johnjohn
door johnjohn Sep 18, 2015 om 13:23
Computers & telefonie

Iphoneoutlet falliet

Ik had bij iphoneoutlet.nl op 20-8 een Iphone 5 besteld en betaald. Nu hebben zij faillissement aangevraagd. En jullie raden al ik heb de telefoon nog niet geleverd gekregen.
Wat kan ik het beste ondernemen om mijn telefoon of geld terug te krijgen?

3526 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Sep 18, 2015 om 13:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

U kunt zich wenden tot de curator in dit faillissement, maar ga er maar van uit dat u uw geld kwijt bent en ook geen telefoon krijgt.

tot15karakters
door tot15karakters - Sep 18, 2015 om 13:37
2189 Antwoorden / 14 Vragen
0

Jammer maar vooraf Google gebruiken en je had eerdere klachten over tenminste 2 maanden levertijd al gevonden, na de start in 2014 al snel lange levertijden en de garantie is ook geen Apple maar hun eigen 12 maanden.....

Voortaan eerst Google gebruiken en dan pas overwegen om misschien te kopen, een mooie website en leuke belofte heb je niets.

Verder weet ik dat ze met niet leveren en de gehele aanbetaling achterover drukken vaak meer hebben dan met herstel en normale winstmarge dus meer winst met nietsdoen dus de kans dat deze handige eigenaren onder nieuwe naam en rechtspersoon weer binnenkort actief zijn is helaas erg groot.

Dus nieuwe firma, wees voorzichtig en afhalen en contant betalen is dan beter...

Cookies
door Cookies - Sep 18, 2015 om 14:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=johnjohn schreef op vrijdag 18 sep 2015, 13:23]Ik had bij iphoneoutlet.nl op 20-8 een Iphone 5 besteld en betaald. Nu hebben zij faillissement aangevraagd. En jullie raden al ik heb de telefoon nog niet geleverd gekregen.
Wat kan ik het beste ondernemen om mijn telefoon of geld terug te krijgen?

Als je betaald hebt met creditcard of Paypal kun je daar je geld terug claimen. Heb je met ideal betaald, kun je op 99% zeker fluiten naar je centen.

gerbera
door gerbera - Sep 18, 2015 om 14:16
7368 Antwoorden / 14 Vragen
0

Helaas het enige wat u kan doen is achter in de rij van schuldeisers te gaan staan en proberen voor te dringen. Maar zoals tijger1 al schreef ook ik geef u weinig kans nog iets terug te zien.

johnjohn
door johnjohn - Sep 18, 2015 om 14:36
2 Antwoorden / 4 Vragen
0

Ha allen,

Bedankt voor jullie berichten, ik had al zo'n idee. Maar niet geschoten is altijd mis.
Inmiddels al bericht gestuurd naar het thuiswinkel waarborg, zij nemen contact met mij op zodra de curator bekend is. Dus we wachten af.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kl
kl.beens - May 2, 2024 om 11:57
Winkels & webshops

Hoe kan ik On that ass bereiken?

Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer