ze
door zes68 Dec 28, 2006 om 21:31
Computers & telefonie

Internetplusbellen

Hallo iedereen ,na maanden contact met kpn over het wegvallen van mijn telefoonverbinding,hakkelende gesprekken,ruis,echo met internetplusbellen heb i eindelijk antwoord op het probleem.Volgen kpn gebruik ik teveel bandbreedte met mijn downloadprogamma's,met als gevolg voorgaande gemelde storingen.Het antwoord van mij was:Ik heb toch internetplusbellen dus moet ik dat toch tegelijk kunnen doen,en op mijn vraag waarom kpn nu met thomsson boxen werkt;kreeg ik als antwoord DIE HEBBEN DAT PROBLEEM NIET!!! Dus ik zit met een siemens experiabox aan de muur en dus ook met telefoonproblemen en kpn zegt dus niks voor mij te kunnen doen,behalve dus wachten op meer bandbreedte wat nog verschrikkelijk lang kan duren.Kan ik nu ook een andere modem eisen en ook alle andere mensen die dit probleem hebben????? Of de kortste klap overstappen naar essent op de kabel met hun eigen netwerk. IK WEET DAT DIT DE ZOVEELSTE MELDING VAN DIT LANDELIJKE PROBLEEM IS MAAR HET SCHIJNT DAT MEN ER NIKS AAN DOET,DAARMEE BEDOEL IK DUS CONSUMENTENORGANISATIES E.D WANT ZE LATEN DE MENSEN HIER MAAR GEWOON MEE DOORSUKKELEN SCHANDE!!!!

399 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 28, 2006 om 21:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

waarom ruilen ze die dan van u niet om om zo het probleem opgelost te krijgen ?

ve
door verwijderd - Dec 28, 2006 om 21:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Allemaal heel vervelend, maar u weet in ieder geval de oorzaak en heel veel andere niet.
Dus gewoon even stoppen met downloaden wanneer u merkt dat u te weinig bandbreedte heeft.

ve
door verwijderd - Dec 28, 2006 om 21:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zelf ook de siemens experia box, maar eigenlijk nergens last van. Bekijk ook eens of de laatste firmware (software) voor de experia box aanwezig is?

Bij mij is het: 1.40.9c-iptv (Nov 6 2006 13:56:43)

Ga naar http://192.168.2.1 en vervolgens status om dit te controleren.

Daarnaast hebt u net als alle andere consumenten recht op een deugdelijk product, als u KPN even een brief schrijft (met klacht en onderbouwing) is er best een kans dat ze hem zonder problemen om willen ruilen. Maar of het downloaden echt de oorzaak is betwijfel ik, volgens mij is dat probleem half 2006 al opgelost met een nieuwe firmware.

ve
door verwijderd - Dec 29, 2006 om 10:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi stuur een aangetekende brief met ontvangstbevestiging naar Kpn.En vermeld in u brief de klachten.groeten Pascal

ve
door verwijderd - Dec 30, 2006 om 13:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi iedereen weer contact gehad met kpn met de toezegging een andere modem te krijgen maar ik zou daarom teruggebeld worden.M aar dat ken ik .Dus waarschijnlijk moet ik voor de zoveelste keer zelf bellen.Binka antwoordde dat ik het downloaden maar uit moet zetten tijdens het bellen,maar ik heb toch een dienst waar ik het tegelijk mee kan  =bellen + internetten.En als iemand mij dus meld dat de nieuwe modems de belproblemen niet hebben,dan denk ik dat vele mensen eigenlijk ook een nieuwe modem zouden moeten hebben,maar ja dat zal kpn nooit doen want dat gaat ze teveel geld kosten denk ik.Afijn ik laat nog van me horen.