ba
door barbara72 Apr 11, 2005 om 18:47
Computers & telefonie

Internet/telefoon/televisie

Ik ben op zoek naar een provider die alle mogelijke diensten biedt (internet/telefoon(gratis)/televisie). Internet en telefoon is als één dienst te krijgen, maar nog niet in combinatie met televisie. Is er iemand die weet wanneer dit als een pakket aangeboden zal worden, en door wie? Mijn postcode is 2497TG.

998 9 Rapporteer

da
door dave316 - Apr 11, 2005 om 19:53
4 Antwoorden / 0 Vragen

hoi ik wil zeggen dat ik dus met wanadoo live box zelf thuis hebt en
die werkt heel ewr goed ook met tv en ook moet de telefoon en dan heb
ik ook adsl dus en als ik je wil aanraden moet je dat nemen.

ma
door mack123 - Apr 11, 2005 om 21:47
2 Antwoorden / 0 Vragen

Casema!!!

www.casema.nl

Sindskort ook telefonie

cj
door cjkleijne - Apr 12, 2005 om 09:15
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ken je de reclame van "haal alles uit de kabel"?

Met de kabel is het (volgens mij) mogelijk om telefoon+tv+internet in 1 te bestellen, op de site haalallesuitdekabel.nl kan je je postcode kijken. Telefoon zou in principe over intenet kunnen met skype (skype.com)

brynnar
door brynnar - Apr 12, 2005 om 09:18
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Dag Barbara,

Langzaam maar zeker gaan steeds meer providers over op een totaalpakket met telefonie/televisie/internet, hetzij via kabel, hetzij via ASDL. Mijn tip: ik zou nog even één of twee jaartjes wachten, totdat er meerdere aanbieders zijn en er een goede prijsconcurrentie op gang komt en u meer keuze heeft.

Brynnar

yo
door yorian - Apr 15, 2005 om 17:28
4 Antwoorden / 5 Vragen

Probeer het eens bij de firma Lijbrandt in Hillegom

se
door sellery - Apr 15, 2005 om 18:00
29 Antwoorden / 2 Vragen

Probeer UPC. Kan niet garanderen dat het goed is.

jo
door johnn - May 21, 2005 om 12:00
2 Antwoorden / 0 Vragen

Lijbrandt-telecom moet je niet nemen.

De verbinding is echt zeer slecht en de klanteservice is nog slechter.

jo
door johnn - May 21, 2005 om 12:00
2 Antwoorden / 0 Vragen

Lijbrandt-telecom moet je niet nemen.

De verbinding is echt zeer slecht en de klanteservice is nog slechter.

ba
door badeend78 - Jun 20, 2007 om 19:10
2 Antwoorden / 1 Vragen

Idd Ik heb zelf nu al 2 jaar Lijbrandt telecom in Haarlem. De verbinding is extreem slecht, Ondanks dat het best snel is, valt deze om het jhalf uur uit. Als je dan klantenservice belt (24 per dag) krijg je na 17:00 een callcentre die alles door geeft zodat je terug gebeld wordt (als je mazzel hebt bellen ze idd terug). En als je overdag belt, krijg je een of andere bijdehante figuur die er ook geen verstand van heeft en alleen maar over IP kan zeuren terwijl hij zelf niet snapt waar hij het over heeft. Terug bellen doet men dus bijna nooit, het antwoord is ALTIJD het zelfde ongeacht de vraag (wij zien hier geen storing en er is ook niks bij ons bekend, in het verleden hadden we wel eens wat. Maar dat is allang opgelost). En men neemt na 2 jaar lang zeuren over steeds weer hetselfde probleem bij 3 PC's die alle 3 hetzelfde verbindings probleem geven, je klacht nogsteeds niet serieus. Ik ben absoluut van plan om over te stappen naar UPC, want daar heb je tenminste nog klachten die OPGELOST worden.