Is het mogelijk dat mijn provider mij vergeten is?!
Ik heblanger dan een jaar een ADSL provider die niet echt goed werkt, omdat ze mij niet verder kennen. Ze stellen ook niks in rekening, behalve een anty-spyware program en nog iets. Grappig? Ik heb echt nog nooit een rekening of een automatische afschrijving van mijn provider gezien. Ik heb dus al lang een Hotmail Plus account en doe al mijn mails over mijn Hotmail. De verbinding werkt ook goed, maar nooit met mijn provider. Wil de naam nu niet noemen. Ik wist dat niet eens tot ca. 3 manden geleden. Automatisch afschrijvingen lopen van alleen en daar kijk ik niet echt vaak. Moet ik 'slapende honden wakker maken?'
Ik neem aan dat je een overeenkomst met de provider hebt getekend. In dat geval moet je de slapende hond zeker wakker maken. Want jij bent willens en wetens een overeekomst met de provider aangegaan waarbij jij hun betaald voor het leveren van een service. Jouw verbinding doet het, dus daar levert de provider jouw al een gedeelte van de service. Met helemaal niks betalen zul je dus niet weg komen als ze toch ene keer de rekning indienen. Vanuit de overeenkomst heb jij een verplichting hun te benaderen als er iets niet goed gaat richting jouw dan wel richting hun. Als jij in alle redelijkheid acties heb ondernomen om hun op de fouten te wijzen en ze lossen het dan niet op, dan sta je ook sterk om niet te betalen. Jij hebt dan aan je verplichting voldaan.
Mochten ze bepaalde diensten niet leveren die wel in de overeenkomst staan genoemd, die hoef je natuurlijk niet te betalen. Maar dat kan in mindering worden gebracht op de rekening.
Tsja, ik zou ze niet wakker schudden, maar wel geld opzij zetten. immers de afspraak is gemaakt dat zij diensten leveren en jij ervoor betaald. Lijkt me dat als dit boven water komt dat je dan ook aan jouw verplichtingen zal moeten voldoen. Succes.
Ik zit zelf in een vergelijkbaar 'foutje'.
Afgelopen zomer ben ik van GSM-aanbieder verandert met nummerbehoud. Ik heb 1 keer een factuur ontvangen van 57 eurocent negatief. Helaas (?) is hun telefonische helpdesk niet normaal bereikbaar: na ca 15 minuten wachten werd de verbinding verbroken. Weer gebeld. Na ca 30 minuten werd ik er weer afgeknikkerd. Toch maar weer gebeld. Toen kreeg ik een bandje dat de helpdesk om 17.30 sluit. Het was toen 17.35 uur....
Ik had al een accafietje met ze ivm met internet, dat ze als nieuwe provider wilden leveren maar niet konden hihi. Daarom had ik ze een hele lange brief gestuurd. Die wordt ook niet beantwoord. Moet ik nu écht nog meer moeite doen om te kunnen betalen???
Bedankt voor al de hulp en ik zal zeker geld opzij legen. Ze hebben ook een automatisch afschrijving. Het is echt niet mijn fout! Goed ik wacht dus af....Claro toch en nog eens Bedankt!
Sinds Juni loopt alles wie gewoon over mijn automatische Giro-afschrijving!!! Ik ben nu weer een echt betalende User en was altijd eerlijk tegenover mijn server. Als hun mij schriftelijk verzekeren: "U hebt betaald MevrouwMaakt U geen zorgen!" Ja,dan is het toch goed?! In elke geval heeft zich deze 'ADSL-voor-noppes-verhaal' nu in geen probleem opgelost.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen
Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Berkenbosch Mode
Goedendag,
Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer