niet terzake.

Tja, daar hoeft de moderator natuurlijk niets vanaf te weten. Immers, het is gewoon een nieuw account met een nieuwe naam. De redactie/moderator kan natuurlijk niet ruiken wie daar achter schuil gaat.....

Freya

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij wist de vraagsteller enkele dagen geleden nog niet hoe hij/zij een plaatje bij zijn/haar naam moest krijgen dus het moet wel een fris hoentje zijn... (of anders een zeer gewiekst hoentje).

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 17:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya schreef op zaterdag 25 aug 2012, 15:54:
dcz schreef op zaterdag 25 aug 2012, 15:43: ....
Dat ie nu een andere nickname heeft aangenomen, en dat kennelijk door de moderator wordt geaccepteerd doet niet terzake.

Tja, daar hoeft de moderator natuurlijk niets vanaf te weten. Immers, het is gewoon een nieuw account met een nieuwe naam. De redactie/moderator kan natuurlijk niet ruiken wie daar achter schuil gaat.....

Freya

Dat klopt niet helemaal. Read had een ban en dan wordt je ip adres geblokkeerd en kom je helemaal niet op de site.
Ook via een andere route niet benaderbaar...
Is mij nl. ook eens overkomen:)
Enfin, alle energie die we erin steken is nutteloos, Read reageert toch niet en houdt zich van de domme.....

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

dcz schreef op zaterdag 25 aug 2012, 17:38: ....
Dat klopt niet helemaal. Read had een ban en dan wordt je ip adres geblokkeerd en kom je helemaal niet op de site.
.....

Ten eerste is dat nog maar de vraag....
En ten tweede, hij kan van internetprovider veranderd zijn. Ander IP-adres, ander emailadres, andere accountnaam en voilà....

Freya

ve
door verwijderd - Aug 25, 2012 om 17:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

@dcz, freya,

.....Read reageert toch niet en houdt zich van de domme..........
Lijkt me logisch als dit al zo zou zijn.

Maar daar hoeven we hier toch niet over te discussiëren?
Lijkt me allemaal nogal OT.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Aug 26, 2012 om 00:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

dcz schreef op zaterdag 25 aug 2012, 15:43: Verder is het natuurlijk totaal idioot dat er wordt gereageerd op een vraag die Read/Maxiem allang zelf kan beantwoorden. Die knakker heeft lang genoeg op deze site gezeten om te weten hoe e.e.a. werkt....Nu doen voorkomen alsof hij volslagen onnozel is valt echt niet op....
Dat ie nu een andere nickname heeft aangenomen, en dat kennelijk door de moderator wordt geaccepteerd doet niet terzake.

Geen idee hoe jij weet dat iemand anders achter die gebruikersnaam zit. In ieder geval is het wel vreemd dat deze persoon moet vragen hoe je een avatar in je profiel zet, maar verder moeiteloos weet hoe je vet gedrukte tekst in je berichten moet plaatsen. Er zitten wat tegenstrijdigheden in de persoon.

Dat gezegd hebbende, de vraag mag misschien nep zijn, de antwoorden zijn dat niet en dus toch wel weer nuttig voor anderen.

ve
door verwijderd - Aug 26, 2012 om 13:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

@winterman:

het is absoluut 100% zeker dat een en dezelfde persoon zich verschuilt achter deze naam. Taalgebruik , zinsopbouw, hetzelfde narcistische gedrag én de bevestiging van mede-forumgebruikers bewijzen mij genoeg.
En geef aub deze quasi-deskundige geen platform om te beweren dat zijn "antwoorden" nuttig zijn, als je "google' een beetje weet te hanteren levert dat dezelfde antwoorden op....

ve
door verwijderd - Aug 27, 2012 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

dcz schreef op zondag 26 aug 2012, 13:50: @winterman:

het is absoluut 100% zeker dat een en dezelfde persoon zich verschuilt achter deze naam. Taalgebruik , zinsopbouw, hetzelfde narcistische gedrag én de bevestiging van mede-forumgebruikers bewijzen mij genoeg.

Je hebt 100% gelijk. Los van taalgebruik en zinsopbouw.

Ik zag het later pas.

"dearagain" is een anagram voor "read again"

ve
door verwijderd - Aug 28, 2012 om 16:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

dearagain=read=maxim=paula en niet te vergeten TON.

ve
door verwijderd - Aug 28, 2012 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

rapil schreef op dinsdag 28 aug 2012, 16:42: dearagain=read=maxim=paula en niet te vergeten TON.

Je vergeet Pedro.....

ve
door verwijderd - Aug 28, 2012 om 16:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya, je hebt helemaal gelijk.

ve
door verwijderd - Aug 28, 2012 om 16:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hij is iig weer 3x 'expert', zo'n 'titel' is erg belangrijk voor hem!

ve
door verwijderd - Aug 28, 2012 om 17:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja..zitten wij weer opgescheept met een narcist-pur-ang....
Het klopt dus; sommige mensen hebben echt geen leven...

ve
door verwijderd - Mar 3, 2013 om 17:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

dearagain schreef op donderdag 23 aug 2012, 21:26: Valerius-2:

"Als u wachtwoord en inlognaam laat onthouden bent u er zo weer in".

Het wachtwoord kun je wel laten onthouden, maar hoe laat je dan de inlognaam onthouden?

dearagain

hierbij beveel ik respondent dearagain gaarne het programma last pass aan gratizz, ...

ve
door verwijderd - Mar 3, 2013 om 17:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

hierbij beveel ik respondent dearagain gaarne het programma last pass aan gratizz, ...

*ik kan je even niet volgen

dearagain