er
door erik6868 Aug 4, 2010 om 18:43
Computers & telefonie

KAN DAT ZO MAAR ????

Hallo, In februari 2010 heb ik telefonisch KPN gebeld, dat ik per 18 juni 2010 mijn contract niet wilde verlengen omdat dan het jaar erop zat. Op 22 maart 2010 heb ik een bevestigingsbrief van KPN gehad waarin zij mij mededeelde dat zij het jammer vonden dat ik niet verder wilde, maar dat inderdaad mijn contract INTERNET/BELLEN PREMIUM per 18 juni 2010 beëindigd zou worden. Ik zou 65 euro voor de maand juni moeten betalen en het verschil teruggestort krijgen. In juli 2010 krijg ik meerdere brieven van KPN toegestuurd dat ik nog de maand juli moet betalen. Ik diverse keren met KPN gebeld en de KPN medewerkster verzekerde mij dat ik niets van de brieven moest aantrekken en deze als niet verzonden kon beschouwen. Op 29 juli werd er 65 euro van mijn rekening afgeschreven. Ik weer met de KPN gebeld en deze medewerker zei mij dat hij de bevestigingsbrief overrulede en niets van de bevestigingsbrief wilde weten. Ik moest maar gewoon betalen. Op 3 augustus 2010 krijg ik wederom een brief van KPN dat wanneer ik niet zou betalen zij hun internetdiensten gaan blokkeren. Maar mijn contract is zijn jaar al voorbij en heb ik beëindigt waarvan ik een bevestigingsbrief heb gekregen. Ik was degene die nog geld van KPN zou krijgen en niet en niet andersom. Ik heb al lang een andere provider. Ze zullen het naar de deurwaarder sturen maar kan dit allemaal zomaar, IK HEB HET ECHT ZWART OP WIT STAAN mijn contractbeëindiging

512 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Aug 4, 2010 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

erik6868

Advies: dien een klacht in bij de GeschillenCommissie Telecommunicatie in Den Haag, met de eis dat zij de beëindiging respecteren en het verschuldigde bedrag terugstorten. Eventueel kun je daar ook een claim neerleggen van alle extra kosten (bijvoorbeeld telefoonkosten) die jij hebt moeten maken.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer