an
door annie2 Mar 21, 2004 om 17:18
Computers & telefonie

Internet Explorer 6 werkt niet goed

Ik heb internet explorer 6 gedownload, en nu kan ik nauwelijks meer internetten. Als ik op een koppeling klik worden er twee vensters geopend:
about: blanc, en
er is geen weer te geven pagina.
Nadat ik op STOPPEN en daarna op VERNIEUWEN klikt wordt de pagina wel geopend.
WEET IEMAND HOE IK DIT OP KAN LOSSEN?

841 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga eens in Internet Explorer naar de taakbalk bovenin en druk op: 'extra/internetopties' .
Als hier bij het adres 'about: blanc' staat kun je dit wijzigen in de startpagina van jouw voorkeur.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry, maar ik heb geen probleem met de startpagina. Als ik op een koppeling in de startpagina druk krijg ik de foutmeldingen.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, mijn excuses...ik kwam daar (te laat) achter toen ik mijn antwoord al verstuurd had.
Kijk eens op de site die tigertje aangeeft en anders op de site van Microsoft Knowledge Base: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;NL;KBHOWTO

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lastige kwestie. Probeert u eerst eens uw History en Temporary Internet files te deleten. Kijk u netwerk c.q. modeminstellingen nog eens goed na. Als dat allemaal niet helpt dan kunt u hier nog kijken: http://www.generation.net/~hleboeuf/canotofd.htm

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is de PC wel goed genoeg om goed met IE6 te werken?
Microsoft zegt: Windows ME/2000/98 2nd edition/98/NT 4.0/XP.
Minium van 16-32MB intern geheugen en een 486/66 MHz processor.
Misschien werkt u nog met Windows 95 of met te weinig/minimaal aan intern geheugen???
Het andere probleem van de 2 vensters is weer wat anders maar wellicht weer een gevolg van een computer of besturingssysteem wat niet goed genoeg is voor Internet explorer versie 6.

ve
door verwijderd - Jan 3, 2012 om 11:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, ik ben zeer benieuwd. Ze zullen, als het goed is, wel in de gaten hebben dat ik een strikte vegetariƫr ben. Wanneer ze dus - indachtig de pasta-zonder-saus klant (zal de saus wel lekker zelf maken van verse groenten enzo) denk ik dan - met vlees aanbiedingen komen, dan hebben ze het helaas niet begrepen.....
Maar: Ik laat me graag door AH verrassen. Hun vega smeerleverworst bijv. is dermate lekker dat ook verstokte vlees(vr)eters het heelijk vinden!

ve
door verwijderd - Jan 3, 2012 om 12:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

daar kan de jumbo even niet tegen op! alles in het voordeel van de klant wij wachten af.

ve
door verwijderd - Jan 3, 2012 om 12:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als het via de bonuskaart loopt dan ben ik daar best blij mee, maar als ik afdrukken moet gaan maken, zoals het nu werkt, dan hoeft het voor mij niet.

ve
door verwijderd - Jan 3, 2012 om 13:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben een bonus profiteur, zou ik nu extra bonus aanbiedingen krijgen????

ve
door verwijderd - Jan 3, 2012 om 13:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zulke aanbiedingen per e-mail krijg ik al een paar maanden! Bonnen met een streepjescode, die je kunt uitprinten en bij de kassa inleveren. De meeste sluiten inderdaad aan bij de dingen die ik regelmatig koop, een kennis van mij krijgt weer heel andere artikelen. Maar ze kloppen toch niet allemaal. Soms heb ik er niks aan: een tray met blikjes cola of fanta bijvoorbeeld terwijl ik nooit frisdrank drink...Of het geldt alleen voor grote verpakkingen. Het lijkt me moeilijk voor AH te beoordelen of iemand een eenpersoons huishouden heeft of een gezin.

ve
door verwijderd - Jan 3, 2012 om 13:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

een beetje off-topic, maar ....
het zou fijn zijn als AH zich zou inzetten het prijsverschil tussen biologische, Fair Trade etc produkten en 'gewone' produkten te verkleinen. Waarom is biologisch etc vaak wel anderhalf keer zo duur als 'gewoon'? En dat terwijl biologisch toch minder vervuiling geeft, zodat er achteraf minder op te ruimen valt op kosten van de gemeenschap.... die vervuiling van bodem, water, lucht / kosten om dat schoon te maken zouden in de prijs van het 'gewone' produkt zichtbaar moeten zijn.

ve
door verwijderd - Jan 3, 2012 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind het nogal wat, dat ze me via die bonus kaart in de gaten houden. Ik lever hem maar weer in. Nog even en ze gaan me vertellen dat ik niet of wel gezond genoeg eet.

ve
door verwijderd - Jan 3, 2012 om 21:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kotsmisselijk word ik van die AH met z'n bonusgedoe.
Als ik daar boodschappen doe en mijn bonuskaart toevallig niet bij me heb voel ik me gewoon bejat.
Hier in de binnenstad van Amsterdam is er bijna geen andere supermarkt meer te vinden, alles al overgenomen door AH.
Bonuskaart, gruwelijke uitvinding.
Eerlijker is ELKE KLANT van aanbiedingen te laten profiteren, zoals in iedere normale supermarkt.
Liever nog fiets ik een pokke eind verder om boodschappen te halen bij Dirk of Deka. Niks met bonus en altijd stukken goedkoper.

ve
door verwijderd - Jan 4, 2012 om 09:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

leema er is geen supermarkt aan elke kland denkt zij zijn er voor eigen belang