mabureau
door mabureau Sep 18, 2011 om 09:26
Computers & telefonie

Inktcartridges

Heeft iemand ervaring met Kruidvat huismerk cartridges.

Prijsverhouding Kruidvat 66% versus origineel Epson 100%, daarenbij is de inhoud in ml 200% tov een originele.
.
Met andere woorden krijg je voor hetzelfde geld 3x de hoeveelheid inkt.

Nu biedt kruidvat 2e voor halve prijs, dus bij aankoop van 2 cartridges krijg je 4,5 x zoveel inkt voor de prijs van een origineel !!!

ECHTER, mijn ervaring met eigenmerk cartridges van o.a. Kijkshop, Bruna, Inkshop en Pelikan, is dat ik halfvolle (???) cartridges weg kan weg gooien, omdat de printer ineens de cartridge niet meer herkent.

Heeft iemand hier ervaring mee, zijn er test resultaten bekend ? Of is het inderdaad een kwestie van alle waar naar zijn geld ?

4954 3 Rapporteer

lieflijke
door lieflijke - Sep 18, 2011 om 11:31
153 Antwoorden / 59 Vragen

ik heb daar ooit gewone hp cartridges gekocht maar een tijdje geleden bij 123 inkt krijg je veel meer inhoud voor veel minder geld en snelle en goede service

http://www.123inkt.nl/

kun je acties uitkiezen die jou het beste passen.

lieflijke

lenyenfred
door lenyenfred - Sep 18, 2011 om 11:48
93 Antwoorden / 8 Vragen

Beste mabureau,
Heb ervaringen met de cartridges van Kruidvat/Trekplijster.
Zeer tevreden, echter bij goekope cartridges moet je wel aan 20 Euro komen, anders betaal je verzendkosten.
Één keer een probleem gehad, maar kreeg gelijk een nieuwe toegestuurd en de oude kon op hun kosten retour.
Niet verkeerd dus.
Veel succes

jo
door jofreda40 - Sep 18, 2011 om 12:42
4 Antwoorden / 1 Vragen

Een vriendin van mij had deze week problemen met gekochte Kruidvat cartridges voor canon printer. Kon er niet mee printen, na veel contact heeft ze de cartridges terug kunnen sturen en daarvoor originele Canon cartridges gestuurd gekregen. Dus uiteindelijk was ze toch duur uit. Ik ga ze dus nooit kopen
Beter eigen merk 123ink kopen, bevalt goed.

Groet, Johanna