ha
door hardloophenk Oct 29, 2005 om 18:13
Computers & telefonie

Instelling gebruikersnaam speedlinq All-in 5120



De vraag die ik heb, welke gebruikersnaam moet ik instellen als ik een speedlinq ADSL All-in 5120 abonnement hebt. De wachtwoord die ik invoer is goed maar de gebruikersnaam niet. ik krijg heel erg netjes de opstartscherm van de KPN op mijn scherm met de mededeling, dat de verbinding goed is maar dat de verbinding naar de provider niet goed is en het gaat hierbij om wat er achter het @ staartje moet staan. ik hoor van u.  Let wel!!  ik heb het niet over het e-mail gebeuren. Maar over de explorer  


  


 

688 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lucrezia
door lucrezia - Nov 8, 2005 om 20:33
10 Antwoorden / 0 Vragen
0

Zelf heb ik bij mijn speedlinq nog nooit iets van de kpn gekregen dat ik daar een gebruikersnaam dien in te vullen. Maar het meest logisch lijkt mij dat je daar de gebruikersnaam dient in de vullen die je van speedlinq hebt gekregeb. Die staat in de brief die je is gestuurd met je username/password ed. Lukt dit niet probeer dan je domeinnaam te gebruiken die je dus ook in je emailadres gebruikt.. Dus hetgene wat achter het @ staat van je email adres. bv bloem@pot.speedlinq.nl.

ha
door hardloophenk - Nov 8, 2005 om 21:02
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

Bedankt voor je reactie,


Ik heb diverse instellingen geprobeerd maar niets doet het hij blijft maar aangeven dat je wel op het intenet zit maar de verbinding met je provider is niet goed "gebruikersnaam". Ik heb het ook geprobeerd met de gegevens van de e-mail maar daar doet hij het ook niet mee. Geprobeerd de helpdesk te bellen a'70 eurocent per minuut wachttijd 30 minuten, daar had ik geen zin in. met vriendelijke groet.  ps: de username/wachtwoord in de brief is bedoelt voor je e-mail.                  


  


 

askjeeves
door askjeeves - Nov 8, 2005 om 21:53
134 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik weet niet welk modem je gebruikt, maar als het een thompson is dan dien je wel de juiste software te installeren. Speedlinq zit op het netwerk van Tiscali - BabyXL en die zijn anders dan KPN, BBNed etc.


Een kennis van mij heeft Speedlinq en ook verbindingsproblemen gehad. De helpdesk is veruit belabberd, weten vaak niet hoe problemen op te lossen en de kosten rijzen de pan uit. Een wachtijd van 10 minuten of meer is een normale zaak.


Mijn advies..................... zo snel mogelijk we en een andere provider nemen!

lucrezia
door lucrezia - Nov 9, 2005 om 10:30
10 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik weet dat die voor je email is maar ja, zat even mee te denken wat je in zou kunnen vullen aangezien ik die melding nooit heb gehad. Tsja de helpdesk is echt uiterste noodzaak als je die wilt bellen, en idd zoals gezegd de helpdesk is niet "je van het"


Ben je anders in de gelegeheid ergens via de website een email te sturen naar de provider. Deze vraag gewoon via een formulier te stellen, mijn ervaring per email is nl. beter dan via de telefoon. Verder qua ideeen weet ik het niet meer...

or
door orionplanets - Jan 12, 2007 om 19:58
20 Antwoorden / 1 Vragen
0


via een andere side bencom ... heb ik een speedlinq abonement afgesloten voor een lager bedrag. speedlinq rekent ineens meer voor een abonement zie ik bij de eerste brief.ik weiger dus alles maak ook geen gebruik van het abonement ik wil een eerlijke overeenkomst met een juist bedrag. een brief met de juiste overeenkomst heb ik niet gehad ook niets ondertekent....speedlinq eist toch geld al heb ik geen modem en ook geen gebruik gemaakt van het abonement en ook niets getekent .er valt ook niet met ze te praten ze sturen een incasso buro die het bedrag met 500 euro verhoogt en je moet betalen en dreigen met de rechtbank.. een schande dat je zo behandelt wordt  .zonder ook een hantekening gezet te hebben ben je dus de klos


10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso buro


bellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]


Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

or
door orionplanets - Jan 12, 2007 om 20:46
20 Antwoorden / 1 Vragen
0

 

nieuw in nederland  consumentenautoriteit

er is een nieuw orgaan dat ons wil helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

volg advies.................................................


schrijf ////copier alle problemen  en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

 

 


speedlinq 10 brieven gestuurd en gebeld ze reageren gewoon niet en sturen het incasso buro


bellen gaat zo je krijgt een bandje 0.70 cent x30minuten bij zeker 5000/10000 klanten [snel rijk dus]


Zo wordt een nieuw internet [2006 bedrijf ]dus snel rijk snap je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


schrijf copier alles en     stuur naar  naar consuwijzer postbus 21021 3001 aa rotterdam  dit is de opta  consumentenautoriteit die behandelt de klachten heb ik ook gedaan hoe meer hoe liever snapje dan grijpen ze in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer