sloterplas
door sloterplas Oct 12, 2006 om 15:18
Computers & telefonie

Internet Explorer 7

Goede middag,dit is mijn derde poging( mijn bericht kwam niet door).Ikzelf heb W-XP-sp2.home Internet Explorer versie 6.o.2900.2180.Ik las in het blad Tips en Trucs ( nr.10) dat je ook voor xp versie 7 (standaard in Vista) kon downloaden maar ook kan kiezen voor "MSN Search Toolbar" er staan in bei'de handige extra functies in zoals "Phishing-filter voor ie6 " -betere(sneller) zoekprogram-tabbladen enz..Ikzelf ben hui'verig om te kiezen voor welke?? Heeft iemand hier ervaring mee zonder problemen??Graag advies hierover.

172 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 12, 2006 om 15:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan beter Firefox mozilla nemen, maar daar moet je nog even mee wachten want ze komen binnenkort pas uit. In november komen explorer7 en Firefox 2 pas uit en dan pas moet je kiezen. nu zijn het allebei beta versie's. Ik persoonlijk raad je aan firefox te nemen omdat die sneller en stabieler draait. Maar dat is een persoonlijke keuze wat iedereen voor zich zelf moet weten.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2006 om 15:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wanneer je een paar dagen wacht komt de eerste originele versie uit van IE7, deze is nu nog in testversie.
Andere programma's zullen zich hier dan gaan aanpassen en weet u zeker dat de meeste fouten er uit zijn gehaald.
Het is nietverstandig om software ontwikkeld voor IE6 te gaan gebruiken voor IE7, omdat dit een geheel nieuw produkt is.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2006 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

voor Reinier en Binka.Bedankt voor de snelle reactie,zo te horen van jullie lijkt het mij ook beter om even te wachten .( maar vindt het wel moeilijk om te kiezen ).Alles veranderd zo vlug en veel op internet en ben daarom ook erg blij dat je op deze webside met je vragen kan komen en dat er altijd wel iemand is die je een advies (tip) geeft.Groetjes

ve
door verwijderd - Oct 12, 2006 om 16:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

sloterplas@
Alle nieuwste snufjes zijn leuk en soms zul je moeten afwegen of je er direct inspringt.
Gebruik je de computer alleen voor je hobbie, dan kun je makkelijker een gokje wagen dan wanneer je echt afhankelijk bent van je computer.
Wel is het belangrijk dat je in het uiterste geval je pc zelf weer kan installeren wanneer dat nodig mocht zijn.
succes.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2006 om 16:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Binka,wat het laatse betreft ben ik (nog) niet toe instaat.Daarom ben ik huiverig om te kiezen maar ONTZETTEND   nieuwsgie'rig hoe het allemaal werkt .Het is dus mijn hobby + fotografie.Ben  in de senioren fase en heb veel boeken van ADDO STUUR maar daar staat ook niet alles in.Groeten Sloterplas.

ve
door verwijderd - Oct 12, 2006 om 16:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

sloterplas@
Zou ik toch nog heel even wachten, want je zal niet de eerste zijn die zijn systeem omzeep helpt.
Ben je toch erg nieuwsgierig en wil je ook het een en ander leren, schaf dan een 2e hands systeempje aan om mee te experimenteren.
En probeer vooral het goed installeren van windows en drivers onder de knie te krijgen, zodat je in de toekomst zelf dit soort dingen kan doen.
Het is een investering in de toekomst die je zeker terug verdient, wanneer je alles over het systeem weet.
Verder zijn er op het internet veel sites waar je alles kan leren en vragen over computers en hun besturingssystemen.
Een goed adres is  http://tweakers.net/