ma
door maicha Mar 4, 2006 om 15:47
Computers & telefonie

Internet verbinding

hallo

Ik heb windows 98 en als ik na het opstarten van de computer niet direct inlog op internet kan ik na een paar minute niet meer inloggen.

Is hier een oplossing voor?

Graag Uw reactie

Groeten Maicha

295 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 4, 2006 om 17:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

In theorie zou je altijd moeten kunnen inloggen, zowel ADSL als per telefoon inbel...

vermoedelijk ondersteund je provider geen win 98 meer, maar met update windows ME krijg je nog ondersteuning, en de beveiliging is dan ook beter....

Heb je al Anti Spyware als van www.lavasoft.de geinstalleerd, gratis, want dat zou ook problemen kunnen geven,

Net als de antivirus, zoals de gratis www.grisoft.com ,

verder even alle instellingen voor verbinding maken, kontroleren, want ik had automatisch inbellen ook uitgeschakeld, maar als ME gebruiker, en nu ADSL kan ik het niet meer na verwijderen modem...

XP niet, vermoedelijk is je PC daar te oud en traag voor...

Gozik.

ve
door verwijderd - Mar 4, 2006 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kun je misschien iets gedetailleerder uitleggen wat er gebeurt?
Wat is de foutmelding als je niet kunt inloggen?

Hoe ben je verbonden met internet? Via de telefoon? ADSL? Kabel? Iets anders? Gebruik je een router? Draadloos?

Heb je de computer wel eens laten scannen met een spywarescanner? Misschien heb je een zgn. DIALER actief op je systeem.

ve
door verwijderd - Mar 4, 2006 om 20:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laat je computer ook eens scannen door bijv. housecall

ve
door verwijderd - Mar 5, 2006 om 20:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Maicha,

Zonder verdere informatie kan niemand je helpen! Ook ik niet, hoe graag ik het ook zou willen!

Probeer een kennis met enige ervaring om je uit de problemen te helpen.

Het antwoord op deze site van "misschien ondersteunt je provider geen WIN98" slaat natuurlijk nergens op!

Succes!