pe
door peterle Nov 25, 2005 om 15:12
Computers & telefonie

Internet Probleem

Mijn internet verbinding is goed (chello) maar toch moet ik de laatste tijd steeds herstellen via de 2 knipperende schermpjes onder in de balk,en dan heb ik weer kontakt,of ik moet de pc opnieuw opstarten.

Ook tussen het surfen door kan hij uitvallen,en dan maar weer herstellen.

Wat kan dit voor een probleem zijn,graag een reaktie

325 2 Rapporteer

NatureTravel
door NatureTravel - Nov 25, 2005 om 15:18
646 Antwoorden / 8 Vragen

Het uitvallen van een verbinding kan vele, vele oorzaken hebben.

Heeft u de PC onlangs verplaatst en het modem in de buurt van een luidspreker, televisie of ander electrisch apparaat gezet? Dat zou bijvoorbeeld de oorzaak kunnen zijn: Interferrentie, oftewel storing vanuit een ander apparaat.

Als dat niet het geval is, installeer dan de software eens opnieuw, dat doet vaak wonderen.

Dam

an
door anniemal17 - Dec 1, 2005 om 13:35
5 Antwoorden / 0 Vragen

Niet dat je wat aan deze reactie hebt, maaruh chello.. heb ik ook en ik baal ervan. Heb je je computer rechtstreeks aangesloten op de modem, of heb je hem via een netwerk (router/hub)?